Jól kerestek a készítők a Diablo IV-gyel

  • Írta: pandaril
  • 2024. szeptember 16.
  • Biznisz
Link másolása
Csak a mikrotranzakciókból 150 millió dolláros bevételt szereztek a Blizzard játékából, annak megjelenése óta pedig több mint egymilliárd dollár folyt be a céghez.

Azt már a játék tavalyi megjelenésekor tudtuk, hogy piszkosul jól keresnek vele a készítői, hisz állítólag pár nap alatt 666 millió dolláros bevételt produkált. Ugyan tavaly még számos kérdőjel keringett a játék kapcsán, már április óta elérhető az Xbox Game Pass részeként, igaz, az új árazási szintek közül csak az Ultimate-ben érhető már csak el.

Harrison Froeschke termékmenedzser LinkedIn-posztja alapján a Diablo IV megjelenése óta 150 millió dolláros bevételt generált csak a mikroztranzakciókból, és a játékból származó teljes bevétel átlépte az egymilliárd dollárt. Froeschke fiókja, és vele együtt a poszt is már elérhetetlen, viszont a Gamepressure munkatársai még időben elcsípték azt. Ezek alapján a tavaly júniusi megjelenés óta nagyjából 350 millió dolláros bevételt termelt a játék, vélhetően az a 150 milliós bevétel is ez idő alatt keletkezett.

Minden jel szerint a live-service jellegű játék beváltotta a Blizzard reményeit, és az októberben érkező Vessel of Hatred esetében is hasonlóan jó eredményekre számíthatnak. Bár a kezdeti pozitív fogadtatás egy általános kiábrándulás követte, a Diablo IV immár öt szezonon keresztül igyekezett visszahódítani a játékosokat, most úgy tűnik, hogy a Diablo III-at idéző legújabb frissítéssel ez sikerülni is fog, így a kiegészítő érkezését újra teljes lendülettel várhatja a Blizzard.

8.
8.
DarkLord
#6: A 2 mai szemmel meg felújítva se nagy szám amúgy, de akkor mikor kijött egésznap nyomtuk a Baalrun-okat, ami megint mai szemmel nézve...egy lszar kategória :D De az 20+ éve volt és ugye az igények most az egekben vannak mindenkinél és bármit csinálhatnak az úgysem lesz jó. Pedig a 4 például sztori mesélésben nagyon jó, látványa szintén jó, egy-egy szezonban 2 hetet játszani, még mindig élvezetes. Igaz a lvl 100 után baromi unalmas ugyanazokat a dungeonokat csinálni csak mást farmolva, mondjuk most ez az Infernal Hordes elég jó, ott fejlődtem fel nagyon hamar 100-ra, de utána annak is elveszik a varázsa a lényeg, hogy baromi hamar el lehet érni a lvl 100-at és utána egy szempillantás alatt üresedik ki a játék. Ezért jó 2 hét egy-egy szezonban. Utána pihenő azt újra elővenni.
5.
5.
Shadowclaw891
A 4. Diablo az elsō volt amit félúton abbahagytam. Semmi hangulata és varázsa nem volt a játéknak csak egy lelketlen rpg-nek éreztem ami hozza a kötelezöt de semmi többet.
3.
3.
olymind1
Kiegészítő már accountban van, de az alapjáték és a kiegészítő is basic edition, shop-ot se látogatom, premium seasonal battle pass-t se vettem hozzá 1x se, szóval rajtam sem kerestek az biztos :D
2.
2.
almaspite
Eljutottunk oda, hogy 60 dollár a játék a kiegészítő meg 45$ az alap csomag.

Plusz van a játékba microtransaction a skin-nek kétszer drágábbak mint más játékban. Tartalom kevés, az öt karakter kevés. Már rég adniuk kellett volna új karakter a játékhoz és új képességeket.

Az a fontos hogy az embereknek minden hulladékot el lehet adni amiben szereppel a blizzard logo diablo néven.
1.
1.
pszihoapu
"Jól kerestek a készítők a Diablo IV-gyel"
sztem a keszitok kerestek ezen a legkevesebbet. a vazetoseg meg a kiado viszont zsirosra tomi magat zsevel, szokas szerint. ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...