Itt tart most a Skyblivion

  • Írta: gorien
  • 2020. szeptember 27.
  • Videó
Fejlesztői naplók közzétételébe kezdett a Skyblivion mögött álló moddercsapat. A The Elder Scrolls IV-et a Skyrim motorjával újraalkotó projekt jelenlegi állapotát vehetjük szemügyre az első ilyen videóban.

A Skyblivion egyszemélyes projektként indult 2012-ben, azóta pedig folyamatosan haladt előre, és a mögötte álló csapat is bővült. Mi is többször beszámoltunk erről az óriási rajongói vállalásba, legutóbb tavaly nyáron, amikor egy teaser előzetes erejéig pillanthattunk bele az újraalkotott The Elder Scrolls IV: Oblivionba.

Az új videóból kiderül, hogy a Skyrim Creation Engine-jét használva nem egy az egyben készítik el újra az Oblivion világát: egyrészt a már létező lore-hoz igazítják, másrészt a tájak esetén néha egy kis alkotói szabadságot is megengednek maguknak. A felhasználói interfész esetén sem az Oblivionban láthatót használják, ugyanakkor nem is a Skyrimét, mert azt túl sötét hangulatúnak találták.

Néhány Oblivionra jellemző játékmechanika azért megmarad, olyanok, mint a spellcrafting, a quick-casting vagy a víz alatti harcok. Az eredeti játék zenéjét azonban kénytelen kibővíteni: két zeneszerző is dolgozik azon, hogy nagyobb repertoárt hallgathassunk kalandozás közben.

Várható megjelenést még továbbra sem jelölt meg a TESRenewal, de ha tovább szeretnétek ismerkedni a projekttel, keressétek fel az oldalukat.

4.
Ooorky
#2: Olyan szinten nincs a modok ellen, hogy csináltak már modder csapatból belsős stúdiót :-)
3.
crytek
#2: Ez így leírva jó ,remélem meg is valósul. Mondjuk ez konkrétan nem érdekel mert az oblivion játszható. A Skywindet várom hogy végre végigjátszhassam majd a morrowind 3-at...játszható köntösben
2.
PiszkosFred
#1: Nyugika kedves olcsójános barátom, nem fog tenni ellene semmit. Sőt, még az is lehet, hogy a csapat a fúzióból még profitál is, még akkor is, ha nyilván "nonprofit" az egész projekt.

Egy, lehetséges, hogy megoldják a konzolos elérhetőséget, hiszen az új generációval talán könnyebben fog ez is menni. Kettő, és ez a lényeg, ez egy MOD és az MS nincs a modok ellen (Minecraft, Halo), sőt, elsőként engedte meg a Skyrim/FO4-hez a bethnet keretrendszeren keresztül a modokat (a Sony esetében nagyobb volt az ellenállás). És három, az MS nincs a "remasterek" ellen sem.
1.
crytek
Itt most vagy az évezred kicseszésére készül a most már MS vagy jófejségből most már hagyják had legyen megcsinálva
Mekkora köcsögség volna hogy amikor már kb a finish előtt lennének lelövetnék
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...