Ez a srác kicsikarta a 60 fps-t a Bloodborne-ból

  • Írta: Baloo
  • 2020. április 30.
  • Érdekesség
A generáció elején megjelent Bloodborne-t sokak a PS4-es éra legjobb játékaként tartják számon. Meglehetősen nagy rajongói bázist tudhat magáénak, így tehát nem csoda, hogy a modderek is vissza-vissza térnek hozzá.

Lance McDonald is egy olyan modder, akit öt év után sem akar engedni a Lovecraft ihletésű kaland. A tehetséges srác most kemény munkával elérte, hogy még egy alap PlayStation 4-en is 60 fps-sel fusson a Bloodborne.

Az első verzió persze nem volt túl stabil, ezért egy PS4 Próra váltott, ahol már jóval kellemesebb eredményeket ért el, főleg a boost mode segítségével.

Érdekes, hogy múltkor a Digital Foundry pont a Bloodborne-t hozta fel példának, amiben nem lehet csak olyan lazán elérni a 60 képkocka/másodpercet, mert így felborulna többek között a játék fizikai motorja. Nem tudni persze, hogy McDonald meddig jutott el probléma nélkül az ő verziójában, de mindenesetre megsüvegelendő teljesítmény így is, amit elért.

Reméljük, hogy a PlayStation 5 érkezésével kapunk hivatalos 60 fps-es támogatást is a játékhoz, vagy ami talán még jobb lenne, egy Bloodborne 2-t.

15.
15.
user101
Hát, én sértésnek venném, ha valami 144HZ alatt futna és / vagy nem lenne Ultra settings... :)
14.
14.
DragonBleacPiece
#12: szerintem se, csak ezekben a gamekben a bossfightok kimenetelét nagyban be tudja folyásolni az fps, itt a 60 fps azt jelentené hogy precízen el tudnál idegbaj nélkül kerülni támadásokat
12.
12.
Neo1989
Szerintem nem egy számtól függ a játékélmény (én pl 35-el is simán elvagyok) de mind 1.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...