A Halo Infinite nyílt világa alaposan felforgatja a Halo-játékok eddig ismert formuláját, beleértve a hagyományos kampánymissziókat is. A 343 Industries úgy tűnik, egyelőre nem találta meg a megfelelő megoldást a fő sztorivonal küldetéseinek egyenkénti újrajátszására, így a sztorimód befejeztével csakis úgy ismételhetjük majd meg a kedvenc misszióinkat, ha egy teljesen új mentést indítunk.
Valószínűleg nem kell tovább ecsetelnünk, hogy ez miért nem optimális megoldás - egészen biztos, hogy számos játékos bosszankodni fog a hiányzó opció miatt. Szerencsére ezzel a 343 Industries csapata is tisztában van: a The Verge számonkérésére válaszolva a játék kreatív társigazgatója, Paul Crocker elárulta, hogy már dolgoznak az ügy orvoslásán.
"Szeretnénk összehozni egy jól működő replay-funkciót, de sokkal trükkösebbé válik a dolog, amikor egy nyílt világú játékról van szó. Egyelőre tehát arra a döntésre jutottunk, hogy az egyjátékos kampány minőségére fordítjuk a legtöbb figyelmet, ezzel biztosítva azt, hogy van egy sziklaszilárd alapunk, amelyre építhetünk - és amelyhez utólag hozzáadhatjuk a hiányzó elemeket" - magyarázta Crocker.
A Halo Infinite december 8-án jelenik meg PC-n, Xbox One-on és Xbox Series X/S-en. A már jelenleg is futó többjátékos mód ingyenesen játszható, a kampány pedig elérhető lesz az Xbox Game Pass kínálatából is.
A master chief collectionben is van, kiválóan működik.
Tipikusan úgy tudhatod meg a legendary befejezést a leggyorsabban, ha végigviszed egy könnyebben, majd elindítod az utolsó küldetést legendary nehézségen.
nem hiszem h ezen mulik
Méghozzá kifizeted az eredeti példányt. És akkor van képük eljönni ezzel.
Há komolyan pofám leszakad.
Hagy én döntsem már el hogy mi miatt veszek meg 1-1 szoftvert.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.