Horizon: Forbidden West - így fut a mezei PS4-en

  • Írta: fojesz
  • 2022. február 10.
  • Videó
Link másolása
A Sony és a Guerrilla Games leginkább a PlayStation 5-ön demózta a Horizon: Forbidden Westet, azonban a rajongók érthető okokból arra is kíváncsiak, hogy hogyan fut a játék az előző generációs konzolokon.

Nem olyan régen láthattunk már egy kis ízelítőt abból, hogyan fut a Horizon: Forbidden West a PlayStation 4 Prón, azonban minap a mezei PlayStation 4-en is meghajtották a játékot a készítők - igaz, nekünk ezt valamiért csak 22 másodperc erejéig rögzítették.

Akárhogy is, a rövid felvételt alább találjátok, és már arra sem kell sokat várnunk, hogy élesben is levizsgáztathassuk a címet, elvégre az február 18-án landol a PlayStationökön.

13.
13.
TrishtanAG
#10: Gow még a megjelenése után fél évvel is a 30 FPS-ért küszködött, csodálkoztam is tavaly, amikor végre végigvittem, hogy milyen tükörsimára peccselték az évek alatt.
12.
12.
Marcus88
#10: https://www.youtube.com/watch?v=gFEUq6w5QSA
11.
11.
PS4jacksony
Mindenképp bravúr egy ilyen idős hardvertől ....
10.
10.
xanatos0911
#2: “Mi volt ebben az április elseje ?”

Az, hogy vártam volna egy rendes videót, nem 20ish másodpercnyi kocogást fel egy domboldalon. Harc, 5-10-15 ellenség a képernyőn, városjelenet tele NPC-vel. Ezt így nem tudom komolyan venni és egyáltalán ötletem sincs miért adták ki, de ez a videó csak szemöldökráncolást ért el nálam. Nem mond semmit sem. Eddig meg sem fordult a fejemben, hogy lesz baj, ez a videó viszont inkább csak kétségbe vonta az eddigi nézőpontomat.

“ A Sony ex cimek jól vannak optimalizálva.”

Igen, valóban. De azért nem menekülnek meg mind. A HZD valóban korrekt, a TLoUR és a TLoU 2 is, ahogy az Unchartedek is. A Ghost of Tsushimára én ezt már nem mondanám… ahogy a God of War-ra, Days Gone-ra és a Bloodborne-ra sem. Na jó, a Bloodborne csak PS-ex és a From fejlesztette, szóval őket elengedjük. A God of War-t és a Tsushimát viszont én végig sem vittem és pontosan azért, mert az agyamra ment a lag. “Mezei” PS4-en a GoW 26FPS-ig, a Tsushima pedig még ennél is lejjebb tud menni sajnos. Nekem az már nem élvezetes.
9.
9.
markoci555
Pc-s verzióban van benchmark, miért nem csinálnak egyszerűen egy olyat??? Emlékszem betöltött az a rohadt nagy város szlétdarabolva, falakon átlátva stb. és szétlaggolt a gép, de amúgy mindenhol máshol stabil 60fps, kíváncsi lennék egy olyan helyet hogy bír, de már ez a 20 mp is árulkodóan elmosódós volt.
8.
8.
r3dman
Mezei ps4?Az a megfogalmazás.
7.
7.
Drazhar
Hát sikerült egy nem túl akció dús jelenetet választani "erődemonstrációnak" :D
Nyilván értem az okokat, hogy miért jön ki még 4-re is, de remélem ennek semmilyen módon nem fogja kárát látni az 5-ös verzió.

Persze az ex címek mindig az utolsókig voltak polírozva, így nyilván nem lesz vele gond, de én azért örülök, hogy már az új gépen 60fps-ben tolhatom.
6.
6.
delphijos
#1: Valószínű hogy nem sima PS4-en fogja ki futni magát a játék, de szerintem vállalható, és játszható lesz. Mondjuk ez nem az én játékom ( az első se az volt ) meg most PS sincs, de szerintem nincs mit szégyellni az alap PS4 verziónak ez alapján.
5.
5.
csongor1996
Nem tudom, hogy az én készülékemben van-e a hiba, de eléggé 480p-nek néz ki ez a videó a youtube miatt. Szóval számomra is totál semmit mondó ez a 20 másodperc, simán futhat 480p-ben és 1080p-ben is ez alapján.
4.
4.
semike
Nincs ezzel semmi baj.
Nem értem a fanyalgókat…:.
3.
3.
Windrider
#2: Egyetértek. Előző részt pro-n játszottam, soha egyszer sem volt gond vele. Mai napig kegyetlenül jól néz ki. Az emberek gyakran elfelejtik, mekkora ereje van a jó optimalizációnak. Mai szemmel amúgy egészen meglepő, hogy (15 éves!) sima PS3-on hogy fut mondjuk egy God of war 3.
2.
2.
Pistons00
#1: Mi volt ebben az április elseje ? A Sony ex cimek jól vannak optimalizálva. A Ghost of Tsushima, last of us 2 stb... semmi gond nem volt velük ps4-en sem. Ha az ember nem egy Frame rate buzi akkor nincs azokkal semi gond. Hány AAA multi cím van ahol auto save mentésnél a kepernyő 5 másodpercre lefagy stb.... Ps4 en is meg Ps5 ön is végig játszottam az utobbi 3 év ex cimeit. És mivel nem fél méteről játszom hanem minimum 2 méteről a töltési időn kivül olyan EGETRENGETŐ külömbseget nem vettem észre. Különben is a ez a játék az előző rész grafikai motorját használja. Ami a mai napig jól néz ki. Nem az van hogy egy új enginel megcsinálják a második részt aztán azt vissza kell butitani.
1.
1.
xanatos0911
Ez komoly, hogy a Sony kiadta ezt a videót így ahogy van? Messze van még április elseje
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...