Beszél a főhős a Sekiro: Shadows Die Twice-ban

  • Írta: zoenn
  • 2019. január 17.
  • Hír
Link másolása
Még nincs vége a Game Informer infóáradatának. Ezúttal nem egy névtelen és csendes senkit irányítunk, mint a From Software korábbi alkotásaiban, hősünknek ugyanis saját gondolatai vannak, amiket megoszt velünk és többi szereplővel is.

A Sekiro: Shadows Die Twice-ban a saját háttérsztorival rendelkező hőst, a The One-Armed Wolfot irányítjuk, nem pedig egy névtelen és néma karaktert, mint a Dark Souls-játékokban vagy a Bloodborne-ban.

Főszereplőnk őrzője egy Farkas, akinek a karprotézisét is köszönheti. Küldetése az, hogy megtalálja a Young Lordot, és legyőzze azokat, akik anno rútul helyben hagyták. Persze útközben találkozunk más szereplőkkel is, akivel párbeszédbe egyedhetünk és lesznek átvezetők, valamint visszaemlékezések is.

A készítők korábbi játékaival ellentétben, a Sekiróban bővül a mozgási repertoárunk, kiváltképp a főellenségekkel vívott csaták során. Valódi parkourra is lehetősünk lesz, kilőhető csáklyával és háztetőkön való ugrálással.

Ami pedig a harcokat illeti, bizony alaposan ki kell ismernünk az ellenfeleink mozgását, hogy tudjunk rá válaszolni. A fejlesztők minden egyes animáción frame-ről frame-re átmentek azért, hogy kellően világosak-e és a játékosok biztosan reagálni tudjanak rá. Attól függően, hogy melyik animációs fázisban törjük meg az ellenfelet, a kivégzés más és másmilyen lesz.

A Game Informernek hála az elmúlt napokban számos érdekességre derült fény a From Software alkotásával kapcsolatban: megindokolták az online multi hiányát, és a központi hubról is megtudtunk ezt-azt, illetve egy rejtett területről is lehullt a lepel.

A játék március 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

18.
18.
zimonyini
#11: Már megint itt baromkodsz a játék híreinél király vagy :)
14.
14.
Fata Morgana
13.
13.
delphijos
#8: "semmi egyéniség"

Az OK hogy nem jön be a Japán kultúra, szamuráj dolog, de hogy a szamurájoknak nincs egyéniségük ???
8.
8.
most lehet én leszek a troll, de nekem azért nem jön be ez (sem a nioh), mert nem tudok a japán kultúrával azonosulni. egyszerűen nem jön át, szerintem lerágott csont ez a középkori szamuráj meg nindzsa menjünk aztán vágjunk szét mindent típusú. semmi egyéniség. megértem, hogy a japánoknak ez a fétisük, meg kell a hazai piacra is kicsit jobban. ettől még szerintem a legjobb japán játékok mindig is azok voltak, amik a nyugati kultúrából építkeztek és a helyszínük sem japán volt (resident evil 1-4 pl, vagy silent hill 1-3, vagy épp a DS és BB széria).
dark souls és bloodborne épp azért volt jó, mert volt bennük fantázia (bloodborne-t még a mai napig előszedem néha).
gondolom a from-nak ez belefér, de én azért megvárom, hogy a fentebb említett témában is hozzanak valami újat :)
3.
3.
Darksiders84
Melyik az a másik szamurájos ami szintén idén jön és az Infamous alkotóik készítik?
1.
1.
Duken
Simán év játéka esélyes!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...