GC 2019: 48 perc az RTX-es Minecrafttal

  • Írta: sirdani
  • 2019. augusztus 23.
  • Videó
Link másolása
A Mojang és az Nvidia néhány szerencsés számára kipróbálhatóvá tette a valós idejű sugárkövetéssel felvértezett Minecraftot az idei Gamescom során, melyről most két videót is kaptunk.

Három nappal korábban érkezett a váratlan bejelentés, miszerint a Super Duper Graphics Pack fejlesztésének leállításával mégsem hagyják érintetlenül a Minecraft grafikáját a készítők. A házilag tákolt modok helyett az Nvidia szakembereivel együtt egy hivatalos RTX-es változatot adnak ki, mely ingyenes frissítésként fog majd befutni a Windows 10-re szánt verzióhoz.

Noha a két videó alapján tényleg hatalmasat fejlődött a grafika, kiváltképp azokon a helyszíneken, ahol több fényeffekttel és tükröződő felülettel találkozhatunk, ám a hivatalos megjelenési dátumról még mindig nem rántották le a leplet a fejlesztők.

7.
7.
GAMEROD
SEUS mod bőven elég, nem kellenek ilyen ray szarságok.
6.
6.
logic5
Na ehhez a sz@rhoz aztán nagyon fontos a trészing.... Édes jó istenem
5.
5.
10 percnél van az elefánt a porcelánboltban. Kapcsolgatja az RTX-et és rájössz, hogy egy kicsit sötétek lettek a betlterek. Van itt path tracing franc tudja mennyi visszaverődéssel, de pl 10:22 nél is áll egy ablak mellett, meg egy másikkal szemben és nemhogy nappali világosság nincs a szobában, de semmilyen világosság nincs. Mondjuk egy barlangban jó lehet. Kint jól néz ki és biztos erre is készülnek majd művek, amiket érdemes lehet látni.
4.
4.
strike19
#2: Hát ja. Ez olyan mint amikor rá jöttek hogy lehet fekete fehér filmet kiszínesíteni. :D
Az új színes fényképeknél nem lehet látni hogy RGB helyett Adobe RGB szín skálát használ. Jó formán nagyítóval kell mutogatni .D
3.
3.
Obi Wan Kenobi
Igazából itt majdnem minden asset-tet másra cseréltek, és betették mellé a raytracinget. Valószínűleg raytracing nélkül is szép lenne, de ha lekapcsolják és ezeket az asset-teket hagyják bent, akkor ott is nagyítóval kell keresni majd.
2.
2.
Heldengeist
#1: Látványos volt az a Quake2 esetében is, csak egy negyed százada megjelent játéknál, ahol a bevilágítás mai szemmel azért elég kezdetleges, 10 évvel ezelőtti technológia is látványos lett volna.
1.
1.
PaprikaJancsi
Első RTX játék, amelyen tényleg sokat dob az újítás, és nem "nagyítóval" kell keresni a különbséget.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...