A The Witcher 3: Game of the Year Edition megjelenése apropóján egy újabb fejlesztői naplóval jelentkezett a CD Projekt RED. Most megtudhatjuk, hogyan készültek az RPG aláfestő zenéi és az autentikus hangeffektek.
Töretlen a The Witcher 3: Wild Hunt népszerűsége. Egyrészt egy évvel a megjelenés után még mindig szépen hoz a konyhára Ríviai Geralt kalandja, másrészt a héten került a boltokba a minden földi jóval teletömött Game of the Year Edition.
Ezúttal egy fejlesztői kommentárral megspékelt videó érkezett, melyben a zenei rendező, Marcin Przybylowicz árul egy néhány kulisszatitkot a játék muzsikáival kapcsolatban. A csapat tényleg nem viccelt, régi idők hangszereit is bevetették a rögzítés során - köztük a lantot, a guszlét, a reneszánsz hegedűt és a tekerőlantot.
A videó második részében a hangmérnök, Hanna Kubiak mesél a grunwaldi csata hanghatásairól.
Itt pedig a betétzenékbe hallgathatsz bele.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.