Frissítve: Kickstarteren a Kingdom Come

  • Írta: fojesz
  • 2014. január 24.
  • Hír
Link másolása
Elindult a Kingdom Come: Deliverance Kickstarter-kampánya, ennek apropóján pedig azt is elárulták a fejlesztők, hogy a közösségi pénztől függ a projekt jövője is. Szerencsére nem tűnik problémásnak a dolog.

Noha a Kingdom Come: Deliverance már az első látnivalók alapján sem festett rosszul, igazán csak a tavaly decemberi bejelentése után indult meg a nyálelválasztásunk tőle. A Mafia fejlesztőiből verbuvált Warhorse Studios open-world szerepjátékának ma rajtolt el a Kickstarter-kampánya.


Ennek apropóján nemcsak egy masszív videót kaptatok az anyagról (ezt láthatjátok fent), de egy-két új infót is. A csapat fejese, Daniel Vávra az
Rock, Paper, Shotgunnak elmondta, a játékot a középkori Európa ihlette, fantasy nem lesz benne, viszont ehhez mérten baromi darkosnak ígérkezik. Újdonság továbbá, hogy az eredeti tervekkel ellentétben három részben adják ki a játékot, aminek elsősorban költséghatékonysági okai vannak.

Vávra szerint a sztorit már eredetileg is három fejezetre osztották fel, úgyhogy ez nem jelent problémát. Mindegyik új nyitott világú térképpel lepi meg majd a rajongókat, és bár az új küldetések csak ezeken kapnak helyet, attól még vissza lehet menni a korábbi térképekre. Attól sem kell tartani, hogy a játék így túl pici lenne: már az első fejezet is 9 négyzetkilométernyi területet tartalmaz, a játékidő pedig jó 30 órára rúg. Az egyes epizódok nyomott áron érkeznek majd, 60 dollár helyett körülbelül 35 dolláros árcímkére lehet számítani.

Bár a Kingdom Come mögött egy cseh befektető is áll, a projekt sorsa állítólag nagyrészt a most indult Kickstarter-kampánytól függ. Ha nem jön össze a remélt 300 ezer font, a játéknak annyi, igaz, egyelőre nincs okunk aggódni: 29 nappal a gyűjtés vége előtt 58 ezer fontnál járunk.

Update! Két nappal a kampány indulása után máris összejött a kért összeg, s már 354 ezer fontnál járnak a srácok. Jöhetnek az opcionális célok. Az első epizód 2015 decemberében láthat napvilágot.

Köszi, ArrowCross!

39.
39.
levantine
38.
38.
crytek
4-500K-s cél elég langyi lett :(
37.
37.
mestermagyar
#36: NAAAA HÉÉÉÉÉ

Ez messze nem mount and blade lesz azért.
36.
36.
Runciter
#25: bizalomkeltő ez a prjoect, de én is a Bannerlordsban bízom igazán.
hiába van itt mondjuk a Chivalry, meg a War of Roses, mindkettő egy felvizezett, arcade M&B, mint ahogy valszleg ez is lesz, csak azért ez nagyobb léptékű lesz valszleg
35.
35.
zoli0724
#17: 1:20 környékén magyar gyalogság és könnyűlovasság harcol árpádsávos-zászló alatt, de nem nomádok ez kb. XI-XIII. század magassága a fegyverzetek, meg várak alapján
34.
34.
kisbiflos
#25: #26

"Our combat mechanics are the most challenging feature of our game. They’re based on actual 15th century techniques and designed in cooperation with medieval martial arts experts to be as authentic as possible. The controls are as intuitive as in first-person shooters and, thanks to a few tricks, we have a large amount of different moves and combos. On top of that, the whole thing is based on real-time physics and inverse kinematics, so when you hit something, your hands and weapon, not just your target, react accordingly, which is something that was not possible on last-gen hardware."

Szerintem ha fizikát is alkalmaznak annyira nem lehet gagyi, mellesleg a legelső videóban a csávó kapott egyet a sisakjára, a kezével odanyúlt és meg is tántorodott.
32.
32.
Arell
Na ezért fogok új gépet venni...
31.
31.
mestermagyar
#30: Tulajdonképpen a kommentek feletti 5 sorrali képet is elég lett volna nézni. XD
30.
30.
mojohnny
#27: Bocs, csak most láttam, hogy már más is megírta a jó hírt. :) Legközelebb jobban elolvasom az kommenteket... :/
29.
29.
mojohnny
Most néztem a Kickstarteren a gyűjtést és már elérték a kitűzött 300k fontot, sőt már túl is mentek rajta. Én nagyon bízok benne, hogy jól sikerül a játék, mert nekem már eléggé felkeltette az érdeklődésemet. :)
28.
28.
elvan a gyerek ha jatszik
Lengyel barátaink nagyon benne vannak a játék témában. És nem is baj, elég jó tehetségük van hozzá :)

De nekünk is össze kellene kapni magunkat. Elvégre tehetségek itt is vannak :)
27.
27.
levantine
Az anyját, és 27 nappal a vége előtt meglett a pénz. Beszarás! :o) Ez elég egyértelmű üzenet.
26.
26.
mestermagyar
#25: Nem csoda hogy gagyi, mert a fejlesztés nem jutott el odáig. Még a vér sincs bennt.
1,5 év múlva fog megjelenni, 1,5 éve dolgoznak rajta, és fél év múlva kezdik teszteltetni az alfát, amiről mindenki elmondhatja a véleményét, és meg is hallgatják.. Erről az 1 videóról nem lehet sok következtetést levonni a szabadsággal kapcsolatban, én csak azt látom,hogy egy cseszett jó grafikájú játék. Ha most mount and blade kinézete lenne, akkor meg elhinnéd biztos. Kb ennyi alapja van eddig ennek.

Amúgy meg a másik tényező is itt van: A játékhoz 6 hónap múlva fog megjelenni az alpha. Még pre-alphában sincsen szinte. Tehát a feltevéseitek alapja már bocsánat, de egy nagy nulla.

Mount and blade-t én is várom, az egyik kedvencem. :D Napoleonic warsos kiegbe/játékba mindig 2.0-ás KD ratiot értem el, és szerintem joggal érdemli ki az egész sorozat a multira legalkalmasabb harcrendszer címet.
25.
25.
TBO0
#23: Véletlen se hasonlítanám ezt össze a mount & blade-del, pont azért, mert amíg ott a szabadság valóban teljes, itt csak látszólagos. A harcrendszer meg nagyon gagyinak tűnik az eddig látott 1-2 jelenetből (ebben a videóban 1:30 pl.). Nem mellesleg maguk a fejlesztők mondták, hogy ne számítsunk nagy csatákra, mert az "nagyon macerás" - ergo ezzel a mechanikával megoldhatatlan - lenne.
Ne érts félre, én szeretném a legjobban, hogy ez a játék tényleg olyan legyen, mint ahogy mestermagyar leírta az első hozzászólásában, de eddig minden ezek ellen szól. Szépnek tényleg szép, azt elismerem. Én speciel az új M&B-et várom a legjobban, még ha satnya is kicsit, ha odateszik magukat a török srácok és a moddolhatóság is megmarad, akkor azzal elleszek újabb 5-6 évig. :)
24.
24.
gucho
azért a 3 actért kicsit többet kell fizetni
23.
23.
levantine
#22: A Mount & Blade-ben is olyan 100 katona veri egymást, ami bőven kielégíti egy játékos étvágyát, hisz mindenhol, amit látsz katonák küzdenek. Telhetetlenek meg csak nem leszünk, pláne ha az RPG része szórakoztató lesz, plusz még sandbox is. Szerintem jó alaposan tanulmányoztak egy-két sikercímet.

De a jó hír, hogy csak az éjszaka alatt ugrott 14 %-ot a mutató. Ez a pénz pikkpakk meglesz, ezek szerint erősen sikergyanús a koncepció.
22.
22.
TBO0
#21: Eléggé rápörögtél. :D Tényleg ígéretesnek néz ki, de ott az a fránya de.. :D
A nagy csaták kimerülnek annyiban, hogy nyolcan verik egymást, miközben a hadseregek a háttérben állnak. A harcrendszer nekem nagyon QTE-snek tűnik, minden más mozzanat pedig scripteltnek. Nem akarok illúzióromboló lenni, de reméld a legjobbat, készülj a legrosszabbra. :)
21.
21.
mestermagyar
#20: Most látom, a legolcsóbban a játékot megkaphatod mindössze 24 dolcsiért. Jobban meg fogja érni, mint holmi skyrim.
20.
20.
mestermagyar
#18: Én meg pont hogy nem annyira. Annyi fps-nézetű játék van már. :P Persze a mount and blade csak úgy élvezhető, de hát azért na. Nem tudom beleélni magam úgy annyira, túl árkád. Nem hiába említettek skyrimet

Amúgy meg a tps nézet bármelyik FPS-ben csak egy command a console-ba, és máris átvált. Itt sem lesz másképp, nyugi. ;)

Én meg bár kicsit untatónak hangzik, de multit szeretnék. Persze olyanra gondoltam, mint a GTA 3 SAMP-ja, mert olyan de olyan RP-ket lehetne készíteni. :D Csak sajnos a mafiás srácok e téren nem nagyon dolgoztak még.

Erre be FOGOK nevezni. Tuti
19.
19.
mestermagyar
#17: Tévedtem 1403-ban játszódik. Bocs a sok kommentért, és legyen edit, meg törlés gomb.
18.
18.
levantine
#15: Hét perc alatt ment fel 2 %-ot. Mondom, pár nap aztán megvan, a többi meg megy az extrákra. Például egy tps nézetnek örülnék, azt is szeretem.
17.
17.
mestermagyar
#16: Deee, nincs kétség, hogy a nomád magyarok is benne lesznek. :D
16.
16.
mestermagyar
#15: Basszus a végefelé a magyarok íjaznak? :D Legyen így, bár lehet, hogy nem pont akkor játszódik.
15.
15.
mestermagyar
#14: Ezért nagyszerű dolog a számítógépes játék. Elég egyszer elkészíteni, és utánna max a szerókat kell bérelni pénzért, ahonnan töltik amennyiszer akarják.:D

Hát ha összegyűlik elég pénz, akkor lehet talán szó róla, hogy ne legyen szétszabdalva 3 fele. De lehet, hogy azt is csak azért tették, hogy ne 2 év múlva jöjjön. De nehogy aztán konzollicenszre ússzon el.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...