Saját birtokunk is lesz a Red Dead Online-ban?

  • Írta: zoenn
  • 2018. november 2.
  • Pletyka
A Rockstar Intel adatbányászai beleásták magukat az alapjáték fájljaiba, ahonnan sok érdekességre derült fény a Red Dead Redemption 2 multiplayerét illetően. Például arra, hogy saját birtokunk és járműveink is lehetnek.

Az éles szemű adatbányászok beleásták magukat az alapjáték fájljaiba, így számos konkrétum szivárgott ki az ebben a hónapban élesedő Red Dead Online-ról. Mint ismert, a Red Dead Redemption 2 multiplayer módja nem készült el a premierre, csak novemberben startol el bétaként.

Az infókat a Rockstar Intel szállította és persze semmi sem vehető készpénznek. Ezek alapján a többjátékos módban saját házat és járműveket is vásárolhatnak a játékosok - az oldal szerint erre nem volt lehetőség a sztorimódban, így csakis a Red Dead Online-ról lehet szó.

Az ingatlanok és ingóságok árai helyett még placeholderek szerepelnek, többségük még leírást sem kapott - a készítők bizonyára egy frissítéssel orvosolják a hiányosságokat. A kisebb, egyszerű szekerektől kezdve a Gatling Gunnal felszerelt kocsikig bezárólag számos járművünk lehet, és persze a multihoz is saját lovak dukálnak.

És mi a helyzet a birtokokkal? Vélhetőleg nem lesznek olcsóak, igazi státuszszimbólum lehet egy jól felszerelt és kidíszített ranch. A szisztéma tehát hasonlítani fog a GTA Online-hoz.

Komoly büntetés kapott a szivárogtató oldal

Emlékeztek még a februárban kiszivárgott infókra a Red Dead Redemption 2-ről? Anno a TI Media tulajdonában lévő Trusted Reviews nevű brit oldal közölte le elsőként a részleteket - köztük az Red Dead Online battle royale-módjátról -, ezeket vette át később többi gamer site. A magazin 1 millió fontos büntetést kapott, és egyben bocsánatot kellett kérnie a kiadótól, amiért bizalmas információkat tett közzé. A pénzt a Take-Two által kiválasztott jótékonysági szervezetnek adják.

A Red Dead Redemption 2-ről szóló tesztünk már készül, napokon belül olvashatjátok.

151.
br1Koo
#150: Játszottam vele, havernak megvan és már a training résznél rosszul lettem, azt hittem gow-ot fogok játszani nem crash bandicoot-ot. A kettő között annyi a különbség hogy a gowot láttuk milliószor(a játék stílusát, menetét) a másikat meg még soha. Ne legyünk tévedésbe, attól hogy open world és lődözni kell benne egyáltalán nem azon a szinten áll mint mondjuk egy ac vagy egy gta akár. Autentikus és komplex, és abszolút nem erőlködés szagú a RDR 2, ami egyre ritkább manapság,és ilyen minőségben a rockstaron kívül már nem is képes senki ezt megvalósítani.
150.
Duken
#39: Mind a két játék zseniális a maga nemében és egyik sem hoz semmi újat, mindkettőt millioszor láttuk már a különbség a millok között csak az hogy rdr2 világában,interakcioban a gow pedig játékmenetében hozott valami egyedit,brutálisat és hihetetlen élvezeteset. Az összehasonlításodat nem értem egyébként. Két teljesen különböző játék. Biztos hogy a kezedbe nem volt a gow esetleg youtube videokon láttad amiből levontad "bölcs" következtetésedet. nagyon élvezem mindkét játékot egyikben ez másikban az a jobb, mindkettő kötelező vétel! :)
149.
Oldman
Juha!
A gond az, hogy többen meg szeretnèk győzni a màsikat a vèlemènyükkel kapcsolatban, innen szokott fèlresiklani a beszèlgetès a szemèlyeskedès irànyàba. Ha az utòbbi nincs, akkor semmi gond szerintem. Csak jòkat ìrni egy jàtèkròl meg unalmas ugye :)
148.
Juha
#147: Bosszankodtak, véleményezték, kritizálták, jogosan, és sokat javítottak is rajta. Pont. De ami itt ment, hogy melyik játék szebb, kidolgozottabb stb. az már szerintem durván szubjektív, ezért írtam, hogy egyesek direkt a +, -t nézik csak, és elfeledkeznek a játékélményről, a lényegről.
147.
Oldman
Juha!
A Witcher Blood and vine nagyon ütős lett, az volt a kedvencem! Amit làtvàny terèn annàl a dlc-nèl letettek az asztalra, az mèg most is etalon szerintem. Viszont anno a Witcher 3 mikor mèg nem èrkezett meg a javìtò nagy tapasz, bizony jò jàtèk ide vagy oda, rengeteget bosszankodtak a jàtèkosok. Hogy mièrt?
1. Iszonyatosan szaggatott a jàtèk
2. Rengeteg bug volt tapasztalhatò
3. Nagyon kicsi mèretű volt a magyar felirat.
Grafikailag rendben volt, de a drasztikusan dülöngèlő fàk bokrok furcsa làtvànyt nyùjtottak. Ès mègis szerettük...
Ha mostansàg egy szèpnek ( az is ) beharangozott jàtèk az egyik konzolon nem is olyan szèp, mert a hdr kapufa, az àllandòsìtott szürkesèg meg nagy %-ban jelen van, akkor szerintem jogosak a kritikàk. A jàtèk egyèb lènyegi rèszèt viszont dìcsèrjük mert megèrdemli. Mindösszesen ennyi törtènt. Kritikàval mindig èlni kell ha van alapja, hiszen ìgy fejlődhet a jàtèkèszìtès mechanizmusa a kèszìtők àltal. Legközelebb a hibàkra/ hiànyossàgokra vèlhetően ügyelni fognak. Remèljük legalàbbis.
146.
Batman
#143: 6 és van benne egy epilogue
145.
Juha
Komolyan mondom, ide nagyon ráérő emberek járnak. Én még most kezdtem el a Witcher 3 utolsó dlc-jét, annak a látványa is ütős, de ha csúnyább lenne is imádnám.
Látszik, hogy mi kell manapság a népnek, én anno örültem, hogy egy gta3 vagy vice city éppenhogy elindult full lowban, totál szaggatva a gépemen (akkor még szülők vették, és pofánröhögtek volna, ha én egy 3d kártyáért, vagy nagyobb monitorért sírok).
És igen, élveztük akkor is a játékokat, szerintem jobban, mint a maiakat, amiktől mellesleg szemgörcsöt kap a "gamer", ha nincs meg a 60 fps, vagy a 4-8-16k.
Ok, sokat változott a technika, és ez persze a nagyobb igényeknek köszönhető, de azért ezek játékok maradnak, pár óra után ha azt lesed, hogy a távoli lófarok árnyéka milyen, akkor te nem játszol, hanem kritizálsz. Ez lehet pozitív vagy negatív, tökmindegy.
Én is elnézelődöm egy-egy játék szépre sikerült helyszínén, de semmi ingerenciám nincs összehasonlítani egy másik játékkal, mert egyszerűen az van ott, akkor, és kész.
144.
Oldman
Vis Major!
Dehogy bàntam meg, hogy ràbeszèltèl, inkàbb segìtettèl, hogy ne legyenek tùlzott elvàràsaim, ez ìgy van jòl! Meg aztàn sehol sem tartok a jàtèkban, innen csak felfelè visz az ùt. :)
143.
Darksiders84
#141: Hány fejezetes és hány %-os lettél a végére?
141.
Batman
Végére értem a játéknak! A hibáit azt még mindig tartom, de történet meg játék részletessége kárpótolt, így be kell vallanom, hogy tévedtem amikor tücsköt békát kiáltottam rá x nap után. Ebből a generációból, ha csak egy játékkal játszol, akkor az legyen a RDR 2, megéri!
140.
Egy rendes fizika elviheti egy gép teljes erőforrásainak 60%-át is!Valamikor valahol olvastam :)
137.
Vis Major
#132: A hdr-el ne gyere mert az vagy szar vagy jò. Nincs az hogy egyik platformon jo a màsikon rossz.
136.
frankdelgado
A HZD jobb, leginkàbb azért mert ps ex. Eredetileg az RDR2 is az lett volna és lettek volna benne robotlovak. A gond az volt, h a döntéshozók között voltak néhànyan, akik natív 4k ban és stabil fps el akartàk jàtszani és mivel a pc nem jöhetett szóba a warez miat, így megcsinàltàk egy olyan bukott konzolra is, amit a kutya sem vesz....
134.
Yanez
#129: Pedig ez így nem egészen igaz, mert pl aki inkább a realisztikusabb megvalósítást kedveli, annak a RDR2 szebb lesz. Nem mindenkinek fekszik a színes, művészi stílus. Én mindkettőt szeretem. Ám objektív szempontból, a Horizon vizuális látványvilága szebben néz ki a képernyőkön, mint az RDR "fakósága". Ez igaz.

A probléma inkább az, hogy vizualitásban egy majdnem két éves játékkal szál egy ringbe. Bár mondjuk a szépségnek is van határa, és egyelőre még nem tartunk ott, hogy újabb szintre lépjünk. Majd nextgenben!
132.
ollie92
#129: PS4 Pron fake HDR és homályosabb textúrák miatt nem szabad ítélkezni. Less meg egy össsehasonlítást az X-el. Ég és föld, az egyik 4k hdr a másik csak felskálázott fake hdrrel.
129.
Vis Major
#127: Pontosan. A Horizon Szebb. Ennyit mondtam èn is, erre jönnek fizikaval, meg minden szarral amirøl szò nem volt. Grafikailag a HZD a legszebb.
126.
Vis Major
#124: Persze Oldman igazad van. Csak felkùrja (màr elnèzèst) az ember agyàt az mikor mellè beszèlnek ès faszsagokat ìrnak. Pèldàul ki beszèlt fizikàròl?
De ha màr fizikàròl beszèl mondjuk vìzről, akkor azt mièrt felejti el megemlìtdni hogy az RDR2-ben olyan hogy ha csònakban evezek akkor a csònak ùgy tùrja maga eløtt a vìzet mintha egy 160Le motorcsònakkal mennèk fullgàzzal? Vagy arròl mièrt nem ìr hogy ha ùszok ès püfölöm az X-et azèrt hogy minnèl gyorsabban ùsszon ennek eredmènyekènt a feje is vìz alà kerül de mikor derèkig èrő vìzet èrek akkor a karakter csak felső karig lesz vizes a kalapot meg mintha oda ragasztottàk volna le nem szednè a vìz ròla. Ha màr Aloy nem mindig lesz vizes derèkig èrő vìzben. Èrvel a Digital Foundry-val de azzal màr nem hogy a Digital mit mondott a HZD kapcsàn a fèny àrnyèk rendszeről valamint a HDR-ről... de mèg sorolhatnàm.
Lehet az ember egy jàtèkba szerelmes, èn is szoktam lenni ès "elvakult" is. Viszont .... mindegy. Màr a szòèrt.
Neked tovàbbi jò jàtèkot ès remèlem nem bànod meg hogy èn is "ràbeszèltelek"
124.
Oldman
Viszont a fòrum arra valò, hogy a nèzetek ütközzenek, a meggyőzèse a màsiknak nem szabad hogy cèl legyen, vitàt generàl, az pedig könnyen elfajulhat. Egy èrdekessèg: sok ember nem làt èlesen, rengeteg ember szìntèvesztő ùgy, hogy sok esetben nem is tud ròla. Tehàt a jàtèkok szèpsège viszonylagos szerintem. Technikailag elemezzünk, ott sok a kèzzelfoghatò momentum.
122.
Oldman
Mèg egy dolog: az hogy egy jàtèk mitől szebb függ valòban, hogy melyik konzolon jàtszunk! Aztàn sokat szàmìt maga a tv minősège is, a kèpi beàllìtàsokròl nem is beszèlve. Havernàl ugyanaz a jàtèk ami nàlam hibàtlanul fest, nàla pocsèk minősègű. Szóval összetett ez a " melyik a szebb" vita. Inkàbb technikai megvalòsìtàs alapjàn lehetsèges eldönteni egy jàtèkròl, hogy melyik jobb. Ahogy Yanez ìrta, mindegyik szèp, ès örüljünk mindkettőnek.
116.
Oldman
Bekapcsolòdnèk a vitàba:
HZD: nem vitàs nagyon gyönyörű, viszont a tàj mesebelien szèp, ès nem realisztikusan tetszetős. Emiatt a kettőt ( RDR 2) ilyen szempontbòl nehèz összehasonlìtani, inkàbb ìzlès dolga ùgy hiszem. A rengeteg túlszìnezett növènyzet/viràgok csodàsan festettek, de ahogy ìrtam, ez tette picit művivè a megalkotott fantasy vilàgot. A HZD szereplőinek mimikài azèrt nem voltak èlethűek, mert a szàjmozgàson kìvül az arcizmok kevèsbè, vagy semennyire sem mozogtak/hùzòdtak, emiatt ìrtàk többen, hogy èlettelennek tűntek a karakterek beszèd közben. A kidolgozottsàguk viszont pèldàtlan rèszletessèggel voltak elkèszìtve. A testi mozgàsuk is közel hibàtlanok. A làtòtàvolsàggal nem volt gond, az esti zöldes szìnű megjelenìtès nekem kimondottan tetszett.
RDR 2: a làtòtàvolsàg legtöbbször csekèly... mindegy mièrt. ( por, köd, pàra, füst stb ) A termèszet teljesen èletszagú, nincsenek eltùlozva benne a szìnek, növènyzet, emiatt az egyik legèlethűbb open world jàtèk, a Witchernèl is realisztikusabb. Mivel a jàtèk legelejèn jàrok, ìgy többet a grafikàròl nem tudok mondani, de ahogy alàbb màr ìrtam, EGYELŐRE a havas tàjtòl nem vagyok hanyatt esve, de többen jeleztèk, hogy vàrjak a megìtèlèssel, mert a kèsőbbiekben vàltozni fog a vèlemènyem. Ùgy legyen!
115.
Hű ez gyorsan bejött!!!Mondtam,hogy nem lehet ps az csak a kiváltságosok vehetik vagy kérhetik apucitól!Röhej
109.
Vis Major
#104: Ugye? Pedig mèg az izlèsünk is egyezik XD
104.
Macifasz
#100: Jé, még a mellényünk is ugyan az. :-D
103.
Vis Major
#97: A tàvoli hava hegyekben jàtszòdik a dlc valmint a fő story egyik mission-e ;)
102.
Macifasz
#95: Számomra meg a RDR2 a legszebb open world játék és nem a HZD. És nem azért, mert közelebb áll hozzám a western, csak szimplán így érzem, így gondolom. Te tituláltad jobbnak és állítottad, hogy a HZD grafikailag minden szempontból jobb mint a RDR2, és én erre írtam, hogy szerintem (számomra) meg nem. De sztem már kezdünk elbeszélni egymás mellett, a lényeg, hogy mindkettő remek játék és mindkettőt imádjuk. Csak te a HZD-t én meg a RDR2-őt jobban legyen az grafika, látvány vagy játékmenet. :-)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...