Beigazolódtak a pletykák, jön a Crysis Remastered

  • Írta: Baloo
  • 2020. április 16.
  • Bejelentés
Link másolása
Az elmúlt napokban a fejlesztők különböző Crysis-tweetekkel borzolták a rajongók idegeit, de most már szinte biztosra vehetjük: érkezik a Crysis Remastered, ráadásul ezúttal a Nintendo gépe sem marad ki a buliból.

Három napja írtunk róla, hogy valami mozgolódás van az eddig csendben, kispadon gubbasztó Crysis körül. Úgy néz ki, hogy nem kell sokat várni a hivatalos megerősítésre sem, mert a hivatalos weboldalon keresztül már kiszivárgott, hogy érkezik a Crysis Remastered PC-re, PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switchre.

Az eddig infók szerint a Crysis Remastered feltuningolt textúrákkal és grafikai beállításokkal érkezik, valamint a PC-sek exkluzívan ray tracingelést is bekapcsolhatnak az újdonságok mellé - már ha van hozzá megfelelő hardverük persze.

Megjelenési dátumot még nem kaptunk, valamint az sem világos, hogy akkor most csak a 2007-ben megjelent első részt kapjuk meg felújítva, vagy számíthatunk a többi epizódra is. Mindenesetre én kíváncsian várom, hogy leolvad-e a kezünkben a Switch a méltán híres PC-gyilkos alkotástól.

73.
73.
crytek
#72: Tavaly év végi hírben volt a tech demo utolsó jelenetsora. Kb minden értelmes hírportál lehozta anno
72.
72.
Rakottkrumpli
Ezt a videót valamiért sehol nem látom megosztva:
https://www.youtube.com/watch?v=rxUj0MHINAE
71.
71.
crytek
#70: Crysis Remastered Does Not Include Warhead, Crytek Confirms
70.
70.
crytek
Crysisnál fokozzák a hájpot... remasters ként beszélnek róla.. azaz lehet a Warhead is kap tuningot...

"We will be talking about the remasters more soon. I'm glad people are excited."
69.
69.
manderel
#67: Igen, ingerszegény talán ez a szó írja le legjobban a második részt.
Ott volt az a frankó afrikai környezet, remek grafikával és fizikával, de ezen kívül teljesen üresen. Élvezetes mellékküldetések nélkül, repetitív játékmenetbeli elemekkel.
Pedig nagyon próbáltam szeretni, mert a technikai megvalósítása lenyűgözött akkoriban.
68.
68.
Spazz Maticus
Az összes feladatnál ( ez mondjuk tényleg csak hard-on igaz.) szükség volt a terep teljes kiismerésére, a célterület, bázis körbejárására, és igen "nagy körben" ráadásul, mert a járőrök igen messze is elmozogtak. A közeli őrpontokat is számon kellett tartani, az utakat az azon feltűnő random járőrökkel, hogy merről jöhet az erősítés ( mert itt bizony hívtak ha sokat tököltél ) stb. stb...
Minden feladat bár egyszerűnek tűnt, -iktasd ki, szerezd meg, robbantsd fel - igen sokféleképpen, és sokfelől megoldható volt. Lehetett lopakodni, jutalmat kaptál a "sebészi célzott munkáért" , volt értelme a nagy térképnek.
Maga az egyik ponttól a másikig eljutás is tervezést, és sok mozgást igényelt, ha nem leharcolva akartál odaérni...
A konvojok becserkészéséhez sokszor az egész útvonalat fel kellett deríteni, hogy hol érdemes támadnod, mert igen keményen védték, és igen gyorsan fűbe haraptál ha csak úgy rájuk rontottál...
Nekem ezek a dolgok elegek voltak az élményhez.
Igaz, mai szemmel a térképen ezen kívül sok minden nem volt, menedékházakat nyitottál, meg gyémántot kerestél, ami meg mondjuk kellett a fejlesztéshez, és igen sok elég kreatívan volt eldugva, gondolkodni kellett a megszerzéséhez, de valóban ennyi.
És nem lehetett rózsaszínre festeni a fegyvert, meg szivárványt fingó csillámfaszpóni matricát sem rárakni, menő trendi "bézbóz" sapkát, meg hozzá pléhboj nyuszis rövidnacit ( szigorúan a hitelesség jegyében...) felvenni mint az újban például, sem "félisten" segítőid nem jöttek veled falonátlátással, meg légitámogatással, hanem egyedül kellett megoldanod, de nekem ezek valahogy nem is hiányoztak...
Easy-n persze nem volt elég ",chilles" a rambózás az újakhoz képest, meg ez nem is egy Gta- volt hogy körbecsapasson vérpistike a térképen, ezt elismerem...
De elfogadom a véleményed, sőt elismerem én tartozom az enyémmel a "kissebséghez", hiszen látom sokan szeretik ekézni a 2-őt, csak nekem mások a "prioritásaim" egy játék élvezetéhez, ennyi... ;)
67.
67.
kryszisz
#64: Tudom, hogy ki lehetett őket kerülni (általában nem is az utakon közlekedtem), magát a tényt nem tudom hova tenni, hogy mégis minek? Az pedig tetszett, hogy nem egy "agyatlan Rambo" gém, a gunplay pedig fasza is volt, amortizálódott a növényzet, jók voltak az animációk, terjedt a tűz stb...Van viszont egy aspektus, ami miatt végül azt mondtam, hogy nem tetszik ez a játék: mégis mi a p*csáért kellett ennek openworldnek lenni? Ugyanis a világon semmi, de semmi nem indokolta a nyílt vilagot ebben a játékban, tekintve, hogy a fő küldetésen kívül mást nem lehetett csinálni. Igaz, hogy a későbbi részekben is csak alibi jelleggel voltak dolgok a térképen, játékidőt hosszabbítandó, de ott legalább volt valami, akármi. Itt meg voltak visszatermelő ellenfelek azt jónapot. Lehet ezért bármennyire is jó a történet, a harc, a látvány, ha kapsz egy homokozót, amiben a 10 órás sztorin kívül mást nem tudsz csinálni. Akkor viszont miért nem csináltak egy lineáris, pályákra épülő folytatást az első rész mintájára? Ebben az esetben talán emlékeznék a sztorira is (akkor is tudtam angolul, de ebben az ingerszegény tálalásban bevallom őszintén nagyon nem tudott érdekelni a történet), és valószínűleg a játék is tetszett volna. Akkor pedig ez a diskurzus nem is létezne:D
66.
66.
Őrnagy
Úgy látom, van, aki nem ért velem egyet. Hihetetlen :)
Na persze, kinek a pap, kinek a papné.
Én a FC 4-et végigvittem, mert nagyon megfogott a világa. De ennek ellenére kicsit komolytalan a történet, olyan 12 éveseknek való. Éb meg sajnos kicsit a többszöröse vagyok ennek. Ugyebár nem kellett volna olyan régen születnem. Az 5-öt viszont csak elkezdtem. Nincs benne semmi feszültség. Ha nehézre állítom, ezren támadnak egyszerre. Na, fasza, ez nem izgalmas, hanem idegesítő.
65.
65.
Őrnagy
#63: Ez a pávaherefengshuinyílveszzőtartó mindent visz ! :D
64.
64.
Spazz Maticus
#62: Az ellenfelek visszatermelődtek, de minden poszt úgy volt megcsinálva hogy gyalog símán megkerülhető volt, csak mint a való életben senki nem volt hajlandó húsz métert sétálni a játékban hogy kipróbálja, hanem inkább telesírtak ezzel minden fórumot...Egyébként kellő pályaismerettel harc nélkül lehetett közlekedni egyik feladattól a másikig, és kellett is, mert hard-on spórolni kellett a lőszerrel, és vigyázni a fegyverrel... Ez nem egy "agyatlan Rambo game" volt, nem is tetszett a többségnek. :)
A maláriás rohamaidat számon kellett tartanod, várható volt mikor jön a következő. Ha nem szereztél időben gyógyszert, rábasztál. Ez is növelte a kiszolgáltatottság érzését, de tudom ezt sem szeretik sokan.
A fegyverek beragadása pedig konkrétan addig volt "probléma" amíg el nem jutottál az első kereskedőig. Az új fegyverek még hard-on is jól bírták, azt meg meg kellett tanulnod hogy ne vegyél fel minden szart a földről, meg ne lövöldözz vele mindenre. Szerintem ez is jó volt, de mint mondtam : Kinek hogy...
A története pedig elég érdekes volt ha odafigyeltél, vagy tudtál angolul... ;)
63.
63.
Spazz Maticus
#61: Hát szerintem a hogy ha az"unalmas sz@r" -on azt hogy : -a "lövöldözős részen" ami a piruett és pukkedlin kívül azért az újabb Far Cry-okban is a játékmenet háromnegyedét kiteszi a kettő kihívásban köröket ver bármelyik utána következőre, de abban közben nem lehetett pávaheréből feng-shui nyílvesszőtartót fabrikálni közben hogy "+5 arrow"-d legyen, ( hanem uncsi és életszerűtlen módon egy fegyverkereskedőnél kellett fejleszteni...XD) - érted, akkor tényleg unalmas volt... XD
De mindegy, kinek hogy, részemről lezártam, peace :)
62.
62.
kryszisz
#60: Az alapötlet nekem is nagyon tetszett az FC2-ben, ahogy a megvalósítás is (mmimt látványt tekintve, az nagyon bitang még ma is), de abból a játékból ha láttál 1 órát, akkor kb. láttad az egészet. És ez még nem is lenne baj, de a mindig(!) mindenhova visszatermelődő ellenfelek frusztrálóvá tették még a szimpla kocsikázást is. A malária pedig tök jó történeti elem, viszont kevésbé jó játélmeneti, mert a sztyeppe közepén gyógyszer nélkül maradni eléggé idegtépő tudott lenni. Ahogy a fegyver beragadása is, ami szintúgy csak a tervezőasztalon hangzott jól, a valóságban eléggé megtöri az akciót. Persze értem én, hogy ezzel is az "Afrikában minden szar" érzést akarták erősíteni, csak épp visszábbcsavarhatták volna a gyakoriságát. A történet meg nem tudom mennyire volt jó, mert konkrétan egy betűre nem emlékszem belőle, ha esetleg nem merült volna ki annyiban a tálalása, hogy NPC-k pofáznak egy szobában 3 percig valamiről aztán mehetsz a dolgodra, akkor lehet jobban megmarad a dolog. Kicsit olyan érzésem van az FC2-vel kapcsolatban, mint az előző genes AC-kkel. Nagyon frankón megragadta a miliőt, piszok hangulatos, de játékmenetben valami nagyon félrement. Mondjuk ezt legalább irányítani lehet:D Viszont én nem fogom védeni a következő részeket sem, nemes egyszerűséggel azért, mert teljesen kimaradtak. A 3 valszeg tetszene a trópusi környezet miatt, de valami gondja volt anno a procimmal, azóta meg nem pótoltam. A 4-el jó, ha egy órát játszottam haveromnál, aztán meguntam, hogy egy tetves sas a játék legnehezebb ellenfele. Az 5-ből pedig elég volt úgy negyed óra, az, hogy 50 méterenként elkezdenek rád lövöldözni valahonnan akkor is, ha semmit nem csinálsz, hát az annyira nem volt bejövős. Úgyhogy nálam továbbra is az első rész az egyetlen és igazi Far Cry. Mondjuk ott meg a szörnyek megvalósítása nem sikerült a legjobban, de az ettől függetlenül is az all time top 10 FPS-ek között van nálam:)
61.
61.
logic5
#60: Lehet arra, hogy unalmas sz@r volt...
60.
60.
Spazz Maticus
#59: Minden "offense" nélkül, mire gondolsz a "gyatra játékmenet"-el kapcsolatban ?
Mivel nyújtottak többet a következő részek a központi játékemben a terület foglalásban, és a harcban például ?
59.
59.
manderel
#58: Az alapkoncepció nekem is a második résznél tetszett legjobban. Csak a játékmenet sikerült gyatrán sajnos, pedig a jó koncepció mellett adott volt egy jó játékmotor is.
58.
58.
Spazz Maticus
#32: Nekem meg sokkal jobban tetszett a második, sőt az volt a legjobb.
Realisztikus környezettel, igen jó AI ellenfelekkel, meg egy elég sötét tónusú történettel rendelkezett, ahol kb. az volt a legvidámabb befejezés hogy leadtad a "sápot" és cserébe mondták hogy elhúzhatsz innen és vissza se gyere...
A készítők látható szándéka volt hogy bemutassanak egy igazi lelketlen, reménytelen, és mocskos, erkölcstelen háborút, a vele járó betegségekkel ( malária a game-ben, ami szerintem kurva jó ötlet volt a sok mocsos dologgal amit a gyógyszerért elkövettél, ) világ egyik legnyomorúságosabb helyén valahol Afrikában, amilyenek egyébként tucatjával zajlanak amíg mi itthon békésen és tudatlanul elvagyunk.
Még úgy is, hogy nagyon "PC"-k maradtak mert nem mertek bele civil lakosságot rakni, hogy a sok gyógyegér ne azokat lövöldözze, meg gyerekkatonákat, hanem jobbára Dél Afrikai zsoldosokra lövöldöztél, ( Imádtam a dumájukat benne ) elég jól sikerült neki visszaadni ezt az "életérzést" szerintem...
A hős sem egy "fényes tekintetű Old Shatterhand" volt, hanem egy egy igazi zsoldos, aki csak kivágni akarta magát a szartengerből, és ez volt kb. a maximum amit elérhetett, és valahogy leszarta közben a "világmegmentést"...
Ehez képest a háromban kőostoba( elnézést a közizléshez "áramvonalasított") AI ellen rohangáltál Mr. félisten világmegváltóval, aki miközben megmentett mindenkit csak az az zavarta hogy ötméterenként struccok támadták, meg sasok csaptak le rá az égből, (ez akkora WTF-volt már ne is haragudj, röhejessé tette az egész játékot ) meg aranytigris fogából készült farokgyűrűt, meg jeticsontból készült tekerőlantot "kraftolgatott" hogy több gránátot meg lőszert vihessen magával...
Na nálam ott fejeződött be a Far Cry. A háromnál...
De persze ízlések és pofonok... ;)
57.
57.
crytek
#56: Én inkább azt látom kezdenek végre ismét "élni"

Azért a Hunt az szépen termel nekik.Ez a Crysis Remastered is alsó hangon elmegy majd 1.5 millió példányba ami nekik egész jó lesz.És plána akkor ha kiadják később ps5-re és series x-re is. Nem mellesleg te Crytekes ember vagy hogy tudod mióta dolgoznak a Remastereden? Gyanús ,hogy nem.
56.
56.
GAMEROD
#53: Ha egykét napja jelentették be, és egyéb források szerint nyárra tervezik a megjelenést akkor nem sok csodát várok. Tudván hogy a Crytek EKG-ja kezdett kisimulni az elmúlt években, inkább tűnik valami egyszerű kis bevételszerzési akciónak. Na meg ma már kevésbé esnek le a székről a grafikától mint 10-15 éve, mert minden más mai játék is magasra teszi a mércét.
55.
55.
crytek
#54: Elvileg pont erről ment a diskurzus ,hogy az EA valszeg lepattintotta a projectet vissza a Cryteknek. Szóval steam az garantált bár mivel EA kilöve és a Cryteknek minden fillér számít epic simán lecsaphat rá...
54.
54.
hedzsooo
Én csak annak nem fogok örülni, ha így az EA-tól kell ismét játékot vennem, cirka 10 év után ismét... Steamen, + GOG-on kellene hogy alap legyen hogy minden digi játék elérhető legyen... Jó, csak álmodoztam 1 mp-re, bocs
53.
53.
hedzsooo
#52: Mivel semmit nem mutattak még igazán belőle, így kb. bármi lehet még belőle.

Legalább várjuk ki amíg néhány komolyabb gameplay előzetes is jön róla, aztán esetleg majd jöhetnek az ilyen kijelentések! :-)
52.
52.
GAMEROD
Nem tartom akkora durranásnak hogy gyárilag lesz felmoddolva. Ugyanaz az érzetem van mint a Minecraft meg még több más játék remasterével hogy szebb-szebb, de az eredeti felmoddolva ezerszer szebb.
45.
45.
pityke0211
Én Ray tracing-gel vittem végig a Control-t és nem értem a kritikus megszólalásokat. Szerintem annyit dobott a látványon, hogy kötelezővé tenném minden játékban. Remélem az új konzolok érkezésével jobban elterjed majd.
39.
39.
kryszisz
#35: Amúgy én is így vettem észre már akkor is, hogy a bódékat, fakerítéseket, meg a pálmafákat lehetett amortizálni, mást nemigen. Persze ettől függetlenül piszoklátványos volt, és még mindig sokkal több, mint amit ebben a genben kaptunk bármelyik FPS-ben, talán a BF-eket kivéve. Plusz a HL2 mellett szerintem ez az egyetlen lövölde, ahol minden tereptárgyat meg lehetett fogni (még szegény békákat is:D), és azokat hajigálni. Túl sok értelme ugyan nem volt (bár maximum power mellett lehetett gravity gun-t csinálni a kezünkből), de mégis hozzáadott az élményhez, remélem nem veszik ki ezt a fícsőrt:) Mondjuk az elég fura, hogy egy árva nyilatkozat nem volt arról, hogy a jogok visszakerültek a Crytekhez, pedig hát ennek azért lett volna hírértéke.
37.
37.
crytek
#36: A nagy nyitás az az 1 db Jedi volt.... Azóta se jött semmi. Sőt raklap EA game árât megemelték az eddigiekhez képest. Ennyit a nagy nyitásról
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...