Új vizekre evez a PUBG atyja

  • Írta: szlav
  • 2019. március 13.
  • Homo Nobilis
Brendan "PlayerUnknown" Greene elhagyja a PUBG fejlesztőcsapatát, de ne ijedjünk meg, nem megy túl messzire. A PUBG Corp. új játékok fejlesztésével foglalkozó divíziójának élére áll.

Felesleges lenne tagadni: ha a modolással foglalkozó, majd a Sony Online Entertainment sorait erősítő Brendan Greene nem készítette volna el a PlayerUnknown's Battlegroundsot, akkor valószínűleg egészen máshogy nézne ki a videojátékpiac, hiszen ez volt az az első nagy battle royale-cím, amely sikeresen meg tudta szólítani játékosok millióit. A hamar híressé vált fejlesztő most azonban maga mögött hagyja a saját becenevével fémjelzett játékot, hogy valami újdonságba vágja a fejszéjét.

A Twitteren megosztott közleménye szerint ugyanis a PUBG Corporation egyik kisebb csapatához szegődik, az úgynevezett PUBG Special Projects élére áll majd. Hogy mivel foglalkozik a különös nevű team? Greene elmondása szerint egy olyan stúdióról beszélhetünk a nagy anyavállalaton belül, amely elsősorban kutatással és újféle többjátékos címek fejlesztésével tengeti majd a mindennapjait. Greene elárulta, hogy igen fontos számára az a kapcsolat, amelyet az online játékok nyújthatnak a felhasználóknak, így szeretné felfedezni az ebben rejlő lehetőségeket.

A kizárólagos PUBG-fókusz után bizonyára nagy felfrissülést jelenthet a kötetlenebb munka. Ez persze nem azt jelenti, hogy PlayerUnknown végleg magára hagyja a szerelemprojektjét - továbbra is a kreatív csapat fejeseként konzultál majd a Battlegrounds fejlesztőivel.

14.
Mortician
#6: Ez lehet azért van, mert nettó ostobaság azt állítani, hogy az LMS meg a BR ugyanaz. :)
13.
TheFlash
#12: ennyi erővel az Apexben is van respawn :D De am szerintem sincs sok köze egy TPS/FPS-hez egy mezei Arena shooternek, UT-ban nem nagyon lehetett taktikázni azon kívül hogy tanulj meg célozni, de nem lehetett csapatban dolgozni, bekeríteni az ellenfelet aki egy házban van stb...
12.
kisbiflos
#2: A LMS-t meg a BR-t pont annyira lehet egymáshoz hasonlítani mint a foci-t a vízilabdához. Egyetlen közös dolog a két jatékmodban az, hogy az nyer aki utoljára marad. Battleroyale alapja az, hogy egyre kisebb a jaték-ter és (amit legjobban utálok) fegyvereket kell keresni. Unreal 2004 LMS-ben ráadásul 3 respawn-t kaptunk.
11.
Neotechtr
Azt hiszi, hogy kétszer fel lehet találni a spanyol viaszt.
7.
Lorthirash
Új vizekre evez... szerintem pontosan tudja hogy a Pubg csapata egy rakás.... és nem akar velük már dolgozni.
6.
logic5
#2: Pontosan!!! Én amikor ezt meg merem említeni, jön a hurrogás!
2.
Ooorky
#1: Legelső Unreal Tournament 20 éve - Last Man Standing mód...
1.
TheFlash
szerintem meg a Dayz volt az első battle royale játék (féleség) ami megszólította játékosok millióit, ha nem is egyszerre :D és vszleg a legrosszabb is
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...