Molyneux: az ipar nem állt készen a Milo-ra

  • Írta: zoenn
  • 2012. március 15.
  • Érdekesség
Három éve, a Kinect bejelentésekor demózták a mozgásérzékelős technológia segítségével a Lionhead Project Milo névre keresztelt alkotását, melyben egy barátságos kisfiúval pacsizhattunk le a folyóparton. Peter Molyneux szerint nem a technológia miatt törölték, hanem a koncepcióval volt baj.

A Microsoft távozó kreatív szakembere beszélt a nagy visszhangot kiváltó Project Milo-ról a VG247-nek. Peter elmondta, hogy a technológiai ambícióknak semmi köze nem volt a játék törléséhez. A hiba abban keresendő, hogy a koncepció megfeküdte volna a gyomrát a videojáték-iparnak. Gyakorlatilag kudarcra volt ítélve.

Az olykor komplett baromságokat beszélő Molyneux egyszerűen a "fiatalság bájos ünnepének" nevezte a Project Milo-t, amely összeférhetetlen volt a többi produktummal, olyannyira újító és egyedi alkotás lett volna. A 2009-es E3-on mutatták be az alkotást, melyben Milo, a virtuális fiúcska és Kate aranyos eszmecseréjét láthattuk; az alapötlet szerint a Kinect segítségével interakcióba léphettünk volna Milóval, halászhattunk a tóban és házi feladatot kellett megoldanunk.

Annak ellenére, hogy a játék hatalmas ambíciókkal készült, a Microsoft végül törölte a projektet, mert a koncepció voltaképpen teljesen elrugaszkodott a mai trendektől. Értsd: nem volt vér a redmondiak pucájában.

Molyneux szerint egy saját gyermekkorunkra emlékeztető mesét mutatott volna be a játék. A barátainkkal átélt közös élmények, békés időszakok visszaadása lett volna a célja. A mester szerint a koncepció rossz volt, az iparág nem volt felkészülve rá, végül nem is lett belőle semmi. A Microsoft azzal védekezett, hogy a Milo nem egy konkrét játékot takart, de ez az állítás nem állja meg a helyét.

A technológia java részét viszont láthatjuk a Fable: The Journeyben többek között. Molyneux azt is hozzátette: talán a jövőben újra visszatérnek a témára.

10.
adamsfamily
#8: De a fable 1-2-t,a harmadik egy rakat szar volt.
9.
daenath
"fiatalság bájos ünnepének" nevezte a Project Milo-t

Melesleg mekkora baromsag, nehogy mar a fiatalsag baratkozon, minek? ott lett volna ez a jatek a gyereknek, meg a legjobb barat egy virtualis legeny lett volna, szanalmas, retardalt hulyegyereket csinalnanak a mai fiatalsagbol, azt csodalkoznak hogy mar beszelni se lehet veluk annyira elrugaszkodtak a valosagtol.

Tehetnetek mar egy szutyok "edit" gombot, egy magara valamit is ado site ilyen hanyagsagot nem enged meg maganak, vagy igy jobb a statisztika, tobb a hsz a cikkeknel mert javitas helyet mindig ujat kell irni!!!
8.
daenath
"összeférhetetlen volt a többi produktummal, olyannyira újító és egyedi alkotás lett volna."
Egyedi mi!!! Ez a foszer teljesen elszalt, a Black & White ota semmit nem mutatott fel, sanda a gyanum hogy azt is valami grandiozus szerencse altal hozta ossze mint inkabb a nagy kreativitasabol adodoan :P Most meg mindenhol veri a nyalat.
7.
Killerbee
Milo-t lecserélték volna valami diáklány ruhába öltöztetett polygon macára, aztán máris sikeres lett volna az xbox-kinect kombó Japánban.
6.
Sundesz
Az az igazság, hogy a Microsoft nem képes áldozatokat hozni, csak a biztos milliókat hozó projectek mögé állnak oda. Ezért van újabban egyre kevesebb exkluzív játékuk, inkább a 3rd partykat tolják és ez szerintem szomorú tény.

Meg lehet nézni a Sony-t. Egy Heavy Rain, Journey, flower, ICO mind olyan játék, amire igaz lehetne: "az ipar nem állt készen az új koncepcióra". Igenis szükség van az egyedi és a megszokott trendektől homlokegyenest eltérő alkotások támogatására, mert a játékipar nem csupán szórakoztatóipar egy része, hanem már egy művészeti forma is.
5.
barackostej
Az "ipar nem állt készen az új koncepcióra" gyönyörű szinonimája annak, hogy a játék sz*r volt.
4.
thelegendary
valszeg ŐK nem álltak készen, mert azt se tudták mit akarnak.. és senkit se érdekelt volna...
Pancser egy csapat :)
3.
drakecsaj
Persze Pityu perszee... :D
2.
vuliem
Istenem... Ennyire nem nézhetik hülyének a játékosokat.
1.
tundra
Már megszoktuk tőle hogy folyton csak hazudozik :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...