Lesz bőven tartalom a Red Dead Redemption 2-ben

  • Írta: szlav
  • 2018. október 15.
  • Hír
Jó lesz betárazni a nasit és innivalót, a jövő héten érkező Red Dead Redemption 2 ugyanis nem ereszt majd el egyhamar! A nyílt világú westernjáték több mint 60 órányi sztoritartalommal vár bennünket.

Ha ti is szerettek teljesen elveszni egy videojáték világában, akkor jobb, ha ismét felkötitek a nadrágot, hiszen a Red Dead Redemption 2 nem csupán egy hatalmas, részletgazdag világgal, de egy sok-sok órára lebilincselő, izgalmas történettel is várja az önjelölt cowboyokat. A Rockstar a Vulture magazinnál interjúzott legutóbb, amely során fény derült néhány friss, érdekes részletre is.

A New York-i fejlesztőstúdiót képviselő Dan Houser többek közt azt is elárulta, hogy a Red Dead Redemption 2 körülbelül 60 órányi sztoriküldetéssel kerül a boltokba. A fejlesztés során egyébként még ennél is jóval több anyagot hoztak össze, a végső változatot nagyjából ötórányi tartalommal vágták meg, szimplán azért, mert néhány küldetést kevésbé éreztek izgalmasnak. Az eldobott anyag tartalmazott például egy további szerelmi szálat, valamint egy vonatos-fejvadászos missziót is, amik ugyan első benyomásra nem hangzanak rosszul, de a Rockstar mégis úgy ítélte, hogy teljesebb lesz a kép nélkülük. CJ-nek ezúttal nem kell a vasutat követnie!

A rengeteg tartalom pedig rengeteg melóval jár, azzal pedig senki nem vádolhatja a Rockstart, hogy a könnyebb utat választanák. Houser szerint többször is megesett, hogy a fejlesztőcsapat heti százórás munkahetet zárt. Több mint 300 ezer egyedi animációt készítettek a játékhoz, az írók, később pedig a szinkronszínészek több mint 500 ezer sornyi szöveggel keltették életre a karaktereket. Mindezt több mint 1200 színész segítségével rögzítették, akik közül körülbelül 700-an beszélő szerepet kaptak.

Azt pedig, hogy milyen lett a végeredmény, hamarosan mindannyian megtudhatjuk, hiszen a Red Dead Redemption 2 október 26-án érkezik Xbox One-ra és PlayStation 4-re.

Ezek is érdekelhetnek

67.
frankdelgado
#64: Aràmi vazze...aràmi :)
66.
Juha
#65: Egy közeli rokonom szinte perfekt beszél oroszul, később megtanult tárgyalási szinten németül. 48 évesen(!!!) elkezdett angolul is tanulni, csak magának, nem munka miatt. 58 évesen kirúgták, mert "túlképzett". No Comment, multicég.
Egyébként én is a Fallout-ból tanultam meg a legtöbb alap angol szót szerintem, habár az 1-2-ből, és kézi szótárból szemezgettünk akkor még.
65.
Fata Morgana
Anno nekem csak az Orosz nyelvet, volt lehetőségem tanulni,(1980-as években) sem Angol sem Német.
Viszont mikor 2008-ban jött a Fallout3, előtte olvastam róla az 576 magazinban belebolondultam már csak a leírás elolvasása után.
Muszáj volt az Angollal foglalkoznom kicsit, eleinte sokat szótáraztam, a játékban ugye rengeteg cuccnak a nevét meg lehetett tanulni, + elég sok "hidden object game-t" toltam kb. 200db körül, ami nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy pl. megtanultam helyesen leírni őket + mivel képek, objektumok kapcsolódtak a szavakhoz így könnyen rögzültek.
Nem beszélem a nyelvet, de ha egy filmnél van angol felirat, akkor bőven megértem miről van benne szó.
Tudom ez lepkefing, de azóta nem okoz gondot egy rpg, vagy más Angol nyelvű játék sem.
Szerintem erre mindenkinek adott a lehetőség, én "vén" fejjel álltam neki a dolognak (35voltam) szerintem senki ne késlekedjen minél előbb nekiáll, annál hamarabb jönnek a sikerélmények.
64.
TolokocsisIsBack
#62: Bezzeg ha iráni nyelven beszéltek volna, akkor szinte a része lettél volna a játéknak, nem?

Viccet félre téve, ha legalább egy kicsit is beszélsz angolul kb az összes játék megérthető annyira, hogy a sztorit is élvezd. És nem kell hozzá atomfizikusnak lenned. Csak sokan jobban szeretnek sopánkodni, hogy mi miért nincs, mintsem hogy tegyenek azért, hogy legyen. De mondom....egy szigorú seggfej vagyok a világgal szemben. Ez van.
63.
KopyAti
De kár, hogy nem láttam mit irtál, delgado!
62.
frankdelgado
#57: Mondjuk a gta5 öt nem volt tul nehéz megérteni angolul....
61.
frankdelgado
60.
frankdelgado
59.
frankdelgado
57.
TolokocsisIsBack
Hát igen..... Elég nehéz úgy élvezni egy olyan játékot,( amibe eléggé sok helyen van társadalomkritika,poén,beszólások, amit főleg párbeszédekkel (mi mással?) folytatnak le) hogy nem érted az adott nyelvet. Plusz van egy sztori, amit érdemes lenne nyomon követni és értelmezni. Igen így tényleg unalomba fullad a játék hamar, hiába lehet benne kurvázni utána meg agyonlőni egy uzival, azért a pénzért amit a szolgáltatásáért cserébe adtál.
55.
KopyAti
#32: Hát nem vagyunk egyformák! Nekem tetszett az elejétől a végéig.
54.
KopyAti
#20: kimoderált üzenet
53.
PS4jacksony
#42: Világszerte tarolt a Gta V ma is rengetegen játszanak vele.
Igen nem eshet mindenki hasra de ettől még a világ legjobb játéka.
50.
Yanez
Amúgy meg a GTA olyan, mint a Bud Spencer és Terence Hill filmek: senki sem a története, hanem a hangulata miatt szereti. Így pl hiába a GTA V története a legjobb, attól még lehet, hogy valaki sokkal jobban fogja elvezni a GTA valamelyik másik részét. Ezért is egy összehasonlításnál teljesen felesleges beszélni a történetről, ha GTA-ról van szó. Annyira egyik sem jobb a másiknál.
49.
Yanez
#47: Nem. A küldetések a sztori része, de egyáltalán nem az a sztori. Vannak játékok, ahol a küldetések befolyásolhatják a sztorit, és így már sok közük van hozzá. Pl Beyond, Heavy Rain. A GTA nem ilyen. Mondhatod, hogy számodra a GTA V küldetései unalmasak voltak, mert ez lehet szubjektív fogalom. Ám a részletesen kidolgozott sztorira, nem mondhatjuk, hogy unalmas volt, max ha nem értettünk belőle semmit. ;) Van még, hogy a történet témája nem jön be valakinek és akkor hiába érdekes a sztori. Számomra pl, ha western a téma, hiába jó, nekem unalmas lesz. Persze akadhat kivétel.
48.
Max3000
#47: A küldetés egyenlő játékmenet,a sztori pedig egyenlő történet.(amit érteni kell,hogy tudd kritizálni)

Nem kell bonyolítani.Egyébként nekem sem jött be a gta 5.(mondjuk a 4 sem)
47.
Norbiii
#46: A GTA V játékmenete egy tágabb fogalom. Ha az utcán bemosol valakinek, ha autókázol, ha küldetéseket csinálsz, az mind maga a játékmenet. Ha viszont a sztoriról beszélünk, akkor ott a küldetéseket értjük, és nekem ezek a küldetések, sem a játék nem jött be annyira túlzottan, mint sokaknak. Erről beszéltem.
46.
Yanez
#45: A sztori és a játékmenet mióta ugyanaz? :D
45.
Norbiii
#44: Teljesen különböző dolgokról beszélünk. Te a szövegeket párbeszédeket elemzed, a karakterek életét, én meg azt mondom, hogy a küldetések, és mint játék, számomra nem volt nagy vasziszdasz. Amikor a sztorit kritizáltam erre értettem és nem a párbeszédekre, de lehet én voltam félreérthető. :)
44.
Yanez
#43: Mert a GTA V sztorijának erőssége pont a párbeszédekbe volt ágyazva. Egy SA után rálehet fogni a játékmenetre, hogy unalmas volt (bár szerintem a GTA 4 százszor unalmasabb játékmenettel bírt), de a történetére ezt végképp nem mondhatod el, pláne, ha nem is értetted miről beszélnek benne. Az UC is más, hisz az egy kincskeresős akció-kaland game, ahol nagyjából a cselekményekből meglehet érteni miről van szó, bár a dumák ott is nagyon sokat hozzátesznek az élményhez, főleg amikor a történelmi eseményeket boglyázzák ki és keverik a játék kalandjával.

A GTA szériában egyáltalán nem elég nézni mi történik, mert százszor több a szöveg benne, mint az esemény. Te nagyjából a sztori tizedét érthetted meg, ami oly kevés, mint cigarettában az egészséges tápanyag. :)
43.
Norbiii
#41: Az Uncharted 2ben sem értettem a párbeszédeket, és mégis azt mondtam, hogy ez igen, remek sztori, és óriási játék. A GTA V-el nem így vagyok.
42.
Norbiii
#41: A lepkefing legalább olyannyira egyoldalú, mint az olyan amilyen jelző! delphijos írta, hogy a GTA V baromi unalmas volt, itt fejtettem ki a véleményem. Nem a dumákra értettem, mivel azt egyáltalán nem értettem, hanem a sztorira a küldetésekre!

El kell fogadni, hogy nem mindenki esik hasra a GTA V-től. :)

41.
Yanez
#40: A sztori olyan amilyen??? Mi van? Már ne haragudj, de mennyit értettél a sztoriból? Számomra egy élvezet volt mindhárom karakter életének a problémáival és őrűleteivel szembesülni és emiatt megkedvelni őket. A zseniális dumákról nem is beszélve, amellyel tele van tömve a játék! A SA sztorija ehhez képest lepkefing, noha a maga a játék valóban változatosabb volt.

Szerinted miért volna a sztori "olyan amilyen"?
40.
Norbiii
#39: Ha a San Andreas vagy a Vice City ugyanazokat a grafikai, fizikai stb feltételeket megkaphatta volna, kenterbe verte volna a GTA V-öt! A mai világban sokszor a látvány legyőzi a sztorit!
Hiába volt a sztori olyan amilyen, hiába volt a játék olyan amilyen, az elképesztően szép grafika, a modern köntös és a nagy szabadság ezt mind felülírta!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...