Kijött az első Crysis 2 PC patch

  • Írta: InGen
  • 2011. március 27.
  • Érdekesség
Link másolása
Normális esetben nem nagyon szoktunk javításokkal foglalkozni, de a Crysis 2 körüli hatalmas rajongói lelkesedés miatt muszáj extra figyelmet szentelnünk a dolognak: szóval megjelent az első javítócsomag, ami néhány apróbb, de fontos hibát vagy hiányosságot orvosol a játék PC-s változatában.

Az első körben a játékosok visszajelzéseire alapozva fixáltak néhány hiányosságot a fejlesztők: így például újra lehet konzolt használni, a szerverkereső normálisan mutatja a pingeket, a multiplayer meccsek rendesen elindulnak, és bekerült egy csalásellenőrző is, hogy kiszűrje a cheatereket.

Ezen kívül a Cryteknél kompletten eltávolították az automatikus célzás funkciót, ugyanis erre érkezett a legtöbb panasz a játékosoktól.


Ettől függetlenül a játék még mindig nem tökéletes: sok vásárló panaszkodik, hogy a multiplayer kulcsot nem fogadja el a játék, s azt írja ki, hogy már használatban van. Számukra létezik már egy kényszermegoldás, de fejlesztők ezerrel dolgoznak a probléma elhárításán.

Ezen kívül pedig továbbra is akadnak problémák a bejelentkezéssel: előfordulhat, hogy be kell jelentkezni a MyCrysis accounttal, máskülönben a rendszer nem érzékeli a belépést. Hasonló probléma adódott a demóval is, ott hamarosan érkezett is a javítás, így feltételezhetjük, hogy a végleges változat is hamarosan megkapja a frissítést.

53.
53.
#52: Ezt akkor benéztem :) Én csak a hülye lakatot láttam ott állandóan :(

Mondjuk az elsőben ha felvettem egy fegyvert amin volt lézer, vagy egy távcső típus, vagy hangtompító, azonnal az összes többi fegyveren is elérhető volt, custoIzgatás nélkül is :)
Ezek szerint akkor végre valami bonyolultabb is lett, nem csak egyszerűsödött :)
52.
52.
Semmer
#42: "Nem lehet kombinálni a cuccokat, mint az egyben. Ezért sokszor előfordul, hogy ugyanabból a fegyverből viszek két más tulajdonságút. (scar ranged és scar silent)"

X -> Weapon Customisation. Pont, mint az első részben ;)

Amúgy a többivel egyetértek.
49.
49.
hedzsooo
Tegnap ota nalam tortent pozitiv valtozas a multiban: Mar nem keri allandoan a CD-kulcsot, ahanyszor multiznek, vegre megjegyezte a rendszeruk. EZ-acc-al kell csak belepni, de azzal is csak mar akkor, mikor a multit jatszanam ( eloszor meg a fomenuhoz is kerte ^^ ). + Vegre muxik a barati lista is, ugy tunik. :-)
48.
48.
#45: Overall 8 pontra értékeltem, ami azért annyira nem rossz szerintem és hát aki boxon és ps3-on tolja az nem fogja feltétlen az elsőhöz hasonlítani. Nekik (neked?) mindenképp egy újszerű dolog, már önmagában, hogy jött konzolra már plusz fél pont. :)

Én pc-n játszom, bár van hozzáférésem mindhárom "mai" konzolhoz, nekem egyik sincs ! A "konzolosítás" így számomra csak hátrányt szült. Ez tény, így nem véletlen a keserű szájíz. Játszottam az elsőt többször és olyan hibák és egyszerűsítések vonzott be az átszervezés ami miatt szívesebben fogok visszaülni az eredeti és a warhead mellé, egyszerűen, mert ott ezek nem voltak !

Nem azt mondom, hogy ez egy rossz játék, csak azt, hogy rosszabb, mint az első (bizonyos értelemben).

Nem multizok, arról nem tudok nyilatkozni. Sry! :(

Gondolkoztam rajta sokat, leginkább úgy tudnám megfogalmazni a bajom, hogy olyan ez, mintha egy lelkes amatőr csoport által összerakott Half Life 2 MOD lenne és nem "A CRYSIS" folytatása...
45.
45.
#42: Szerintem ennyire azért nem rossz :)
Mi lett volna veled a Painkiller játszása közben? :D
Ha nagyon trükközni akarsz, a nanosuit-ot neked találták ki, boxon pl van egy achievment, amit akkor kapsz ha úgy robbantgatsz a templomnál hogy SENKI nem vesz észre. Elkezdtem cloakkal kommandírozni, de valahol az uccsó pont előtt simán lebuktam...na ez például egy kihívás, hogy úgy teljesítsd ezt a részt hogy senki meg nem lát.
A másik amiről egyáltalán nem írtál és szerintem pozitívum az a multiplayer. Én jó meccseket szoktam játszani és sok magyar is van (xbox live), és a Modern Warfare 2-vel ellentétben (mert ez EA) itt végre van magyar zászló is a tag-hez :) Könnyű egymást megtalálni.
42.
42.
Huhh, de sok bajom is van ezzel (Most érzem azt először, hogy kár volt megjelenéskor megvenni, pedig igazán várhattam volna amíg lemegy az ára 3000-re ):

-pro: optimalizáció terén nem tudok, mit mondani, 3 generációval jobb gépem van most, mint amivel az elsőt nyomtam, így nem csoda, hogy szépen megy, bár olvastam olyant, hogy 8600-on fullon megy. Ha az igaz akkor tényleg javult.
-pro: Szépnek szép, de már az első is nagyon szép volt. Javult a dolog, de várjuk meg a 11-es patchet...
-pro: Nanosuit gyors gombok jó ötlet!

-semleges: szerintem a nanosuit és a képességei, kezelése se nem rosszabb, se nem jobb. Bár amíg az egyben pont ezért éreztem magam szuper-katonának, addig a kettőben már csak egy eszköz, mint pl. akármelyik fegyver.

-mínusz: iszonyatosan konzolos lett és ez nagyon nem tett jót a cuccnak
-mínusz: a történet bugyutább, mint az elsőben (nekem az tetszett, de ez sokkal sablonosabb, egyszerűbb és úszik a csillagos-sávos-szirupban). Kevésbé hihető és főleg átélhető. Nulla dramaturgia, megyek darálok, de végig olyan hangulatom van, hogy A-ból B-ben, mindenkit megöl (vagy cloack-ban sunnyog) de közben _nem játszom_ csak úgy unalmasan megyek előre.
-mínusz: hangulat, zenék, hangok, ez nagyon egyénfüggő, de már a menü alatt azt éreztem, hogy jobb lenne tán hang nélkül és nem tévedtem nagyot. Szépen szól, nem akad, meg ilyesmi, de szerintem köze nincs a képi világnak a zenéhez és hangulatot meg pláne nem teremt, csak szól, hogy ne tök kussban aprítsunk, mert így is baromi unalmas.
-mínusz: fegyverek: több gépfegyver, de igazából mindegy. Nem lehet kombinálni a cuccokat, mint az egyben. Ezért sokszor előfordul, hogy ugyanabból a fegyverből viszek két más tulajdonságút. (scar ranged és scar silent) Ez vicc! Gránátok haszontalanok, mert mindig tarol a buta ai miatt, így megöli a játékot :)
-mínusz: a játék élmény! megkövetem a People can fly-t ! Most! A Bulletstormot állandóan szidtam, de komolyan mondom sokkal élvezetesebb, mint a crysis második része! Pedig az is nagyon faék egyszerű játék.
-mínusz: AI vahjon miiiiii ? Két ellenséges katona egymással szemben rohan egy helyben... Ismerős? 30 percenként minimum egy ilyen jelent van. Fennakadás mindenféle nem létető tárgyban, átlógás a falon (ilyenkor le is lehet őket lőni :). Falnak nekimenő egy helyben sétáló katonák. Ellenség által eldobott gránát visszapattan a lábához és ostobán várja, hogy felrobbanjon. Egymást gránáttal kinyíró cell-esek tömkelege.
-mínusz: Borzasztóan leegyszerűsített játékmenet, őr-helyek és respawn pointok tömkelege. Ha lelövöm dob ugyanott ugyanakkor másikat, baromi ötletes. Az egyben legalább voltak járörök, cirkáltak a rajok, autók minden, itt előre van scriptelve minden, de baromira lineáris.
-mínusz: Lineáris, "csőfps". Az első egy majdnem sandbox volt, oké, hogy két pont között kellett haladni, de ott volt több alternatíva és egy viszonylag nyitott világ. Itt maximum annyi, hogy vagy állványon megyek, vagy az úton, (esetleg a járdán :) Gyakorlatilag egy madzagon sétálok végig :(
-mínusz: Ez első perctől kezdve egyetlen pillanatig sem éreztem, hogy ezt még egyszer elő akarom venni! Az elsőt 3x toltam végig és még fogom is, erre nem érzek ingerenciát...

grafika: 9.5 (dx9-el is gyönyörű)
hangok: 7.0 (ez erősen szubjektív, szerintem nem találták el)
szavatosság: 5.0 (egyszer végigviszi az ember azt annyi)
játékélmény: 8.0 (nanosuit egy picit (de csak egy picit) feldobja)
------------------------
Összesen : 8.0 (a grafika nagyon elviszi a hátán)

Összességében a Crysis 2 egy óriási csalódás! Na ha valami akkor EZ a tech-demo, amivel mellékesen játszani is lehet és nem az első!!! :( Értem, hogy a konzolosok kimaradása miatt rebootolták a storyt, csak azt nem értem, hogy minek ? A Bioware képregényes megoldása (ME2 ps3) sokkal kreatívabb és életképesebb! Egy lináris folytatásnak az első cselekménye után sokkal jobban örültem volna, mint egy ilyen bénázásnak. Számomra ezzel egyszerűen lerombolták a "crysis mítoszt". Most már csak egy fps a sok közül és nem csücsül ugyanabban a társaságban, ahol pl. a Mass Effektel sörözgetett eddíg :)
40.
40.
hedzsooo
#36: LOL ! XD Na, arra tuti vevo lettem volna szinten ! :D
39.
39.
Teuton
#36: Oroszok, britek, franciák, stb. van pár lehetőség.

Játékot még le kell teszteljem, de előre érzem hogy csalódás lesz...
38.
38.
ATi0021
36.- Nem lett volna jobb. Kinek kellene egy olyan játék ami 5 perc hosszú. :)
37.
37.
huszti
nekem a 2 sokkal jobban bejön, mint az egy. A történet is sokkal jobban megfogott, az egynél meguntam az egészet, de ez valahogy jobban megfog. Tényleg lineárisabb lett a játék, de sokkal akciódúsabb is. Viszont az AI az tényleg fura. cloak mode-ba vagyok a betontömb mögött, és látom a térképen hogy az összes ellenfél engem néz, és követnek folyamatosan, aztán ha eljövök lőnek mint az állat, még ha van egy 5 méteres fal köztünk, akkor is. A fegyver-eltünős bug is volt már, de az annyira nem gáz. Nálam röccenés mentesen fut, pedig nincs egy mai gépem. 9/10 simán
36.
36.
Berencsit
#33: hehe, az jobb lett volna, na meg reálisabb, ha a magyarok?? :D
34.
34.
HATRED
pár órája nyomom és nem vmi nagy durranás az 1 az jobban bejött. másrészt ez a manhattan fertőzéses vmivel igazán leálhattak volna. ezt már láttuk a legenda vagyok-ban meg a prototype ban is. többet kihozhattak volna az ősi idegen civilizációból mint megint egy szájbab@szott vírus
33.
33.
ATi0021
30. - Na igen, rosszul fogalmaztam. Egy Korea ellenőrzése alatt levő szigetre mentek. De ettől függetlenül szerintem érthető amit kiakartam hozni belőle. Hogy USA menti meg a világ című lerágott csont volt a történet.
32.
32.
hedzsooo
#30: Ott a pont ! ^^ ;-D

Annyira nem volt azert kormonfont az elso resz sztorija sem, h ne lehetett volna kovetni es meg magyar felirat is volt hozza. ^^ ( en Angliaban vettem es meg azon is volt magyar felirat a kiado, az EA jovoltabol... )
31.
31.
hedzsooo
...2 db apro, de nem athidalhato hiba jelentkezik nalam is:

1 Mindig ujbol be kell lepnem az EA account-ommal, ami sikerul is, de automaikusan nem teszi meg, pedig ki van pipalva az automatikus bejelentkezes...

2 Meg 1 apro, de bosszanto hiba, hogy multi kezdese elott allandoan keri tolem a CD-kulcsot, szerencsere eddig elfogadta mindig, akarhanyszor leptem be vele ujra. ^^
Egyebkent zsir a multi, van boven szero, + jatekosok es tetszenek a palyak is, bar meg szokni, + tolni kell, hogy igazan erezzem milyenek is ezek a palyak. :-)
30.
30.
falselight
#29: az usa nem tolakodott be koreába. a koreaiak foglalták el a szigetet és túszul ejtettek egy kutatócsoportot. ezért lettek bevetve a különleges erők. amikor a helyzet elfajult, csak akkor lépett közbe a az amerikai haditengerészet.
29.
29.
ATi0021
27 - Inkább Te hogy mi az 1-ben. Tény hogy csak rontottak a helyzeten, de az alapelv az volt amit írtam.
28.
28.
ATi0021
26. Látom szelektív a látásod. A területek NAGYSÁGÁN van a hangsúly. Benne voltak, de nagyság területén kellett volna több. És akkor nem írom hogy zártak a pályák.
27.
27.
falselight
#22: "USA beletolakodik Koreába mert ő az IGAZSÁG védelmezője és megmenti a világot"
neked aztán nagyon átjött a sztori. azt is meséld el mi történt a kettesben.
26.
26.
Hubert Cumberdale
#22: Amit itt felsoroltál mind volt a játékba. :D "csomó ház, sikátor esetleg hídon átkelés nagy harcokkal stb."
25.
25.
Hubert Cumberdale
#24: Tényleg 7,5 ezt nem tom honnan szedte
22.
22.
ATi0021
6. Azért a terület méretet nem lehet a városra fogni. Meglehetett volna csinálni nagyobb kerületeket is. Lett volna csatorna rendszer, csomó ház, sikátor esetleg hídon átkelés nagy harcokkal stb. A Crysis 1 története se volt rosszabb, de jobb se. Eléggé B kategóriás film szaga van itt is. Megtámadta a vírus a legdicsőbb hazát és megmented egy az egybe. Ebben mi a nagy történet, és kreativitás? Az elsőbe is csak annyi volt hogy USA beletolakodik Koreába mert ő az IGAZSÁG védelmezője és megmenti a világot, mert csak ő tudja. Tipikus vacak történet volt az is.

Az viszont valóban tény, hogy jobban fut mint az 1. De kisebb a terület és végre nincsenek SM 2.0b-s effektekkel telerakva. Plusz szerintem a grafika se fejlődött olyan fú de nagyot. Persze igaz hogy mind a kettő nagyon szép.
20.
20.
hedzsooo
Ez mar picit viszont tenyelg bosszanto: aki nem vette meg a jatekot, az is tolhatja a dedikalt szerokon a multit ! ^^ :P

http://www.dasreviews.com/das-game-news/crysis-2-pirates-play-online/
19.
19.
Shadowsomi
#3: Nem tudom emlékszel e még, de volt az 1-ben meg a Warhead-ben a gyorsaság. Nah itt az a sprintben merül ki csupán, gyors reaload nincs. Energia fogyás nélkül meg nem is sprintelhetsz... Ezekre gondoltam. Bocs ha nem volt érthető. Az airstomp viszont jó ötlet volt, az tetszett. De nálam az ellenfelek a falba rohangáltak, ha a zaj szintem legalacsonyabban volt, akkor is felém néztek annak ellenére hogy egy rohadt nagy láda mögött kuporogtam... Voltak benne fura dolgok. De igen. A hangszerelés meg a hangulat nagyon ott volt végig. Ami még jó ötlet volt, az a nano ruha fejlesztgetése volt. De valahogy jobb volt konzolon. A PC-s változattól kicsit többet vártam.
16.
16.
Yami
#14: Nekem túlnyomórészt az a bug jött elő, hogy scriptelt jelenetek vagy átvezető videók során nem mindig jelent meg újra a fegyverem illetve volt olyan, hogy a teljes HUD eltűnt.

A játék maga szerintem jó lett, a történet ugyan tényleg közepes, de a játékmenet élvezetes és Hans Zimmer zenei aláfestésével nagyon hangulatos az egész.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...