Azt már a játék tavalyi megjelenésekor tudtuk, hogy piszkosul jól keresnek vele a készítői, hisz állítólag pár nap alatt 666 millió dolláros bevételt produkált. Ugyan tavaly még számos kérdőjel keringett a játék kapcsán, már április óta elérhető az Xbox Game Pass részeként, igaz, az új árazási szintek közül csak az Ultimate-ben érhető már csak el.
Harrison Froeschke termékmenedzser LinkedIn-posztja alapján a Diablo IV megjelenése óta 150 millió dolláros bevételt generált csak a mikroztranzakciókból, és a játékból származó teljes bevétel átlépte az egymilliárd dollárt. Froeschke fiókja, és vele együtt a poszt is már elérhetetlen, viszont a Gamepressure munkatársai még időben elcsípték azt. Ezek alapján a tavaly júniusi megjelenés óta nagyjából 350 millió dolláros bevételt termelt a játék, vélhetően az a 150 milliós bevétel is ez idő alatt keletkezett.
Minden jel szerint a live-service jellegű játék beváltotta a Blizzard reményeit, és az októberben érkező Vessel of Hatred esetében is hasonlóan jó eredményekre számíthatnak. Bár a kezdeti pozitív fogadtatás egy általános kiábrándulás követte, a Diablo IV immár öt szezonon keresztül igyekezett visszahódítani a játékosokat, most úgy tűnik, hogy a Diablo III-at idéző legújabb frissítéssel ez sikerülni is fog, így a kiegészítő érkezését újra teljes lendülettel várhatja a Blizzard.
Plusz van a játékba microtransaction a skin-nek kétszer drágábbak mint más játékban. Tartalom kevés, az öt karakter kevés. Már rég adniuk kellett volna új karakter a játékhoz és új képességeket.
Az a fontos hogy az embereknek minden hulladékot el lehet adni amiben szereppel a blizzard logo diablo néven.
sztem a keszitok kerestek ezen a legkevesebbet. a vazetoseg meg a kiado viszont zsirosra tomi magat zsevel, szokas szerint. ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.