Még csak most készül Cory Barlog mesterműve

  • Írta: fojesz
  • 2018. november 25.
  • Hír
A Warcraft-filmet rendező Duncan Jones azon szerencsések között van, aki már tud néhány konkrétumot Cory Barlog következő projektjéről. Az úriember szerint nem a God of War volt Barlog mesterműve - az még csak most készül!

A God of Wart imádta a sajtó, imádták a játékosok is, és valószínűleg a Warcraft-filmet rendező Duncan Jones is oda-vissza volt tőle, főleg annak tükrében, hogy a napokban épp azért fordult a játék fejlesztését vezető Cory Barloghoz, hogy kikérje a véleményét egy új forgatókönyvével kapcsolatban.

Jonesék találkozója azonban a vártnál több izgalmat tartogatott, az úriember ugyanis egy tweetben arról számolt be, hogy Barlog megosztott néhány infót a következő projektjéről, amely Jones beszámolója szerint még nagyobb durranás lesz, mint a God of War volt: "Ha azt hiszitek, hogy a God of War volt a mesterműve, csak várjátok ki a végét!"

Azt persze még nem tudni, hogy az új fejlesztés a God of War folytatása vagy valami más lesz-e, de bármi is süljön ki belőle, valószínűleg nem sokan fognak panaszkodni, ha valóban sikerül felülmúlni a God of Wart.

Ezek is érdekelhetnek

32.
Ramirezx
#31: Azt hiszem a helyes szó az újrahasznosítás.
Újrahasznosították a karaktert.
31.
Macifasz
#30: Ezzel mi is tisztában vagyunk, eszünkbe nem jutott belemagyarázni, hogy márpedig ez ugyan az. A magyarázás arra ment ki, hogy szerintünk nem lett kiherélve a karakter. Ennyi.
30.
Max3000
#25: Nekem is csalódás volt a god of war,de mint god of war és nem mint játék.Ez már nem egy klasszikus hack and slash játék,hanem merőben eltérő mint a korábbi részek(igen,köze nincs az előző részekhez,akárki akárhogy akarja belemagyarázni)
...De mint játék elég jó,csak el kell vonatkoztatni az előző részektől.
29.
Yanez
#25: Annyira nem jött át neked az egész játék, főleg az apa-fia kapcsolat, hogy beszarás! No de van ilyen. Mondjuk, ha te is apa lennél, akkor szerintem sokkal jobban megértenéd Kratos érzelmeit és soha nem írnál ekkora ordas baromságokat, hogy nyűg volt neki a fiú, meg hogy az asszony miatt mentette meg. Ám mondjuk az előző részek ismeretében is ez egyértelmű, ahol szintén volt egy családja, akit elvesztett és már csak emiatt is tök egyértelmű, hogy nem akar megint ugyanabba a kakiba lépni, főleg mert szereti is a fiút.
28.
Ramirezx
#11: Az Ascension kapcsán nekem az maradt meg, hogy szinte nulla változatosság volt az ellenfelek között és a helyszínek sem voltak kiemelkedőek. Ha ezeken változtattak volna, ugyanúgy remek játékot kapunk mint az előzőek.
27.
Macifasz
#26: Pontosan. A gyerekek a kivételek...éppen ezért a fiát is szereti, és nem kötelességből, a "ha már a nyakamon maradtál, gondoskodok rólad" elv miatt neveli. Eléggé félrement neked ez a játék, ha te ilyeneket láttál és éreztél, hogy csak nyűg volt a nyakán és a játék háromnegyedénél is csak azért akarta megmenteni, mert megígérte az asszonynak, hogy vigyáz rá. Szépen, rétegekként épül fel az ő kapcsolatuk, ahol Kratoson egyre jobban kiütközik, hogy szereti Atreust. Annál jobban kiütközik ez rajta, minél erősebben próbálja pont az ellenkezőjét érzékeltetni vele és velünk, játékosokkal is. Ezt támasztja alá az is, amit te is mondtál...magyarán, hogy a gyerek miatt fogja vissza magát...nem akarja, hogy lássa az igazi énjét, mert attól fél, idővel ő is olyanná válna. Megakarja óvni, mert pontosan tudja mi történik akkor, ha betolja a RAGE módot és mindenkit, aki szembejön vele, agyonver. Ez a törődés pedig nálam nem azt jelenti, hogy csak nyűg a hátán és csak a volt neje miatt tűri el.
És hidd el, nem csak mi gondoljuk így, hogy Kratosra igen is szükség van, és semmiféle új karakter iránti ordításra nem vágyunk. ;-)
26.
Batman
Sőt talán Pandora volt az akiért ugyanígy "aggódott" szóval a gyerekeket akkor is szerette valamilyen szinten.
25.
Batman
#23: Az, hogy Kratos most is ütne verne mindenkit mint a répát, ha a gyerek nem lenne ott mint egy "mondva csinált" visszatartó erő. A karakter mint olyan, nem változott, ugyanúgy szétver mindenkit és ugyanolyan nyughatatlan valaki mint az első részekben volt. Már a harmadik felvonásnál is sok volt belőle és a bosszújából (aminek az okozója ő, de ez részletkérdés) de vélhetően azért kellett akkora revenge, mert látványos volt herélgetni az isteneket és használni a speckó eszközeiket. A történet 90%-a azért szerepelt mert a játék mechanikája megkívánta azt, hogy tudj mondjuk gyorsan futni vagy itt ott lassan ereszkedni.

Nekem teljesen az volt az érzésem a játék során, hogy Arteust már régen elhagyta volna a francba ha a barátnője nem varrta volna a nyakába, no meg pontosan azt sem tudhatjuk, hogy amikor beteg lett akkor valóban azért mentette meg mert kötődött-e a gyerekhez vagy mert az asszony utolsó kívánságát szerette volna teljesíteni. Ez a játék ordít egy új karakterért és nem hinném, hogy csak én gondolom így.
24.
kamgecam
#7: Még szerencse hogy a Sony célközönsége nem az érzelmi impotenciával és éretlenséggel rendelkező 12 éves hülyegyerekek akik nem értik a karakter fejlődést és nem értékelik ha van egy játéknak története, karakterdrámája, katarzisa ami nem egyenértékű sem az érzelgőséggel sem a picsogással.
23.
Ultimate
#22: Ezért lennék kíváncs mi lett herélve. A harc? Az nem sőt előrelépett. Egyébiránt ugyan olyan darát lehet rendezni főleg mikor megkapjuk kis kedvenceinket. Ugyan úgy megvannak a trükkösen győzhető ellenfelek is. A karakterek pedig szintet léptek. Nem 1-2 soros npc-k és ellenfelek. És Kratos is pont olyan amilyennek lenni kell. Mindene odaveszett, véghez vitte a bosszúját és lenyugodott, megöregedett. De ott van benne a spártai, ezt a játék folyamán nem egyszer bemutatja. Mellette ugyan az a mogorva arc aki azokért küzd akik fontosak (voltak) neki. És mellette vezeti Atreust a maga módján nem túl érzelmesen mégsem érzelem mentesen. Hogy ebben mi a kiherélés azt sosem fogja tudni senki elmagyarázni... A kamera kb az egyetlen ami változott, és a "cél".
22.
Macifasz
#18: Én is játszottam az összes résszel, beleértve a PSP-s epizódokat is. Sőt. A 2. és a 3. részt többször is (utóbbi PS4-re is megvan). Kratos mindig is szart mindenre és mindenkire. Csak a bosszúja számított neki és azt bármin és bárkin keresztülvitte. És pont attól lett sokkal komplexebb és összetettebb a karaktere, mert itt az új részben, életében először, átérezte a döntései és a tettei súlyát. Ez nem kiherélés, hanem szintlépés. ;-) Ráadásul ez még csak egy felvezetés volt a későbbiekre, ahol bőven lesz még ideje kiengednie azt a haragot (amit egyébként már itt, a sztori vége felé is meg-megmutatott). Főleg, hogy ugye volt az a bizonyos dupla csattanó, valamint a barlangrajz, ami elég szépen előrevetít pár dolgot.
És amúgy nem azzal van a baj, hogy nem tetszett annyira, mint a többieknek...hanem, hogy rohadtul nem fejted ki, hogy miért is lett kiherélve. Az, hogy visszafogta magát a fia miatt, nem kiherélés. Ez olyan, mint amikor kijelentetted az új Pókember játékra, hogy a Batman Arkham Knight copy-paste verziója csak, mert volt benne pár hasonló dolog. De az persze nem zavart, hogy az Arkham széria is nyúlt jó pár helyről. :-D Kratos abban a formában már nem volt működőképes, elfáradt az a karakter. Kellett az újítás, és sztem a legtökéletesebb módját találták meg a megújulásnak.
21.
Yanez
#18: Én is toltam az összes előző részt. Többször is. Kratos még soha nem volt ennyire karizmatikus, mint az új részben. Pedig én aztán nagyon keserű szájízzel álltam neki az új résznek. Mégis győzött a minőség és annak kivitelezése. Minden téren.
20.
Ultimate
Továbbra is várat magára mégis mi lett kiherélve...
19.
Batman
#17: Pontosan. Egy Marionál okés, mert ő Mario. De ez a GOW már régen megfáradt és ezért is rajzolták körbe a Tomb Raidert az új résszel. Lehet szidni, meg trollnak nevezni, de ha jön az új rész mondjuk új főhössel, akkor majd az lesz a kedvenc és felbukkannak azok a tagok akiknek nem igazán tetszett ez a rész. Mindig ez van és mindig ezt csináljátok :D
18.
Batman
Jó nektek jó, mert beleraktak megint ilyen családi érzelmi szutyorékot mint az összes Sony címbe. Én játszottam ám előtte az összes God of War résszel még a fostos psp epizódokkal is. Fárasztó volt már a karaktere, most ugyanolyan állat, csak a gyerek miatt nem meri kiengedni magát.
17.
Nyarlako
#7: Egyetértek, ez már nem Kratos, sokkal jobb lett volna ez a játék egy új föszereplövel és hagyni nyugodni tisztességesen lezárva a 3mal az ö részeit.
16.
Huf93
#7: Az év troll hozzászólása megérkezett :D
Ha mégsem akkor szerintem hagyj fel a "gamer"életmóddal:D
15.
Ultimate
#7: Pontosan mit "heréltek ki" belöle? Csak érdekelne... :)
14.
PaprikaJancsi
#12: :D azután mondjuk hozzá láthatnának pl. az NFS szériához
12.
Back2U
#10: #7, #10 Bárcsak a Call of Duty szériát herélnék ki ennyire :D
11.
felegyi
#9: Teljesen más, de inkább így folytatódjon mint sehogy... az Ascension buktája után nem volt esély egy folytatásra abban a játékstílusban.
10.
Macifasz
#7: WHAT?!?! :-D Ezt te sem gondolhatod komolyan. :-D Pont, hogy sokkal brutálisabb, erősebb, összeszedettebb lett, mint a korábbi részekben. Ott egy őrjöngő "kisgyerek" volt csupán, aki mindenáron bosszút akart állni mindenkin. Az idei részben érezte csak át igazán ennek és a tetteinek a súlyát. Ha ez kiherélés, akkor remélem a jövőben minden karaktert ilyen szinten herélnek majd ki. ;-)
9.
shatterhand
#6: Nálam az első a legjobb. Új volt és egyből ütött. A pályák , a helyszinek mind egybe volt. A jelenet mikor átdöfte az oszlop brutál volt. A végén amikor a klónjaink ellen harcoltam, közbe a családom öleléssel védeni...fuu atom volt.
Ezek után a 2. rész nálam csak szimplán arról szólt,hogy jöttek uj bossok, meg a helyszinek közt repkedni kellett. Szép és jó volt,de már túl voltam a tragédiáján, a dühén.
Az új gowwsl meg az a bajom,hogy értem az újítás szükségességét,de ez igy meg már nem ugyanaz. Mintha az új Burnout jatekzegy latvanyos hardcore szimulátor lenne. Nem rossz, nem rossz,de nem ezért szerettem meg.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...