Ezért hagyta ott az id Software-t John Carmack

  • Írta: zoenn
  • 2014. február 5.
  • Hír
John Carmack, a híres programozózseni elmagyarázta a USA Today-nek, hogy miért szakított tavaly novemberben az id Software-rel az Oculus Rift kedvéért. Egyszerűen összeférhetetlen volt a két cég profilja.

John Carmack tavaly novemberben csatlakozott teljes munkaidőben az Oculust Rift fejlesztéséért felelős céghez, az Oculus VR-hez, miután hosszú évtizedek után elhagyta az id Software-t, ahol olyan klasszikusok programkódjáért felelt, mint a Quake, a Doom, a Wolfenstein és a Rage. A játékfejlesztést kész volt félretenni a virtuális valóságot kínáló ketyere kedvéért - de mi volt az igazi ok?

Carmack a USA Today-nek adott interjúban kifejtette, hogy bár megpróbálta, mégsem tudta meggyőzni az id anyavállalatát, a Zenimax Mediát arról, hogy kössön partnerséget az Oculusszal.

"Én azzal is megelégedtem volna, ha ott maradhatok, azokkal az emberekkel és technológiákkal dolgozva, akiket és amiket ismerek. De ők [az Oculus és a Zenimax] nem jöttek ki egymással, ami engem nagyon elszomorított. Ez egy szimpla balszerencse. Amikor világossá vált számomra, hogy nem lesz lehetőségem az Oculus VR-nek dolgozni, amíg az id Software-nél vagyok, elhatároztam, hogy nem újítom meg a szerződésemet."

Reméljük, hogy bölcs döntésnek bizonyult az Oculus Rift mellett maradni. Szerintünk is a virtuális valósággal kecsegtető szemüvegé a jövő.

6.
dBLOOD
Nyilván a göthösda sz*rt bele a palacsintába, mint egyébként mindig.
5.
szinkron
Egy igazi lassító személyiség.
4.
Simonus18
Akkor összegezzük szépen: Csináljon nekünk egy Doom-ot Ocolus Rift támogatásával, ami még fosatósabb lesz mint anno a Doom 3
3.
hedzsooo
#2: +1, meg persze fejlessze az Ocolus Riftet nekünk szépen. :)
2.
jszili32
Csináljon egyedül egy indie játékot ami olyan lehetne mint a doom, valami pofás ki kinézettel, meg FPS beli újdonságokkal
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...