Kiszivárgott a Dead Island 2 2015-ös változata

  • Írta: szlav
  • 2020. június 6.
  • Videó
A mai napig várunk a Dead Island 2 megjelenésére, mindeközben a 4chan videojátékos boardját böngészők már javában játszanak a játékkal - legalábbis annak egy korai buildjével. Nézzetek bele ti is a videóra vett gameplaybe!

A minap a 4chan /v/ boardján napvilágot látott a Dead Island 2 egyik korai buildje. Bizony arról a hányattatott sorsú zombis játékról van szó, amit a Deep Silver felügyelete alatt eredetileg a Yager készített, 2015-ben azonban a kiadó és a fejlesztő elváltak, így 2016-tól a Sumo Digital folytatta a munkálatokat. Tavaly augusztusban aztán ismét fejlesztőt váltott a projekt - ezúttal a Dambuster Studios vette át a stafétát. Ezek után talán mondanunk sem kell, hogy nem számítottunk arra, hogy mostanában mozgás közben látjuk majd a játékot.

Márpedig a Dead Island 2 él... legalábbis egy korai, kezdetleges formában. A lent látható build még a Yager felügyelete alatt készült, s habár láthatóan hiányos, nagyon is emlékeztet az eredeti játékra, illetve a Riptide mellékágra. 2014-ben egyébként egy ehhez hasonló verziót túráztatott meg a Deep Silver és a Yager a sajtóeseményeken is, így néhányan már akkor kézbe vehették a játékot. Akárhogy is legyen, egészen biztos, ha egyszer elkészül a végleges játék, az legfeljebb csak nyomokban hasonlít majd az itt látottakra.

Legutóbb egyébként néhány hónappal ezelőtt hallottunk a Dead Island 2-ről, amikor is a Dambuster Studios friss álláshirdetéseket tett közre a játék fejlesztéséhez. Nem érdemes tehát végleg lemondani a zombihentelésről!

12.
kryszisz
#11: Na jó, csak ne felejtsük el, hogy a Dead Island 2011-es, a Dying Light pedig 2015-ös játék. 4 év van a 2 cím között, ergo a DL miatt szarozni a DI-t pusztán anakronizmus, a maga korában teljesen rendben volt a játék, még ha nem is volt annyira kiemelkedő. Épp ezért írtam cryteknek, hogy egy átskinezett Dying Light 2 ma már pont annyira nem lenne elég a (kritikai) üdvösséghez, mintha a Dead Island 2 csak egy grafikai ráncfelvarrást kapott volna az elődhöz képest.
11.
godach
#10: Én megszegtem a "mindent sorban játszani" szabályomat és a Dead Island (amiből a Ryder White DLC tetszett a legjobban, a Dying Light-ot vittem végig. Aztán hiányom volt és mivel a Riptide addig kimaradt, rákapzsultam arra.
Hát, tökéletesen megértem hajbelt. A Dying Light után a Dead Island főleg hogy a Riptide tényleg nem lett acélos, olyan egy fapados semminek tűnt, hogy majd eluntam magam mire végigvittem. Nem is értettem, miért erőltetik a DI2-őt míg rá nem jöttem hogy (szétváltak?) külön cégről beszélünk.
Az szerintem erős tulzás, hogy van parkour az egyikben a másikban meg nincs. Ha megnézed a sérülésmodellt, a fizikát (odacsapsz és míg a di-ben átszalad az ütés a zombikon addig a DL-ben meg egyenesen visszacsapódik a kisebb ütés. És rengeteg mindent lehetne sorolni. Az éjszakai játék pedig külön megér egy misét. A mai napig támogatják, frissítik. A kiegészítő példaértékű.
Lehet kicsit elfogult vagyok mert a Dyingot nagyon szeretem de részemről a DI a nyomába sem érhet. Főleg nem a Riptide :)
10.
kryszisz
#9: A DL kb annyiban különbözik a DI-től, hogy van benne parkour. Minden más kb. 80%-ban ugyanaz, úgyhogy ha előbbi tetszett, nem tudom mi bajod van az utóbbival. A Riptide viszont tényleg nem lett túl acélos.
9.
hajbel
#8: Az a különbség, hogy a DL egy jó játék, a Dead Island meg fos. A Dying Lightnál melléfoghatnak a featureökkel, amit beígértek. Ha csak írnak egy jobb lineáris történetet 1-2 elágazással, döntési lehetőséggel, befejezéssel, jó lett volna mindenkinek és már megjelent volna. Átestek a ló túloldalára.
8.
kryszisz
#7: Most nem igazán az anyagi részére gondoltam a dolognak, ha azt nézzük akkor minden COD és FIFA egy 10/10 goty. Hanem arra, hogy egy számozott folytatás igenis legyen megkülönböztethető, és ha lehet jobb, mint az előző rész. És ez ugyanúgy igaz a DL-re is, hiába lett nagyobb siker, mint a Dead Island. Tudod, ezt hívják úgy, hogy presztízs, amit nagyon, de nagyon könnyű elveszíteni, főleg a játékiparban, erre volt pár példa az elmúlt években.
7.
crytek
#6: Dying Light sokkal nagyobb siker lett mint a Dead Island szóval semmit nem érzek valóban.
6.
kryszisz
#5: Ha jól emlékszem volt egy hír itt, vagy máshol, hogy a Dying Light 2 fejlesztése nehézségekbe ütközött a kreatív nézeteltérések miatt, mire te beírtad, hogy "mi a francnak bármit is fejleszteni/változtatni, elég ha átskinezik az első részt, megvariálják az ellenfeleket azt csók, instant siker." Nem biztos, hogy így fogalmaztál, de a lényeg ez volt. Így nem érzed kicsit ellentmondásosnak azt, hogy itt meg a hasonlóság a problémád?:D Amivel én személy szerint egyetértek, ez ebben a formában kevés lett volna már 2015-ben is, de ugyanúgy a DL2 is az lenne, ha csak egy átvariált első részt kapnánk (elvileg ugye nem így lesz szerencsére).
5.
crytek
#4: Ezt ha vitték volna tovább csiszolnak rajta és kicsit szebb lesz attól még semmi előrelépés nincs a Dead Island 1hez képest. Nem véletlen kezdték kb a nulláról újrafejleszteni...
4.
Daniel21
#2: Mert szerinted ebben és ilyen állapotában adták volna ki a játékot? :D
3.
Slik
a dying light szintjet ugysem fogja megutni szerintem ha valaha el is keszul
2.
crytek
#1: Mivel ezek alapján a sima alap ezer éves Dead Island szintet se üti meg nem csoda hogy már 35 kézen túl van és passzolgatták egymásnak...
Ez 2015-ben is kevés lett volna nem hogy amikor megjelenik isten tudja mikor.
1.
kryszisz
Lehet csak én lettem szentimentális, de valahogy mindig sz@r látni, hogy beleraknak ennyi energiát egy-egy címbe, aztán kukázzák az egészet. És milyen rossz lehet ez azoknak, akik dolgoztak rajta, sanszosan nem is keveset.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...