A CD Projekt Red vezetője csak a kemény munkában hisz

  • Írta: Luchiano
  • 2024. november 30.
  • Hír
Link másolása
A CEO szerint tanulniuk kell a korábbi leckékből és átgondoltabban kell tervezniük a játékaik marketingjét, pontosabban felmérve a fejlesztés befejezéséhez szükséges időt.

Az Eurogamer készített a napokban interjút a CD Project Red munkatársaival, az egyik interjúalany a cég vezetője, Michał Nowakowski, aki megosztotta gondolatait a korábbi hibákról és néhány tervükről.

Nowakowski elmondta, hogy hasznos tapasztalatokat szereztek a Cyberpunk 2077 fejlesztése során, leginkább a marketing folyamatok elindításával kapcsolatban. Azt tervezték, hogy az előrendelések indulása után körül-belül 1 évvel kész lehet a játék, de sajnos nem tudták megoldani. Ezért a jövőben sokkal magabiztosabbnak kell lenniük azzal kapcsolatban, hogy mikorra készülhet el egy project, és ahhoz igazítsák a marketinget is, osztotta meg a vezető, aki azt is elmondta, hogy a Phantom Liberty jó példa arra, hogy tudtak tanulni a hibájukból és jobb eszközeik vannak a fejlesztés idejének feltérképezésére.

A CEO fontosnak tartotta elmondani, hogy a szakmában nincs "varázslat", csak a szorgos munka az, amivel meg tudják valósítani a céljaikat. A vezetőknek pedig az a feladatuk, hogy kontrollálják a fejlesztést, hogy minél kevesebb hibába fussanak bele a stúdiónál. A korábbi tapasztalatok alapján nem akarják túl hamar felfedni a részleteket a Witcher 4-ről, apróbb információmorzsákra számíthatunk, amíg a fejlesztés gőzerővel folyik. A platformok terén is nagyobb odafigyelésre van szükségük, Nowakowski úgy fogalmazott, hogy nem szeretnének még egyszer a Cyberpunk hibájába esni, ahol túl későn kezdtek el foglalkozni a PS4 és Xbox One verziókkal. Az elmondottak alapján még sok idő, mire megkaphatjuk a fontos paramétereit a Witcher 4-nek, de várhatóan egy stabilabb produktumot ad majd ki a CD Project Red.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...