Újabb nyomok a PC-s Red Dead Redemption 2-ről

  • Írta: sirdani
  • 2018. október 28.
  • Pletyka
Két nappal korábban Xbox One-on és PS4-en egyaránt elrajtolt a Rockstar Games alkotása, mely olyan részletességgel mutatja be a vadnyugat világát, mint játék még soha. Úgy néz ki, hogy a PC-s játékosok számára is van némi remény.

Ugyan korántsem ez az első nyom arra, hogy egyszer PC-re is ellátogat a Red Dead Redemption 2 - gondoljunk csak az egyik Rockstar Games programozó önéletrajzában szereplő PC-s megjelölésre, vagy a svéd Media Markt bakijára -, ám eddig semmi megbízható konkrétummal nem találkozhattunk.

Most azonban úgy tűnik, hogy egy forróbb nyomot találtak a RockstarIntelnél. Egészen pontosan a játék Companion Appja tartalmaz magában árulkodó jeleket. A programban ugyanis az alábbi sorok találhatóak:

  • PARAM_FrameLimit.
  • PARAM_DX11Use8BitTargets
  • PARAM_HDStreamingInFlight
  • PARAM_Oculus
  • PARAM_companionAutoConnectIpDurango 
  • PARAM_companionAutoConnectIpOrbis
  • PARAM_companionAutoConnectIpPC
  • PARAM_singleThreadedRenderer
  • PostFX::g_CheckerBoardEnable
  • CommandIsPcVersion(void)    000000000166A12C


Ezek mellett pedig szinte teljesen biztos, hogy a Companion App PC-re is érkezik:

  • SIGNIN_ANDROID_APP_URL    0000000002A866D0  
  • SIGNIN_IOS_APP_URL    0000000002A9C890 
  • SIGNIN_PC_APP_URL    0000000002A51F58


Végül pedig a programban olyan, az NVIDIA által fejlesztett TXAA élsimítási eljárás nyomaira bukkantak, melyek a konzolon is gyakorta használt TAA-val szemben kizárólag PC-n fordulnak elő, és többek közt a PC-s GTA V-ben is elérhetőek:

  • PARAM_txaa    0000000002FB96D0


Persze mindezt érdemes fenntartásokkal kezelni, hiszen lehet, hogy a Rockstar más programjaiból vett át néhány sort, hogy ezzel is némi időt takarítson meg. Mindenesetre az újabb és újabb pletykák és gyanús nyomok áradata remélhetőleg nem teljesen alaptalan…

37.
Back2U
#31: Nincs rossz port? Arkham Knight, PUBG, CoD Ghosts.. vannak azért
36.
biohazard rex
Simán elképzelhető, hogy belsős fejlesztés közben PC-ről teszteltek 1-2 dolgot és azoknak a kódoknak a nyomai. Aki viszont azt gondolja, hogy 2018-ban portolni kihívás annak mondanám, hogy UE4-ben annyit jelent, hogy File > Package Project > majd kiválasztod a platformot. Végig várod még összegyúrja a játékod és ha van DevKit-es konzolod azonnal ki is lehet próbálni. :)
35.
delphijos
#31: "mint a cell processzoros konzolok idejében"

Csak a miheztartás végett, csak a PS3-ban van CELL. A 360-ban egy Xenon processzor van, ami szintén IBM tervezés, és mindkettőnek PowerPC architektúra alapjai vannak, de nagyon különbözőek.
34.
Max3000
Lehetne egy Radics Peti videót is csinálni ebből a pc-s architektúrás érvelésetekből,mert ez gyakori népbetegségi érvelés mindenre nálatok.


Anya fáj a hasam.

Azééé kis fiám,mee pc architektúra van az ixbox meg péesbe is..:D
33.
Max3000
#31: Például a gta5 pc-s verziójának az R 7 hónapot adott,lett belőle 10.....

Ennyit az így pc úgy pc architektúrás nagyon okos de semmi értelme érveléseteknek.Lehet 2 hónapot is biztos adni egy portnak,az olyan is lesz.
32.
Max3000
#31: Ne haragudj,de tudsz te olvasni egyáltalán?Ki és hol írta,hogy az R-nek nem telik rá megcsinálni az rdr2 pc-s portját?:D Ugye azt azért vágod,hogy az rdr1 meg sem jelent pc-re és a gta5-öt is később portolták? Te vagy valamit nem értettél a konzultációkban,vagy csak simán értelmeési készséged ment szabira.


Az így pc meg úgy pc alapokkal meg te se gyere,ettől még nem 3 nap megcsinálni egy portot olvass utána ha már nekem nem hiszel.
31.
GAMEROD
#13: Így van, hülyeséget beszélsz. Majd pont a Rockstar-nak ne telne egyszerre 3 platformra fejleszteni, amíg a sufni indie fejlesztők is lazán kihozzák a multiplatform címeiket. Arról nem beszélve hogy a GTA3 óta maga a játékalap semmit nem változott, ugyanazok a könyvtárak, ugyanazon típusú fájlok. Arról nem beszélve hogy a PS4 és XOne már PC alapokra épülnek, nem pedig homlok egyenest más felépítésű Cell processzorokra, így az átirat gyerekjáték lenne, már csak azért is mert már kifejlesztettek a mai generációra egy olyan platformot ami jelentősen megkönnyíti az átiratok készítését. Ma már nincs olyan hogy rosszul sikerült port, mint a cell processzoros konzolok idejében.
30.
Grabowsky30+
Gta5 sikerét látva nagyon csodálkoznék ha ez nem jelenne meg pc-re valamikor.
29.
hajbel
#27: Ps pronál és One X-nél ár/érték arányban jobb a PC, az exkluzívok miatt éri meg PS-venni. A legtöbb embernek még van asztali gépe, vagy laptopja konzol mellett, míg asztali gépnél erre nincs szükség.
28.
hajbel
#23: Pont egy hete volt fórumon téma, hogy mennyivel olcsóbb a konzol, erre rögtön 5 perc alatt összeraktam 309 ezerből egy olyan gépet, ami 40%-al erősebb, mint a One X + a processzora kb. 3x és ebben az árban már 240 gigás ssd is volt. Prom is van, akad rajta, mint állat. 25-27 fps-re leesik a framerate esetenként. Alig várom, hogy kijöjjön PC-re, hogy normális játékélményben lehessen részem. Modokkal durva lesz.
27.
frankdelgado
#26: Teljesen mindegy hogyan magyarázod a bizonyítványodat, vagy hogy van pénzed drágább gépet venni, hogy jobb minőségben játssz, itt mindíg megjelennek azok, akiknek életük nagy dobása, hogy konzolt, ezen belül PS4-et tudtak venni. Szóval a pc felhasználók tehetnek bármit, warezgépek maradnak és örülni kell annak, ha valamivel nem tudnak játszani. Az X tulajok meg egyszerűen hülyék.
26.
adamsfamily
#23: Nem hiszem,hogy egy 400 ezres gépen akadna,ha jól van összerakva.Xbox one x-en megy natív 4k-ban.
280 000 volt a gépem másfél éve és még olyan játékkal nem találkoztam,ami nem ment ultrán(Forza Horzion 4,Shadow of War,Doom,Gta 5).Annyit hozzátennék,hogy a bányászőrület előtt vettem a gépem és 73 000 volt a videokártyám,amit pár hónapja 130-140-ért dobáltak használtan.
25.
frankdelgado
#5: Én is le fogom torrentezni gyakorlatilag, mert használtan veszem és az után ugye nem fizetek jogdíjat. És hiába hosszú a játék meg jön az online, az első napos vásárlók közül sokan fogják néhány héten belül árúba bocsájtani, mert jönnek az újak.
24.
frankdelgado
#22: Van egy haverom, aki nagyon okos. Szerinte kijön pc-re.
23.
Batman
Adják csak ki PC-re, hogy a PC-seknek legyen kit/mit szidni ha akad a 400 ezres konfigon. PS4-en is 30 fpssel megy, lassulást én nem tapasztaltam, de jajj annak aki ezt a komplex "életszimulátort" át szeretné hozni PC-re.
22.
delphijos
Bevallom nem nagyon értem mi értelme van már a ki tudja hányadik cikknél ami erről szól ezen matekozni. Mivel egy nagy költségvetésű AAA címről beszélünk, egész biztos nem valami “pitiáner” ok miatt nincs egyelőre PC bejelentés. A Rockstar-nál is egész biztos pontosan tudják mekkora meló a port, mennyi eladásra ( bevételre ) számíthatnak. A konzol architektúra teljesen lényegtelen, az előző gen-ben is a legtöbb játék multi cim volt, főleg egy ilyen “kaliberű” játéknál nem ezen múlik hogy lesz-e PC port.
20.
Macifasz
#19: De az első rész nem jött PC-re, pedig ott is jól jött volna nekik a bevétel. ;-) Persze én örülnék neki, ha jönne PC-re, is, ezt a csodát mindenkinek át kell élnie.
19.
Gabesz202
Biztos hogy jön ki pcre!!!!! Annó a gta 5-tel is ezt csinálták, később hozzák ki mert kell nekik a bevétel.
18.
Ooorky
#15: Egyetlen játékfejlesztő se foglalkozik hardverrel Windows alatt, 1-2 API-ra fejlesztenek és ennyi.
Egy-egy specifikus kódot (pl. nvidia hairworks) meg a gyártó programozói építik be a játék kódjába cserébe azért, hogy a logóját kirakják a játékba.
17.
Yanez
#15: Teljesen félreértelmezted a gondolatomat. Én a portolás "egyszerűségére" értettem a mókát. A gépek arhitekturáját senki sem vitatja. Viszont ennek ellenére látom te érted, hogy a portolás nem hasraütéssel működik. :)
16.
Max3000
#15: Elnézést,én nem a hardver és fejlesztőzseniket akartam ideszólítani,hogy részletezzék miben milyen architektúra van.Hanem azt akartam taglalni,ez nem úgy működik ám,hogy majd a konzol kitermeli és akkor kiadjuk pc-re,az sem számít ha letorrentezik.........Erre is írtam a 7-es kommentet,de úgy látom 567 diploma kell hozzá,hogy értelmezni tudjuk.Valamint ha bárki is azt hiszi,hogy pár nap alatt kész egy portolás,az inkább ne is szóljon semmit.A legszarabb port is 2 hónap és az sem olcsó.
15.
ATi0021
#10: Pedig van igazság abban amit ír. PS4 Pro és XB Oneban is jelen van az AMD Jaguar x86 - 64 architektúrája, APUba építve AMD Radeon GCN arhitektúra. Mind megtalálható a desktop PCben területen is.

Plusz azt is jó lenne, ha figyelembe vennétek, hogy maga a Microsoft is igyekszik közelebb hozni egymáshoz a Windows 10-et és Xboxot pl. ezért van PCre is Forza. Továbbá kétlem, hogy GTA Online sikere után a PCvel ne számolna a Rockstar.

Szóval kár nevetni ezért a kommentárért, főleg egy moderátornak illene tudni gamer oldalon, hogy igenis a régi konzolokhoz képes ma már nem ostobaság amit ír.

Pl. PS4 - AMD x86 - 64 arhitektúra vs PS3 - Cell PowerPC arhitektúra.


8 - Hogy könnyű átportolni? Ne gondold. PC-n nagyon sok féle hardver és kombináció van. Ezen kívül számos más dolog is van ami még tovább nehezíti a dolgot. Továbbá Maxel ne foglalkozz. Úgy látszik nem ismeri mit jelent az üzleti világ. Rockstar cím ma egy biztos konzol értékesítő így karácsony előtt. Bolond lenne kiadni PC-re is. Plusz GTA Onlineból is még van még mit kisajtolni PC-n.
14.
Juha
#5: A torrentezés a gta5-nél sem lehetett nagy érvágás, mivel főleg az online miatt vették, mint a cukrot. Az más kérdés, hogy gyárilag bele van számítva, hogy PC-n a sok csaló ellen pluszköltség jelentkezik, ezért egy stabil rdr online nélkül butaság lenne még bejelenteni is.
De azért a r* is túltolta kicsit a nagy védelmet (mégis tele van csalókkal), amikor egy magyarítás(szlovákosítás, csehítés, stb.), vagy grafikai mod miatt 20 évre leblokkolják a játékot.
13.
Max3000
#11: Ja várj,megint én vagyok a hülye.Már az rdr2 pc-s verziója is kész van,csak a pentagon őrzi,nehogy az oroszok támadjanak.
12.
Max3000
#11: Nem értem az összefüggést az egyszerre 3 platformra fejlesztett játékok között és az egyszerre 2 platformra fejlesztett játékok között,majd később portolási munkálatok között.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...