Cyberpunk 2077 - V futurisztikus zongorahúrt ragad

  • Írta: Shifty
  • 2019. július 31.
  • Képek
Az Official Xbox Magazine két exkluzív Cyberpunk 2077-képet is bezsebelt, amelyek ezúttal Night City sötétebb bugyraiba is betekintést engednek, miközben megcsodálhatjuk V egyik csendes gyilkolóeszközét is.

Valószínűleg az idei Gamescom után végre újabb tartalmas játékmenet-videót láthatunk majd a Cyberpunk 2077-ről, addig viszont be kell érnünk az E3-as kedvcsinálóval és az időközben mutogatott állóképekkel.

Most is utóbbiból kaptunk kettőt. Az Official Xbox Magazine jóvoltából megtekinthető felvételek egyike Night City éjszakai, közel sem fényűző világába enged betekintést, míg a másikon épp V készül bevetni futurisztikus zongorahúrját, a nanowire-t, ami viszont nem csak arra lesz alkalmas, hogy csendben kiiktassuk az arra érdemeseket, hanem arra is, hogy rácsatlakozzunk másokra és információkat nyerjünk ki belőlük.

A Cyberpunk 2077 a tervek szerint 2020. április 16-tól lesz elérhető PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.

26.
Kawada
#25: Az a baj, hogy tényszerűen állítasz faszságot, semmilyen fanbojság nem beszél belőlem, magam is költök konzolra és pc-re is... A játékipar bevételének több mint fele mobil egyébként azon kívül pedig a konzolok együtt 2-3%-al megelőzik a pc-t úgy, hogy a pc-n belül még van egy jelentős 15-18%-nyi böngészős szegmens.
25.
user101
#17: Az a 5% a trenden nem változtat, akkor is a PC a húzóerő... :) Ráadásul 2019-re ez összességében még inkább igaz, elvégre eladhattak volna annyival több PS4-es verziót, hogy átbillentse a mérleget, de nem tették, tovább erősödött a PC.
Az első rész úgy alapozta meg a stúdió jövőjét, hogy konzolokra ki sem jött a játék... :)
Az UbiSoft éves jelentéséből is az derül ki, hogy dübörög a PC-s játékipar, ma már messze nem annyira meghatározóak a konzolos bevételek. Csak arra az orbitális marhaságra, hazugságra és tudatlanságból, elvakult fanboyságból kialakult dezinformációra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy ma már nem a konzolok tartják életben a játékipart, mint olyat... és hogy az xbox- jelentéktelenné vált mint olyan ... :) Elhiszem, hogy ez egyeseknek fáj, de leszarom, attól még igaz... :)))
17.
Kawada
#16: És így 44,5% a pc 2015 és 2018 között. Amúgy én is pc-re vettem meg...

https://www.pcgamesinsider.biz/news/69051/445-per-cent-of-the-witcher-3-sales-between-2015-and-2018-were-on-pc/
16.
Kawada
#11: Na cica. Cdpr adatok szerint: első évben 30% volt a pc, úgy 50% a ps4 és 20 az xbox. Tudod, amíg teljes áru. 2017-ben jött fel az aktuális év eladásaihoz a pc fele-felére, amikor már 15-20 eurókért megkaptad. 2016-ban is még több volt a ps4 eladás, majdnem annyi a pc, a többi box.
12.
Ganzer
#5: +1, ettől én is tartok kicsit.
5.
Kawada
Továbbra sem tudok felülni a hype vonatra. Elképesztően néz ki (nem is inkább grafikára, mint dizájnra és a látvány gazdagságára értem), egyből William Gibson regényeiben érzem magam, nem félek a küldetések változatosságától, a karakterek sokféleségétől, de rettegek attól, hogy gyenge lesz benne maga a harc és a gunplay.
1.
kastorhun
Elképesztően néz ki, de azért van rajta még mit javítani, pl: Az aszfalt textúrája nem a legszebb.-
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...