PS4-re is megjelenhet a God of War: Ragnarök?

  • Írta: Baloo
  • 2020. november 18.
  • Pletyka
Hatalmas pletykalavinát indított el a könnyen félreértelmezhető válaszával a PlayStation-részleg vezetője, Jim Ryan, akit egy interjú során arról kérdeztek, hogy PS5-exkluzív lesz-e a 2021-re datált God of War: Ragnarök.

Nemrég a The Telegraph készített Jim Ryannel egy interjút, amelyben a PlayStation ügyvezető igazgatójától többek között azt is megkérdezték, hogy PlayStation 5-exkluzív lesz-e a következő God of War-játék. Ryan könnyen félreérthető választ adott.

"Erről ma nincs semmi mondanivalóm" - hárította tömören Ryan a kérdést, amit ugyebár úgyis értelmezhetünk, hogy ma még nincs bejelenteni valója, de lehet, hogy a közeljövőben ez már máshogy lesz.

Már a játék bejelentésekor sokakat meglepett, hogy 2021-re ígérték a folytatást, így azt is beleszámolva a képletbe, hogy a Sony még háromévnyi támogatást tervez a PlayStation 4-hez, ráadásul bizonyos jövőre érkező PS-exkluzív játékok megjelennek PS4-re is, egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy a Ragnarök játszható lesz az előző generációs konzolon is.

A jövő év áprilisáig saccolt PlayStation 5-készlethiány mellett szintén logikus döntésnek tűnik, hogy PS4-en is debütáljon az új God of War - ezzel több játékoshoz eljuthat a játék, ha az valóban megjelenik már 2021-ben.

32.
grindcore
Na mar lattam a kedvenc kommentfajtam twitteren, hogy ha xbox one is jon valami series x mellett akkor hulladek szar az xbox, ha ps4-re is jon ps5 mellett akkor meg hu de jo fej a Sony es igy kell ezt csinalni LOL, szanalom emberek vannak.
31.
Goromi
#29: Volt hogy ilyenek miatt kellett benne nagy kerülőket tenni, vagy mert nem tudott leugrani egy fél méteres magaslatról sem.
Nagyon egyszerű lett volna ezeket úgy megoldani hogy legyen akkor ott fal.
Vagy éppen mikor egy tákolt, lyukas, korhadt faajtóhoz kulcs kell miközben nálad a fejsze amivel titánok koponyáját be tudod zúzni, de azt nem.
30.
Helium Prime
#29: Azért a láthatatlan fal vagy egy átléphetetlen féltégla már egy ideje elég gáz egy indie game esetében is! Csak arról árulkodik,hogy a fejlesztők lusták,tehetségtelenek vagy annyi fantázia sem szorult beléjük,hogy egy fasort oda dobjanak!Aztán lehet,hogy csak nem érdekelte őket,jó van az úgy!:D Vagy az a fránya megjelenési dátum bár ezt nehéz ráfogni abban az esetben,ha már az elején ilyenekkel találkozik az ember. Sajnos sok 3D-s játékban mára már annyi lehetőséged sincs mint 2D-ben! Innováció aztán lassan vissza kanyarodunk ehez: (Tisztelet a kivételeknek)
https://youtu.be/iAPZLWn_upU

csak csillivilli grafikával meg egy érzékeny sztorival ami mégis más vagy nem mint az ezernyi walking dead és hasonló világvége van szóval mindenkinek igaza van csak nézőpont kérdése! :D
29.
Ps fanboy
#28: Sosem tudtam megérteni lineáris, vagy fél lineáris játékoknál, hogy minek kell ilyeneket egyáltalán felhozni? Mit számít az hogy egy látszólag jelentéktelen, átléphető akadály, vagy egy tényleg megkerülhetetlen szikla akadályoz abban, hogy ne menjek arra, amerre eleve nem is kell, hogy menjek? Ha egy játékban jó a pályazervezés, akkor elvileg egyértelmű, hogy merre érdemes menni, az, hogy milyen tereptárgyakkal érík el azt, hogy tereljenek már tök mellékes, ha egyszer nem rínak ki a környezetükből....
28.
Goromi
#26: Láthatatlan falak , jelentéktelen, mégis áthatolhatatlan akadályok. Logikátlan, illúzióromboló.
Pedig tényleg csak egy kis odafigyelés kellene.
27.
Pistons1990
#24: Én pl a red dead redemption 2-vel voltam ugy hogy el sem akartam hinni amikor megláttam róla az első gameplay videot hogy azt hogy fogják megvalositani a jelen generácios konzolokra.
25.
Goromi
#24: Abból igen, de ezeréves amatőr játék tervezési hibákat jó lenne már elfelejteni.
24.
Marcus88
#22: Annak ellenére,hogy a fő cél már az új gép lenne,én azért hiszem,hogy a Santa Monica kihozná a maxot a PS4-ből és normálisan megcsinálnák.Az első rész sem a plafon volt,pedig nagyon jól néz ki,arra rátett a TLOU2.Lehet még egy ici picit kisajtolni a gépből megfelelő tudással és munkával.
Szerintem nem okozna csalódást a játék.
Már ha szóba került itt a Dirt5,ha ilyen brigád csinálná én is paráznék,de egy lapon sem lehet említeni a két kiadót minőségben.
23.
Zuzmo
#22: A Dirt 5 is ilyen szerintem, és akkor még ilyen játékok jönnek 3 évig egy-két fecskétől eltekintve.
22.
delphijos
#13: Az a gond hogy a játékos társadalom “hisztis”. Ha butítva jönne valami, nem az lenne hogy “jaj de jó hogy legalább kiadták” hanem “ezt a fost nem kellett volna már ide kiadni így”.
21.
Helium Prime
Továbbra is a gépek/fejlesztők képességei fogják ezeket meghatározni Gow például a látótávolság miatt is tud jobban kinézni+nem kell betőltenie nagyobb területet folyamatosan,más egy háttér más egy ingame terület ami folyamatosan változik és oda is mehetsz! Elég sok minden közre játszik! Kiadón és
fejlesztőn is múlik mit vállalnak be! Lásd a lenti linkelt videót ami már a gameplayt kárára ment erősen!
20.
Zuzmo
#18: Melyik játék hozta sokkal-sokkal jobban? A generáció egyik leglátványosabb játékáról beszélünk, max fél tucat cím van ami hasonlóan grafikával bír.
Hasonlítsd össze a GTA V-öt a Read Dead 2-vel, az egyik cross-gen játék, a másik már csak a mostani generációra készült. Nem csak grafikában van különbség, a térkép nagyságában, a sok apró részletben, rengeteg dologban, annak ellenére hogy gameplay-ben nagyon hasonlóak.
19.
shatterhand
Jó hír. Már csak azért is mert nehogy már trend legyen az 1generacio/1 részből. Egyet összedobtak hibátlanul akkor miért kukaznàk egyből a folytatás lehetőségét.
18.
Helium Prime
#17: Ezeket sokkal sokkal jobban hozta más játék is,hogy hó,köd,fény,árnyékok stb
Az meg hogy valaminek odacsapsz jobbról még jó,hogy nem balról jobbra törik egy ilyen játékban bár ez sem igazán fizika,hanem előre programozott animáció itt akkor jönne képbe a fizika,ha egy ilyen tárgy további hatásokat gyakorolna a környezetére. Az utolsó mondatoddal egyébként egyet értek!
17.
Zuzmo
#11: Lábnyomok a hóban, köd, fény sugarak, dinamikus árnyékok, a csapás irányától függően széthulló tárgyak, falevelek, szikrák, vízcseppek részecske mozgással stb.
Persze, sok butítással akár Nintendo 64-ra is kiadhatták volna...
16.
Helium Prime
15.
DollSyndrome
#14: Ez nagyon jópofa, köszi.
14.
Helium Prime
Upsz ezt akartam
https://youtu.be/79E5wxy8Aj4
13.
Helium Prime
#12: Szerintem is pont az ilyen típusú játékokat simán kilehet adni még RT meg fele annyi fps és kisebb felbontás mellett! Ha már a játékmenet kárára megy az a gáz pl mint az alábbi videóban a kilőhetetlen lámpák,ablakok helyett falak stbstb
https://youtu.be/1Qsb7s_knsQ
12.
DarkLord
Amúgy érthető lenne szerintem, főleg a 3 év támogatást nézve , amit még ígértek a ps4-re és azt, hogy ugyanez a grafika lesz alatta, szóval bírná a ps4 ugyanúgy, mint az ezelőtti részt. ps5-ön meg természetesen kicsit durvább lenne a látvány+magasabb fps stb. (Én írtam, hogy majd pont egy GoW különkiadású ps5-re nevezek be, amikor megjelenik kb. jövő karácsony előtt).
11.
Helium Prime
#6: Szerintem pont az említett God of War még csak nyomokban sem nagyon tartalmaz realizmust vagy fizikát :) a játékmenet esetleg kis grafikai butítással switch-en vagy mobilon is simán játszható lenne az átvezetőkben meg videó lejátszás. :D
10.
Helium Prime
#9: Fizika,AI eddig is volt néhány játékban csak azzal munka van(Pray)és igaz ez a kettő dolog a legjobban erőigényes,ha tisztességesen megvan írva! Ezért is jó dolog a hardveres mesterséges tanulás vagy,ha ezeket a dolgokat a szerverek számolják. Ssd csak a meglévő vagy elkészült adatokkal tud mit kezdeni gyorsabban betölt a játék,de játék közben fontosabb a gyors ram meg a gpu.
9.
manderel
#8: Pl fizika, AI. Bőven vannak még olyan dolgok, amik fejlődhetnének, és aminek a fejlődését elősegíthetné az erősebb vas.
8.
Helium Prime
,,Mert ha igen, akkor be kell érni szebb textúrával, magasabb fps-sel, részletgazdagabb grafikával és egy két plusz effekttel. Ami persze szuper, de azért ennél több rejlik az új vasban...''

Például???
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...