Már 13 millió játékosnál jár a Starfield, 2024-ben sincs megállás

  • Írta: zoenn
  • 2023. december 21.
  • Hír
Link másolása
Az év végéhez közeledve a Bethesda eldicsekedett azzal, hogy a sci-fi szerepjátékuk már meghaladta a 13 millió játékost - kaptunk is egy érdekes infografikát. Továbbá mesélt egy kicsit a 2024-es terveiről is.

A Bethesda elárulta, hogy 2024 folyamán teljesen új módokon fedezhetjük fel az űrt, februártól nagyjából hathetente folyamatosan frissülni fog a Starfield új funkciókkal, tartalmakkal és életminőséget megcélzó javításokkal.

Kapunk új hajóépítési lehetőségeket és dekorációkat, a testeszabási lehetőségeink jelentősen kibővülnek majd. Beállíthatjuk hajónk teherbírását, sérülését, a hitelek összegét és a rakományok elérési távolságát. A túlélési mechanika is finomodik, de testreszabhatjuk a nehézséget a saját szánk íze szerint.

Ha ez nem lenne elég a szerepjáték egy exportálásra lehetőséget adó segédprogramot és egy új Creation Kitet kap, ami remek hír a modgyártók számára, nem véletlen, hogy az ő segítségükkel szeretné kitolni a Microsoft a Starfield szavatosságát. Akár hosszú-hosszú évekre.

Újra bebizonyosodott, hogy 2024 folyamán érkezik az első nagyobb sztoribővítmény, a Shattered Space.

Emellett a játék átlépte a 13 millió játékost, azaz pár hét alatt további 1 millióval bővült a játékosbázis. A felfedezők összesen 22 millió játéknapot gyűjtöttek össze, átlagosan 40 órát töltöttek a Starfielddel. Több mint 26 millió órát foglalkoztak hajóépítéssel, és közel kétmilliárd bolygót látogattak meg.

A legveszélyesebb csoport az Ecliptic volt, amely 12,2 millió halálesetért felelt, míg az Ashta volt a leghalálosabb létforma 1,7 milliószor ölve meg a játékosokat. A Battlemeal Multipack volt a legtöbbet fogyasztott élelmiszer, a képességek között pedig a Sense Star Stuff volt a leggyakrabban használt.

29.
29.
Extol
A Starfield egy jól megkomponált médiahazugság
28.
28.
hedzsooo
#22: Igen, az szerintem is nagy minusz, hogy az OSSZES bandaba/csapatba elobb-utobb 1 vegigjatszason belul be lehet csatlakozni, akar egyidejuleg is ugye tobb helyen lehetunk, tobbfele erdek csoporton belul is.

Ezert kedvelem pl. a Piranha Bytes fele Action RPG jatekokat, ahol ugye pl. nagyon nem mindegy hogy melyik faction-el patkalunk le/szovetkezunk... :)))

Hiaba a grafika a mostani PB jatekoknak mar pl. a CDPR altal keszult Actio RPG jatekaihoz kepest gyengecske, a vilag amit osszeraknak meg mindig 1 nagyon jo formulat ad 1 remekbe szabott RPG kalandhoz
27.
27.
hedzsooo
Jo jatek ez 1ebkent 1 eros PC-n. Meg meg annal is erosebb moddingolassal.. :)))
26.
26.
hedzsooo
#9: Mert a Starfield 1 az atlagnal joval jobban megoszto cim lett... Igy tortenhet meg, hogy mind a 2 kategoriaban szerepelhet.

Van akiknek nagyon bejon de az ellenkezoje is igaz, vannak akik igen hamar rauntak, nem jott be nekik.
25.
25.
Doomsayer
#21: Jók az ilyen videók és majdnem írtam erről a dologról én is egy blogot, amikor aktuális volt, mert ismerem a tech-et. Mondjuk pont az ilyen videók miatt lett volna felesleges a blog. Amúgy a konzolok ezt tudják és ahogy a PC-sek is felzárkónak, hogy nem 8, hanem mondjuk minimum csak 5 éves kártyát fognak használni, akkor az ő gépük is tudja majd futtatni és akkor jó lesz ez a tech legközelebb is. Addig viszont ja, nem megy.
24.
24.
Doomsayer
#23: Ez már nem a Starfield, most már az Alan Wake 2-ről volt szó. Amúgy ha már Starfield, ott egyetértek a látvány kritikáddal, de az a poén, hogy egyénként nem is fut olyan jól a gépemen, mint az AW2... Amihez azért tuti kellett tehetség. Well, it just works.
23.
23.
Seraph
#20: A gépigény mai gépekre, de a látvány viccnek is rossz 2023ban.
22.
22.
delphijos
Ennek a játéknak a legnagyobb baja hogy egy hatalmas galaxis ( ami jól hangzik ) megvalósítás miatt feláldozták a kohéziót , az érzést hogy az ember egy egységes “közös” világban játszik. Mész bolygóról bolygóra ( gyorsutazással ) a legtöbbön semmi sincs , vagy ugyanaz mint máshol, és nem érezni hogy “ugyanabban” a világban vagy, a helyszínek ( bolygók ) között lenne valami kapocs. Szerintem kisebb lépték ( mondjuk csak a Naprendszer ) jobb lett volna. Minden bolygón sok helyszín, akinek az hiányzik repkedhet köztük…. Így nekem olyan mint egy OW játék hatalmas térképpel ugyan, de ott csak pár város van, köztük semmi ( oda se tudsz menni ) csak a városok közt ugrálni, és a térképen kívül nem is érzed hogy hogy “ugyanott” vagy. A RPG élményből meg az von le sokat hogy a különböző frakciókat le lehet “tudni” egy játékon belül, semmi jelentősége ( súlya ) nincs hova lépsz be ( mit választasz) mert utána beléphetsz mindenhova is. Persze ez is csak egy vélemény.
21.
21.
crytek
#20: A futást arra értem hogy ez már fejlesztést segítő techre épül azért írtam hogy "jövőbe" mutat..

https://www.youtube.com/watch?v=BnjNwJmVTkI
20.
20.
Doomsayer
#19: " fut ugy pcn ahogy"

Hát ez is csak egy fajta féligazság, mert az én PC-men full-rotty atomreaktor grafikán is jól fut. Mai gépekhez van ez is. Jó, nem volt fix 60 az egész játékidőben, de a legcsehebb helyeken is megvolt 50 körül. Mondjuk azon túl, hogy észreveszi az ember, ez a játék 30-al is játszahtó lenne.
19.
19.
crytek
#17: "És ennél nem volt az, hogy eladja a grafika"

Nem? Pedig techben igencsak felülmúl sokmindent.. nem véletlen fut úgy pcn ahogy. Ez már a "jövő" techje..
18.
18.
crytek
#16: Hát igen sír is a neten a sok "lemezkereskedő" cégeket megkárosító emberke :)
17.
17.
Zuzmo
#15: Alan Wake 2 eddig 850 ezer eladott példány konzolon. Rossznak ezt azért nem mondanám. Főleg, hogy réteg műfaj a horror single. Valakit ingyen se tudsz elé leültetni. És ennél nem volt az, hogy eladja a grafika és a fizika, mint pl. a Controlt.
16.
16.
Seraph
#15: AW2 nálam ott szúrta magát tökön hogy nincs dobozos kiadás, digitálisan meg csak indiet vagy erősen akciózottat veszek. Pedig nagy fanja vagyok az elsőnek.
15.
15.
crytek
#14: Jót kéne. Aztán felőlem lehet 1 órás is.De hát ez MS és "alcégei" sok jóra nem kell számítani sajnos.

Bár ez az ipar ahol te szállíthatsz 10/10-es év játékát ha a kutyát sem érdekel a kasszáknál lásd AW2
14.
14.
Doomsayer
#13: "akkor a kettőnk átlaga"

Ez teljesen igaz is, de ha 100 órát tolja az egyik, 10 percet a másik, akkor már nem 20 percet tolja mind a kettő. Arra viszont ahogy te is, én is kíváncsi vagyok, hogy hányan viszik végig, mert azt a mai világban még a jó játékokkal sem divat. De ez a kérdés messzire is vezet, hogy akkor rövidebb játékokat kéne-e csinálni, de szerintem amúgy nem.
13.
13.
crytek
#12: "A felfedezők összesen 22 millió játéknapot gyűjtöttek össze, átlagosan 40 órát töltöttek a Starfielddel"

Ez tudod milyen, igaz? Ha te tolsz valamit száz órát én 10 percet akkor a kettőnk átlaga ugye nem sok mindent fog tükrözni.
Majd 3 év múlva mikor a végére érek majd megmondom hogy 10% fölötti e végigvitt emberek száma. Nos az sokkal beszédesebb szám lesz mint ezek a nulla infos hülyeségek
12.
12.
Doomsayer
#10: "átlépte a 13 millió játékost" és "átlagosan 40 órát töltöttek"

Így is már egész délután várom, hogy ki magyarázza meg, hogy "mind a 10 millió csak 20 percet játszott, a maradék 1 darab meg 60 ezer évet, lol halott a játék, 10 IQ rulez".

Én 60 óra alatt úgy ítéltem meg, hogy amit a játék nyújtani tud, azt már mind láttam, úgyhogy ott hagytam. Ez semmivel sem több, vagy kevesebb, mint a Fallout 4 vagy a Skyrim játékideje nálam. Egyébként nem lennék meglepve, ha nem csak a játékosszám és az átlag játékidő, de még az eladások is jól belevernének a fölbe még így game pass mellett is egy jópár *mestermű* exkluzívot. Hiszen itt az oldalon is sokan megvették a prémium verziót és játszogattak is azért vele. Nem tudom, de szerintem annyira halott a játék, mint a Skyrim. Nem tudom, mit lehet ezekkel ennyit játszani, de van egy jópár ember, aki tudja most is, ahogy eddig is. Én előbb hiszem el, hogy az általad most emlegetett 30 órás spider-man 2 halott, mint hogy egy ilyen Bethesda RPG. Valakik még a Fallout 76-ot is nyomják, pedig annál nincs is lejjebb, hacsak nem a mostani emberek szintjét nézzük, hogy rosszabbul állt a Steam-en a Starfield, mint a Fallout 76. Na ennyit értenek hozzá és ennyire komolyan vehetők a vélemények. Mindegy, ez is olyan, mint a Call of Duty: mindenki utálja és senki sem szereti és senki sem veszi meg... és mindenki tudja, hogy nagy bukás.
11.
11.
markoci555
minden milliónál hír fog megjelenni, egy game pass játékról? nem unjátok?
10.
10.
crytek
#9: 1. Attól még hogy 10 millió ember elinditotta 20 percre a game passba az nem siker/nem király a játék
2. lehet valakinek egy spiderman 2 ilyen csalódás
Ahogy ember annyi féle izlés
9.
9.
zakkantlaci
Azért érdekes, hogy a Gamekapocs 2023 év játékai szavazásnál, az "év csalódása" címnél a Starfield is helyet kapott. Most, ha ennyire über király játék, akkor miért?
8.
8.
hedzsooo
#6: ..Amibol jelenleg kb. 100 az, amit igazan erdemes letolteni es hasznalni a Starfieldhez PC-n de mondjuk ez sem rossz, h legalabb mar ennyi jo mod keszult hozza
7.
7.
crytek
Ezeket is meghekkelhetné valaki azt jöhetnének eladási számok végre
6.
6.
Kamukaze
#5: Hmm hmm hmm Ahhoz képest a Nexus sz*rásig van modokkal..
5.
5.
zoli12i
#2: Ezek a fene nagy modderek nyilatkozták le mostanában, hogy sz*rnak erre a címre, mert halott az egész.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...