Multiplayer játékon dolgozhat a Guerrilla Games

  • Írta: Shifty
  • 2021. szeptember 30.
  • Hír
A Guerrilla Games frissen meghirdetett álláshirdetései arra utalnak, hogy a stúdió egy kifejezetten multiplayer központú játékon dolgozik, ami a követelmények alapján akár még egy MMO is lehet majd.

Minden jel arra utal, hogy a Guerrilla Gamesnél a jövő év elejére időzített Horizon: Forbidden West után sem áll meg az élet. A csapat nemrég új pozíciót hirdetett meg a honlapján, amiben vezető közösségi rendszertervezőt és fejlesztőt keresnek. Az álláshirdetésben olvasható követelmények szerint a tökéletes jelöltnek elkötelezettnek kell lennie a játékosközösségek és a különböző online közösségi funkciók iránt, illetve kreatív módokat kell találnia arra, hogyan lehet a játékosokat a játékon belül összekapcsolni. 

Az ideális jelölt segíthet olyan környezetek kialakításában, ahol a játékosok a közös felfedezés érdekében guildszerű csoportokba verődhetnek. A Guerrilla Games számára az is fontos, hogy a jelentkezőknek komoly tapasztalata legyen a nyitott világú szerepjátékok területén, illetve a narráció megtervezésében is otthonosan mozogjon.

Érdekesség, hogy a Noclip egy korábbi interjújában a Horizon: Zero Dawn rendezője, Mathijs De Jonge pont arról mesélt, hogy Aloy első kalandjához eredetileg terveztek kooperatív módot, de ezt végül elengedték. Így nem lennénk meglepve, ha a folytatás esetleg kapna hasonlót, vagy éppen a Horizon világa nyílna ki majd jobban.

A Horizon: Forbidden West 2022. február 18-án jelenik meg. A különböző kiadásait már elő is lehet rendelni, és az is kiderült, hogy a Sony mindegyikkel engedni fogja az ingyenes keresztgenerációs upgrade-et.

6.
6.
Cole
#5: Na pont így vagyok én is.
5.
5.
Aanash
#3: Egy coop móka jó tud lenni.
Én kb 7-8 éve nem játszottam végig AAA-s játékban sztorit, csak indie-t.
Mindig meguntam a történetet olyan 3 óra után, sokszor már csak azért fejeztem be, hogy meglegyen.
Nincs is olyan játék jelenleg a nagy költségvetésű címekből aminek egyáltalán neki ugornék.
A multiplayer meg sokszor önismétlő és fusztráló főleg ha csalókkal fut össze az ember.
4.
4.
norbi27
#3: Nem volt olyan rég a Sony konferenciája, hogy aggódni kelljen a multiplayer játékok totális túlsúlya miatt, sőt. A nagy single címekhez párban készülhet valamilyen formában multi, mint ahogy a Ghost of Tsushimához is lett és a TLoU2-höz valamint az új Horizonhoz is érkezhet a hírek szerint (ez nem új hír egyébként), de a fókusz marad a nagy költségvetésű single címeken. Azok adják az alapot a multihoz, de ettől még nem fog minden a multiról szólni, például az Insomniac sem csinál multit a single címeihez. Eddig az említett 2 címhez várható multi, az nem valami sok, ráadásul a Naughty Dog több (állítólag 3-4) játékon dolgozik egyszerre , hasonlóan az Insomniachoz.
3.
3.
dcba
Ahogy latom lassan nekem felesleges lesz jatekhireket olvasni, minden csak a hulye multirol szol. Lehet mar a PS5 is kb felesleges lesz nekem, de a PS6 mar tuti, lemezolvaso nelkuli gep amire csak multi jatekok fognak jonni. Kb az apokalipszis szamomra ez az egesz digitalis online vilag. Hianyozni fog a gaming :(
2.
2.
markoci555
már látom is magam előtt, ahogy belelövök egy ilyen páncél darabba, vagy kritikus pontba és a játék nem regisztrálja be, mert akkora a ping, lehet már egy másik játékos lelőtte meg ilyenek :D
ne legyen igazam, de pl state of decay 2 horda módja miatt rendesen megundorodtam egy életre a latency lagg-tól, olyan brutális mértékben akadt ha máshoz csatlakoztál (és lehetne sorolni a játékokat, amik nem kifejezetten kompetitívek, és nincsenek dedikált szerverek)
1.
1.
Zisten
Horizon világban játszódó "Monster Hunter". :)

UI: Jobban örülnék már egy PS5 látványban pompázó Killzone résznek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...