Fallen Order - jövő hónapban érkezik a gameplay

  • Írta: szlav
  • 2019. május 5.
  • Teaser
Úgy tűnik, hogy június elején végre befuthat a Star Wars Jedi: Fallen Order első igazi játékmeneti bemutatója. Ekkor zajlik ugyanis az EA Play, ahova kiviszik a Respawn várva-várt játékát is.

Az EA hivatalosan is megerősítette: a június 7-9. közt zajló EA Play bemutatójára kiviszik a Star Wars Jedi: Fallen Ordert is, ráadásul nem csupán egy átvezetőkből összeollózott klipet kapunk: ha minden igaz, akkor vágatlan játékmenettel demózzák majd Cal történetét. Ha lemaradtatok volna a Star Wars Celebration alkalmával levetített első előzetesről, akkor feltétlenül pótoljátok - elég biztató anyagról van szó!

Habár klasszikus konferenciát nem tart idén az Electronic Arts, ezen felül is eseménydúsnak ígérkezik az idei EA Play: bátran feltételezhetjük, hogy a második félévre szánt nagy dobásaikat erre az eseményre szánják.

A Star Wars Jedi: Fallen Order november 15-én fut be PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.

19.
Ps fanboy
Ha egy kiadó ilyen IP-ken csücsül, mint a Star Wars, Mass Effect, Dead Space, nem teheti meg, hogy csak multi gameket gyárt. Mert ezektől a címektől az emberek sztorit és kampányt is várnak. Az EA-nek így is elég hátránya származott ebben a genben abból, hogy mesterségesen akarta különválasztani a multi és sztori játékosokat, és csak az egyik oldalt kiszolgálni, ezt egy Apex-nál meglehet csinálni, de egy Star Wars-nál nem. Remélem a következő generációban megjön az eszük és felélesztik mondjuk a Dead Space-t, mert látható, hogy a singleplayer játékokra nagy kereslet van, ahogy az igényes horrorjátékokra is. Talán ha egy horrorjáték megbukott ebben a genben akkor már sokat mondok, az is az Evil Within 2 volt, bár az tényleg szar volt, de a többi mind sikeres lett. És egy Dead Space az űrmiliőjével, ami a sci-fi horror műfaját tekintve igen ritka, tuti siker lenne, feltéve ha jó a játék ugye. Én nagyon remélem, hogy a kövi genben legalább azt feltámasztják, a többi nem is érdekel.
18.
Ultimate
#12: Ettől még multi, miegymás lehetne. De kompletten elengedték itt a gameservice felfogást amit az utóbbi években foggal körömmel "védtek".
Nincs itt semmi látnivaló, év végén SW mozi, Bfront 2 fiaskóra a diznyi leb*szással reagált, ezt nem cseszhetik el vagy ugranak a jogok.
17.
Ultimate
#13: Szerintem kettőnk közül megint te nem érted mit mondok de mondom akkor legyen, az Ea-nak van beleszólása és nem pirított oda a dizni, csak úgy elhagyják egyjáték erejéig a gameservice felfogást mert ők ilyenek. .. :)
16.
Ultimate
#15: A tfall 2 agen egyik ha nem a legjobb Singleplayer fps-e. És az egykori jó callofduty részeket alkotó infinitywardos arcok alkotják. Nem nőttek fel a feladathoz? :)
15.
user101
Nem akarok senkit elkedvteleníteni, DE mit csinált eddig a Respawn ?

Két Titanfallt és egy Apex-et ? Én nem lennék a helyetekben ennyire derülátó, simán benne van, hogy nem nőttek még fel a feladathoz és hát ügye ott van a fejük felett az EA és a Disney !!!

Inkább várjunk kevesebbet és írjuk le, hogy aztán kellemesen csalódjunk, mintsem olyan elvárásokat támasszunk amit aztán nem tudnak meglépni... Én amondó vagyok... :)
14.
Nyarlako
#13: Es tegyük hozzá hogy így is nyereséges lesz ha nem szarják el teljesen. És oké hogy mindenki a multi vonatra akar felugrani de egy Fortnitera jut húsz totális bukás.
13.
Kawada
#10: Nem jófejség, érdek. 1,5-2 év telt el azóta, hogy a "single player játékok halottak", azóta jött egy RDR2 ami gyakorlatilag a legsikeresebb mozifilmekhez fogható eredményt hozott (az online részt hagyjuk, only single-ben is pont ez lenne, plusz ha jól rémlik, elején még nem is működött, de erre lehet rosszul emlékszem). Volt God of War, Spiderman, Sekiro, Resident Evil 2 és még ki tudja mi nem jut eszembe. Mellette pedig ott vannak fiaskók a multiplayer címekkel. Szerinted ha látszik, hogy "upsz, mégsem halottak", akkor továbbra is mennek a hülyeségük után? Nem óvodás hülyegyerekek azért... Változtatnak és kész. Ha engem kérdezel, inkább el fognak tapsikolni most egy 2-300 millió dollárt, hogy visszanyerjék a játékosok kegyeit, mintsem a következő generációnak így menjenek neki (nyilván náluk mást jelent a generációváltás, itt inkább mint időmértékegység használom...). Akkor amikor ezt mondták, szárnyalt a PUBG, belendült a Fortnite, Dota2, LOL, stb. Változik a piac, változnak az igények. Hála az égnek, mert valószínű leszűrik az utóbbi 1-2 év tendenciájából azt, hogy kurvára megéri jó játékot készíteni. Akkor is ha "Single only" akár.

"az EA-nak nagy beleszólása volt és a diznyi nem pirított oda": nehéz mit kezdeni egy olyan cinikusnak szánt megjegyzéssel, amiről ráadásul süt, hogy nem érted amit mondok, vagy jobb esetben csak elírtad... Egyébként ez nem saját agymenés, a Disney híresen kekeckedő cég, aki folyamatos kreatív kontrollt is gyakorol mindenre, ami az övé.

Az Ubisoft is belátta anno, hogy elég az üres, lélektelen copy-paste szarságokból. Kihagyott 1 évet az AC-val, mert belátták, hogy nem szopják már be az emberek. Minőséget akarnak. És tessék. A Sieget kurva szépen rendben tartják (a hibáit hagyjuk...), gyakorlatilag iskolapéldája a "game as service"-nek, hogy lehet ezt rendesen is csinálni, az új AC-k jók (az Odyssey-t mondjuk nem tudom)...
12.
Hunszi
#10: Azért teszik ezt, hogy lecsillapítsák a népet a korábbi balhék után...ezt kb. úgy kell elképzelni, mint, amikor az MS veszteséggel kezdte árulni a boxokat. Muszáj volt valamit kompenzáljanak, ha nem akarták magukat hosszútávon lábon lőni.

Na ugyanez van most az EA-nél is, most jön az a rövid időszak, hogy "figyeljetek, mi amúgy tök jófejek vagyunk".
11.
Nyarlako
#10: Várjuk ki a véget milyen lesz, és utólag milyen monetizalas kerül bele. Az EAnak meg kell nagyon most a jo PR, nem jofejsegbol csinaljak.
10.
Ultimate
#8: Rendben akkor az EA-nak nagy beleszólása volt és a diznyi nem pirított oda, ilyen jófejek lettek hogy hirtelen kiadnak egy SW játékot totl szembemenve az EA politikával. :)
Az EA erről híres. :)
9.
Kawada
#8: Mivel túl hülye vagyok a szerkesztés gomb használatához, így fogom javíani:
szaérni = számít
És nem tudom a filmjeire hogy jött össze kötőjellel... nézzétek el, siettem... De ez a kettő nagyon baszta szemem...
8.
Kawada
#7: Jézusom... Ez egy közös buli... Az egyik száémí arra, hogy a filmek tornásszák az eladásaikat, a másik pedig azt akarja, hogy a filmjei-re épüljön tartalom, pont ezért. Hogy egymás eladását húzzák. A Diseny elhatározta, hogy 2 évente jön normál film, 2 évente spin off. Ezt valószínű kőbe is vésette. És mivel az EA fizet a jogokért, és utána szá zalékot is kap a Diseny az eladásokból, biztos lehetsz benne, hogy egy kibaszott lootcratet nem építhettek be a játkukba anélkül, hogy arra 15 disney fejes ne bólintott volna rá... Ahogy ez az erőltetett tempó a Disney részéről hatással van a filmek készülésére, jönnek-mennek a rendezők, változik a koncepció, a trailer köszönőviszonyba sincs a végeredménnyel, stb. úgy ez pont akkora nehézséget okoz annak, aki ezeket kéne játékokkal kiszolgálja. Csak a játékkészítés nem úgy megy, hogy jön másik rendező, újraforgatunk 10 jelenetet és a vágóasztalon megoldjuk... Az EA_nek mindegy volt. Amúgy is utálja őket mindenki mint a szart. A Disney-nek és a Star Wars brandnek viszont kurvára nem volt mindegy... Így jutottunk el ehhez a csodás kommunikációhoz, hogy az áldott Diseny rápirít bárkire is. Meglepő, hogy te szopod ezt be, aki egyébként még a nagyanyja rántott húsában is talál kivetni valót.
7.
Ultimate
#6: Beza a diznyi akik a bfront 2-nél is odapirítottak az EA-nak, nem leone megha az SW jogok elvételével fenyegette volna be az egészet. A nagy EA-s gameservice felfogásban jön egy SW játék ami az eddigi infók alapján totálisan az ellentettje az EA felfogásának.. Szóval igen a diznyi, aki elveheti a jogot az EA-tól...
6.
Kawada
#5: Aha... majd pont a Disney... akik olyanokba beleszólnak akár, hogy egy magazin változtassa meg logójának a színét ha az nem passzol a borítón található képpel ami az ő termékükről/ből van, majd szerinted hagyja az EA-nek, hogy akár egy pillanatig is azt csináljon az egyikk legdrágább brandjével, amit akar... :D Vegyétek már ki a biliből a kezeteket. Ebbe az egész baszakodásba legalább annyira benne van a Disney, mint az EA...
Gátlástalanság és pénzéhesség szempontjából az EA egy hímzőegylet a Disneyhez képest. Csak hát a Mickey egeres maszk úgy látszik, sokakat át tud verni.

Az optimizmushoz egyébként csatlakozom.
5.
Ultimate
#3: Az eddigi infók alapján az EA-nak nemsok beleszólása van, tuti rájuk pirított a dizni. A respawn meg a gen egyik ha nem legjobb singleplayer fps-ét tette az asztalra, és olyan arcok alkotják mint az egykori még jónak számító call of duty részeket készítő ex iw-sek. Van ok a bizakodásra, de persze neigyunk előre...
4.
Back2U
#3: Amíg nem láttam semmit optimista vagyok! Főleg a Respawn miatt!
3.
Nyarlako
#1: Azért csak óvatos optimizmussal az EA ismeretében
2.
kirschakos
#1: Ezzel nem vagy egyedül!! :)
1.
Back2U
Fhuuuu de kurvara varom mar!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...