GC 2021: Ray tracinggel erősít az új Bright Memory

  • Írta: Baloo
  • 2021. augusztus 27.
  • Videó
Link másolása
Vadonatúj trailert villantott magáról a Bright Memory: Infinite, amiben megnézhetjük, hogy hogyan változtatja még szebbé az alapból is igen látványos FPS-t a valós idejű sugárkövetés és az RTX-féle globális megvilágítás.

Lassan már nem jelenhet meg úgy egy játék, hogy valamilyen formában ne használja ki a ray tracing technológiában rejlő lehetőséget, és természetesen nem kivétel ez alól az alapból is elképesztően látványos Bright Memory: Infinite sem. A pörgős FPS már az eddigi előzeteseiben is meggyőző volt a látványt illetően, de az NVIDIA által megosztott videó erre most rápakol még egy lapáttal:

Az új felvételben láthatjuk, ahogy a tükröződések, az árnyékok és a fények minden eddiginél élethűbbek lesznek, amikor bekapcsoljuk a ray tracinget, valamint az RTX Global Illuminationt - nem mintha az extra grafikai opciók nélkül egyébként ronda lenne a játék. Ahogy pedig azt már megszokhattuk a zöldeknél, a képkockaszám konzisztens tartásáról ezúttal is az NVIDIA DLSS-technológiája gondoskodik majd.

A Bright Memory: Infinite PC-re és Xbox Series X/S-re még idén megjelenik a tervek szerint, később pedig PlayStation 5-ön is elérhető lesz majd.

Idén is van gamescomos aloldalunk, kövessétek velünk a legfrissebb fejleményeket!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...