1753534836
A következő Ghost Recon-játékot már az Unreal Engine 5 hajthatja
A jelek szerint a Ubisoft dobja a saját AnvilNext engine-jét az Epic saját motorjának javára az új Ghost Recon esetében. Vélhetőleg a fejlesztés is könnyebb és rugalmasabb így, mint az öregecske technológián.
- zoenn
- 2025. július 26.
- nincs még komment
1753009209
Már a Ubisoft sem tagadja, hogy jön az új belső nézetes Ghost Recon
A formális bejelentés még várat magára, de a korábbi pletykáknak megfelelően tényleg készül egy új Ghost Recon a Ubisoftnál. Ezt maga a vezérigazgató erősítette meg a részvényeseknek tartott megbeszélésen.
- zoenn
- 2025. július 20.
- nincs még komment
1751360439
A következő Ghost Recon ősszel alfastátuszba lép, és állítólag 2026-ban jelenik meg
A valaha szebb napokat látott frencsájz már régóta pihen, a Ubisoft három éve lőtte le a Frontline alcímű battle royale mellékágat. Szerencsére a kiadó nem mond le a Ghost Reconról, belső források szerint az új rész fejlesztése nagyot lépett előre.
- zoenn
- 2025. július 1.
- nincs még komment
szöveges hirdetés
szöveges hirdetés
1709988784
1668021095
Íme, a PlayStation Plus Extra és Premium novemberi címei
A hónap közepe felé araszolva a Sony végre elárulta, hogy miféle újdonságok várnak azokra, akik a PlayStation Plus Extra vagy Premium szintjeire fizettek elő. Ezúttal sem fogunk unatkozni.
- szlav
- 2022. november 9.
- nincs még komment
1664640000
Több stúdió is a Stadia-játékok és -profilok kimentésén dolgozik
A jövő év elején végleg lehúzza a rolót a Google Stadia, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy minden játék és mentés megy majd a levesbe. A Ubisoft, a Bungie és az IO Interactive már dolgoznak az ügyön.
- szlav
- 2022. október 1.
- nincs még komment
1663070400
Már külsős indie címeket is kínál a Ubisoft+
Az eddiginél is jobban felpörgeti az előfizetéses szolgáltatását a Ubisoft. A stúdió saját címei mellett már kisebb indie fejlesztéseket is megtalálunk a katalógusban.
- szlav
- 2022. szeptember 13.
- nincs még komment
1649265629
1649180760
1647680400
Óriási világokat ígér a Ubisoft új technológiája
A Ubisoft bemutatta az új felhőalapú fejlesztői eszközét, a Scalart. A felhős számításokra támaszkodó technológiának hála eddig sosem látott méreteket ölthetnek a nyílt világú játékok.
- szlav
- 2022. március 19.
- 17 komment