Jókora leépítés a H1Z1 fejlesztőcsapatánál

  • Írta: szlav
  • 2018. december 8.
  • Gyászhír
Link másolása
Több mint 70 munkatárstól vett búcsút a Daybreak Games. A lélekszámban jócskán megcsappant stúdiót az EverQuest, a Planetside 2, újabban pedig a H1Z1 kapcsán ismerhettük meg.

"Optimalizáljuk a vállalatunk struktúráját annak érdekében, hogy továbbra is sikeresek maradjunk az elkövetkezendő években. Ezek a változtatások azonban néhány igen nehéz döntést követeltek, így igyekszünk mindent megtenni, hogy támogassuk azokat, akiket érintett az ügy. A célunk, hogy átcsoportosítsuk az erőforrásainkat, ezzel pedig növeljük a hatékonyságunkat. Az új címek fejlesztése mellett továbbra is kulcsfontosságúnak tartjuk a már meglévő játékaink támogatását."

A fenti sorokkal írta körbe a Daybreak Games a szituációt a Gamasutra írói előtt. A San Diegó-i fejlesztőcsapat a hírek szerint nagyjából 70 főtől búcsúzott az említett átszervezések során. A stúdió konyháján olyan online játékok készültek, mint az EverQuest és az EverQuest II, a DC Universe Online, a Planetside 2, újabban pedig a H1Z1 és annak battle royale-módja, a King of the Kill. Az ilyen címeknél pedig természetesen elengedhetetlen az állandó figyelem és egy olyan fejlesztőcsapat, akik folyamatos frissítésekkel biztosíthatják a játékok jövőjét. Reméljük, hogy a leépítések nem lesznek túlzottan negatív hatással az említett címekre!

2.
2.
Batman
Felraktam a játékot és fúú. A PUBG-t is gagyinak tartottam, ez pár szinttel még ez alatt is van. PS4 Pro-n tölt mint az állatt, lassú, csúnya, buta a fizika.. pfúú nem tudom ide mi kéne, lehet bezárni.
1.
1.
HayatoSan
Nem csodálom. Ennyire tönkretenni a h1z1-et már tehetség kell. Nem értenek a játékfejlesztéshez.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...