Terítéken a CryEngine 3 sérülésmodellje

  • Írta: fojesz
  • 2012. május 30.
  • Videó
Link másolása
A sérülésmodell kérdése rendre előkerül az autóversenyeknél, ma már nem is az a kérdés, hogy van-e, hanem az, hogy miként sikerült a fejlesztés ezen részét abszolválniuk a készítőknek. A CryEngine 3 mindennél realisztikusabb törésmodellt ígér, amit most videóval szemléltet a Crytek.

A CryEngine 3 Beam fizikai rendszerében bármilyen jármű megépíthető, aztán persze szét is zúzható: minden sérülés valós időben történik, a járgányok 100 százalékig a becsapódást követő hatásoknak megfelelően roncsolódnak, nincsenek az autók vasbetonból, és a papírmasé dodzsemeket is elfelejthetjük. A Crytek négy percen keresztül demózza az újdonságot, csekkoljátok!

Köszi, ArrowCross!

40.
40.
Drought
Javítsátok már ki a cikket, ez nem a cryengine sérülésmodellje....és rohadtul nem a crytek demozza....
38.
38.
#37: A maffia 2-ben volt cloth fizika.
meg se haltak bele a gepek.
37.
37.
#35: Az ilyen bemutatokon mindent tulparametereznek, hogy lassa sok gamerlamer meg a vakeger ujsagirok, hogy mi az abra.Latvanyosra kell csinalni.
Ha nem ez lenne mert azert menne a fika, hogy nem eleg latvanyos.
Egyebbkent meg tok fasza ahogy tekeredik a jargany vaza.
35.
35.
thynice
Tiszta Terep2 :D Papírdoboz effekten csiszolni kéne. De egyébként nekem tetszik! :D
33.
33.
Richi12
#32: bocs tényleg nem a crytech de a cryengine stimmel
25.
25.
Bako
#10: maximum légzsák on ;)
23.
23.
randall13
#22: Még mindig nem a crytek xd
22.
22.
SCR3AMN00B
Ez valami eszméletlen jó:D Remélem nem úgy lesz hogy csak bizonyos szögből becsapódva törik szét-.- De ezt így ellátva bámulatos! Megint nagyot dobott a Crytek:)
20.
20.
Jinbobo
szerintem nagyon jó munkát végeztek! Remélem mielőbb megcsodálhatom egy játékba is.
19.
19.
csoki0619
#10: Szoktál lépteket hallani a fejedben?Ha nem akk az eszed még nem jött meg!Ennyire nem lehetsz csőlátású.Egy hasznos tipp.Először olvasd el a cikket, ami alá írsz,utánna gondold meg kétszer is, hogy irsz-e alá,és ha netán mégis úgy döntesz, hogy írsz, akk legalabb probálj meg valami értelmeset kifacsarni abból a narancs nagyságnyi agyadból!
18.
18.
Elég sokat foglalkoztam "rigid body kinematics"-el és történetesen elég sok időt töltöttem el járműdinamika, lengéscsillapítás, tapadási együtthatók számítógépes modellezésével is, engem valahogy annyira nem nyügöz le az eredmény.

A törésmodell első blikkre jól néz ki ( már ha tényleg teljesen dinamikus ) szóval inkább csináljanak "destruction derby" átiratot és ne szimulátort ! :D A RoR egyébként borzalmas ! :)
17.
17.
lackosor6
Nem rossz, nem rossz, de a frontális ütközés effekt nem tetszik, kicsit eltúlozták! Az ilyen és ehhez hasonló pickupok rendre alvázas szerkezetűek, hogy értse mindenki egy kva nagy vaskeret van a kaszni alatt és erre vannak felfüggesztve a futőmű és a kaszni elemei. Egy ilyen ütközés kizárt dolog, hogy ennyire beverje az elejét, hamarabb átmegy a falon az egész kocsi. Tudom, tudom ez szőrszálhasogatás, de gondoltam megindoklom, hamár egyszer kritizáltam!
16.
16.
randall13
#10, #15: Ti olyan buták vagytok :(
15.
15.
Blyan000
Szvsz ezzel meg átestek a ló túloldalára. Ez a kocsi papírból van.
14.
14.
ArrowCross
#11: mit nem lehet megosztani?
13.
13.
ArrowCross
#10: Ha jóltudom a Far Cry3 nem a szafarin fog játszódni hanem egy trópusi szigeten,mint az első része.
11.
11.
Berencsit
#8: és már meg sem lehet oszatni egy másik oldalon..... -.-"

amúgy zsír....
10.
10.
penyasz
Remélem a crysisbe nem kell majd ilyen fos pickup-al rohangálni és mielőtt ütközöl maximum armor-t benyomni :D meg mi ez a szafariba kocsikázás....nem far cry 3-azni akarok...el lesz baszva már most látom
9.
9.
randall13
#7: Ettől függetlenül ésszerű döntés lenne a crytek részéről, hogy felvásárolják a technológiát, adj isten az egész csapatot.
8.
8.
ArrowCross
Ezt a videót tegnap éjszaka az MMOsite.com oldalon találtam.
7.
7.
Donpedro
Hehe, azért durva hogy mennyi fake infó jelenik meg még a külföldi nagy olalakon is :)

" A CryEngine 3 mindennél realisztikusabb törésmodellt ígér, amit most videóval szemléltet a Crytek."

Első körben a videót nem a Crytek csinálta (surprise, gondolom mindenkinek feltűnt a nagy, öcsívd vid krájendzsin thríí logó hiánya), hanem a Rigs of Rods nevű játék készítői. Ez egy nyílt forrású, közösség által fejlesztett projekt, ami a valósághű fizikára van kihegyezve. Az ő kis csapatuk fogta szépen, és a saját fizikai motorjukat beleépítették a CryEngine 3-ba. Tehát az érdem NEM a Cryteké, és a videón látható dolgok NEM CryEngine 3 feature-ök.
6.
6.
randall13
Ez nagyon jó, bár még van rajta mit igazítani, a falról igencsak visszapattan az az autó indokolatlanul :) Meg azért ingame rohadt idegesítő ám, hogy minden egyes apró karambolnál kereshetek új járgányt és minden homokbucka után lassítanom kell, mert a végtelenig elkezd pattogni az autó (erre elég sok példa van más játékokban is). Gondolom ezeken majd javítanak, itt nem is az volt a cél, hogy ingame mutassák be.
5.
5.
Kajt
Hopp, azt kihagytam, hogy ha a GTA V hasonlóval jönne... hát az maga a mennyország lenne.
4.
4.
Kajt
Mióta várok rá, hogy végre ilyenre gyúrjanak rá!!! Dirt Showdown-t így kellett volna megoldani! Remélem ez minél hamarabb piacra jön.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...