Cyberpunk 2077 - a fogsorunk is testre szabható

  • Írta: fojesz
  • 2020. november 16.
  • Hír
Azt eddig is gyanítottuk, hogy a Cyberpunk 2077 karakterszerkesztője óriási szabadságot biztosít majd a játékosoknak, a legutóbbi infókkal azonban minden várakozásunkra rá tudott kontrázni a CD Projekt RED.

Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy a Cyberpunk 2077 részletes karakterkészítővel érkezik majd, hiszen még a hősünk nemi szervét is testre szabhatjuk a játékban, a most érkezett infók alapján azonban ezen a ponton még korántsem merültek ki a lehetőségeink.

A Cyberpunk 2077 német nyelvű Facebook-oldala osztotta meg azt az infót, hogy a fogsorunkat és a körmeinket is kezelésbe vehetjük a játék indításakor, ennek megfelelően a fogaink színét, illetve a körmeink színét, hosszát és formáját is mi lőhetjük be - nem véletlenül, hiszen belső nézetű anyagról lévén szó, viszonylag sokat bámuljuk majd a kezeinket.

A CD Projekt RED szerint a szabadság számukra a karakterkészítéskor is fontos, nem csupán játék közben, ráadásul van még pár apróság a tarsolyukban, ezekről viszont szándékosan nem tesznek említést a megjelenés előtt, mert szeretnének meglepetést okozni a rajongóknak.

A minap egyébként egy szintén német tévé jóvoltából napvilágot látott egy rövidebb gameplay anyag is a Cyberpunkból, ebben egy pillanatra a fogsortestreszabás is előkerül. A videót fent láthatjátok, a folytatásra pedig november 19-én, a következő Night City Wire-epizód alkalmával számíthatunk.

A megjelenés december 10-én várható PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A játékhoz később next-gen frissítés is érkezik.

23.
xanatos0911
#22: Nem kotelezo. Viszont ha can akiknek bejon akkor miert ne lehetne benne? Ha nem akarsz vele szoszolni akkor atugrod, kesz.
22.
GAMEROD
Nem tudom kiknek van kedve ilyesmikkel bohóckodni. Az, hogy az alapokat lehet állítgatni még oké, mert még a Mass Effectet, Skyrimet stb.. se toltam soha default karakterrel, de azért nem kéne átesni a ló túloldalára. Egy Sims-ben talán elmenne, de fps játékokban tök értelmetlen a cutscene-k kedvéért.
21.
patka21991
#13: A Metro játékokból nekem pont ez hiányzott. Mindegyik részben benne volt a potenciál, hogy rpg elemeket tegyenek bele, hogy meg alkossuk Artyom karakterét, hogy reagáljunk, de sajnos nem kaptuk meg. Talán a következő részben...
20.
FekaFOB
Elirígyelték a srácok a Red Dead Online-tól ezt a fícsört? Azt nehéz lesz überelni, de lehetne onnan még hasznos avagy haszontalan fícsöröket koppintani. :D
16.
Daniel21
#15: Hát ehez is lesz dlc tartalom.
Day one patch biztos várható + közel lehetséges hogy nem lessz 100%-ig bug mentes.
15.
br1Koo
#12: Na ez a kva gáz, hogy az emberek már így állnak hozzá egy videójátékhoz, a sok szar bugos megjelenések után amiket láthattunk az elmúlt 10 évben. Szerintem pont hogy ez az az út amin minden játékfejlesztőnek járnia kellene. Kevesebb játék, de azt készen kiadni, nem day one patchekkel szórakozni, meg dlc-ként eladni a kivagdosott tartalmakat. Aki amit vállal, ahogy egy régi kollegám mondta amikor valaki nyafogott a munka miatt, és bizony 100%-ig igaz ez a mondás.
14.
xanatos0911
#12: A túlóra közös döntés volt és a fejlesztők túlnyomó többsége beleegyezett, mindezt úgy, hogy a túlóráért 50K “zsebpénz” jár fejenként ami nem hangzik túl rosszul azért.
12.
Brenor
Csak jelenjen meg. Nem érdekel, ha bugos lesz, akadni fog, fagyni fog csak adják ki, és a patchek javítani fogják. Nem kell az, hogy heti 100 órában dolgoztassák az embereket. Hát úristen! Akkor vagy ne adjanak ki megjelenési dátumot, hanem kész lesz majd amikor kész lesz, vagy csinálják azt, mint a ubisoft, hogy legyenek benne hibák, amik úgyis javítva lesznek. De ez, hogy már ők is túlóráztatnak embertelen módon szerintem nem jó irány.
10.
Ooorky
#8: Dupla D-s szakállas nő 30 centis husánggal aki támadóhelikopterként asszociál magára.
Meg is van a karakterem.
8.
delphijos
Szakállas nőt lehet csinálni ? Mert ez a fontos, nem a fogsor.
6.
Fooxfire
Én szokás szerint addig nyomkodom a randomize gombot, amíg nem fog tetszeni amit kapok. Talán a lőcsön kosztümizálok kicsit.
5.
Oldman
Borotvált legyen ott alul, vagy sem!? Ez itt a kérdés, válasszatok!
4.
shatterhand
3.
Gabesz0213
Addig gagyi és felületes az égész, ameddig a lábamon nem állíthatom be a bütyköm geometriai méreteit!!
2.
Jinbobo
#1: hátha lesz benne multi, akkor a többiek megcsodálhatják a karaktered. De egyébként én is erős túlzásnak érzem ezt.
1.
Hab
Teljesen feleslegesnek érzem, hogy egy first person játéknál ilyen részletes karakterkészítő legyen.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...