The Witcher 3 - így készültek a hanghatások

  • Írta: zoenn
  • 2016. augusztus 31.
  • Videó
Link másolása
A The Witcher 3: Game of the Year Edition megjelenése apropóján egy újabb fejlesztői naplóval jelentkezett a CD Projekt RED. Most megtudhatjuk, hogyan készültek az RPG aláfestő zenéi és az autentikus hangeffektek.

Töretlen a The Witcher 3: Wild Hunt népszerűsége. Egyrészt egy évvel a megjelenés után még mindig szépen hoz a konyhára Ríviai Geralt kalandja, másrészt a héten került a boltokba a minden földi jóval teletömött Game of the Year Edition.

Ezúttal egy fejlesztői kommentárral megspékelt videó érkezett, melyben a zenei rendező, Marcin Przybylowicz árul egy néhány kulisszatitkot a játék muzsikáival kapcsolatban. A csapat tényleg nem viccelt, régi idők hangszereit is bevetették a rögzítés során - köztük a lantot, a guszlét, a reneszánsz hegedűt és a tekerőlantot.

A videó második részében a hangmérnök, Hanna Kubiak mesél a grunwaldi csata hanghatásairól.

Itt pedig a betétzenékbe hallgathatsz bele.

1.
1.
redsovi
Mekkora mestermű lett <3
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...