Infómorzsák a Sekiro: Shadows Die Twice-ról

  • Írta: zoenn
  • 2019. január 9.
  • Hír
A Game Informer februári számának címlapján a From Software legújabb alkotása, a Sekiro: Shadows Die Twice feszít, így új részletek láttak napvilágot az akció-kalandjátékról. Most már biztos, hogy online multi nem lesz.

A Sekiro: Shadows Die Twice alig két hónap múlva érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re, így érthető, hogy egyre több infóval szolgálnak róla a fejlesztők. Ezúttal a Game Informer jött ki egy delejes előzetessel, amiben számos konkrétumra derült fény az akció-kalandjátékkal kapcsolatban.

Ha azt vártad, hogy más játékosok is ellátogatnak a játékodba, csalódni fogsz: a Sekiro: Shadows Die Twice-ban nem lesz online multiplayer. Ennek van jó oldala is: bármikor szüneteltetheted a kampányt, így ha kimennél könnyíteni magadon, nem kell attól tartanod, hogy a karaktered a szörnyek martalékává válik.

Ettől eltekintve, az anyag ugyanolyan nehéz, ha nem nehezebb, mint a Bloodborne és a Dark Souls-játékok. A fejlesztők úgy alkották meg a környezetet és az ellenségeket, hogy egy személy számára igazi kihívást nyújtson.

A magazin cikkéből kiderült, hogyan kell elképzelni a fejlődési rendszert. A Sekiróban egy shinobit irányítasz, aki a The One-Armed Wolf névre hallgat. Mivel kinézetünk fix, nincs karaktergenerálás sem, karddal kezdjük és azzal is fejezzük be a játékot. Viszont kézprotézisünk másodlagos képességei testreszabhatóak.

Kapunk egy képességfát is, ahol új mozgásokat és trükköket sajátíthatunk el. Minden megölt ellenség után tapasztalati pont és arany üti markunkat, és egy idő után szintet lépünk. A skillfának három ága van: az egyik a szamurájművészeté, a másikba a tradicionális harcosok képességei (erő és agresszió) kerületek, míg a harmadik a shinobi-művészeteké, amelyek a nyílt konfrontáció elkerülését és a műkarunkhoz tartozó finomságokat takarják.

A halál gyorsan és gyakran bekövetkezik, azonban a korábbi játékoktól eltérően a tapasztalati pontjaink és az aranyaink megmaradnak. A kudarcnak viszont mindenképp hatása lesz a játékra, de Hidetaka Miyazaki mester még nem pontosított.

A megszerzett pénzt különféle tárgyak vásárlására fordíthatunk a Sekiróban, illetve protézisünk statisztikáját is javíthatjuk némi pénzmag feláldozásával. A világban találunk olyan eldugott szobákat, amiket rendszerint egy-egy miniboss őriz, itt imádkozhatunk, így a maximális életerőnket kitolhatjuk.

Megjelenés március 22-én.

78.
#74: Ezt én sem értettem soha. Manapság ha nem tetszik egy játék, vagy túl nehéz, sokan nem továbbállnak, hanem nyafogni kezdenek, hogy mégis milyen dolog ez, hogy nem olyan a játék, mint amilyennek ők szeretnék.

Engem elkerült a széria, de nagyon sokat láttam belőle, és a Bloodborne-ba magam is belekóstoltam a PS Plus-nak köszönhetően. Arra jutottam, hogy egyszerűen nem az én játékom.. De itt vége is a történetnek. (Illetve a jövőben szeretnék egyszer újra nekifutni.)

Mindenesetre a UI nekem sem tetszett.
77.
PolluxHUN
I'm too old for this shit....
32éves vagyok: nagyon ritkán kommentelek, nem szeretem etetni a trollokat.
Őszintén megmondva egy jó ideje beleuntam a játékipar casual-osodásába, bullshit cunamijába. Lehet ehhez köze van a koromnak...ill. bocsánat pontosítok a generációm sajátja talán hogy nem esünk kétségbe a "YOU DIED" felirat láttán.
Azt gondolom hogy a mai játékok zöme a grafikai tupíron kívül semmilyen élvezeti értékkel nem bír. A játék grafikájának mindenkor kiszolgáló funkciójúnak kellene lennie a játékmenethez, a story line-hoz stb. De ez nem így van: kijön egy színes szagos Activision, EA, Ubisoft agyonhypeolt moslék folytatás és Ödönke jobb kezével nacijába, bal kezével a papírzsepihez nyúl.
Nos személy szerint elképesztően nem tud érdekelni h egy DS-ben a karakter haja belelóg egy páncélba, hogy nem flikflakk csiribiri árnyékok, túlszaturált fényeffektek vannak, amíg ilyen pályadizájnt, ilyen enemy és boss concept-eket, ilyen boss fightokat kapok.
Hova tovább a Witcherban sem zavar beton egyszerű harcrendszer, ha az utolsó eldugott mocsári kunyhóban ülő vajákos biri néninek is ilyen komplex a történetszála.
Limbónak se vetem fel h 'némá 'ezdefhos ugribugri fekete-fehér...
Mert ezek a gémek közvetíteni akarnak felém valamit: egy történetet, egy érzést, egy morális dilemmát stb. A fejlesztők szólni akarnak felém és nem csak a pénzem kel nekik. És őszintén: ezt jobban értékelem bárminél...
75.
br1Koo
Egyébként csak hogy a cikk témáját is szóba hozzam: elképesztő szép a játék, az animációk megszokottan hűen visszaadják a dinamizmust és az erőt. Első ránézésre lehet látni hogy egy From Software játék, gyönyörűek az effektek, a pályadizájn és a karakterek, a megszokott sötét mégis szemkápráztató stílussal nyakon öntve. Várom nagyon, de remélem ez az új irány nem jelenti azt hogy egy lebutított kaka lesz a stuff (vagy az utána érkező címek).
74.
FreeKatana
#69: Tolhatnák eredetin, de úgyse tolná a sok lekvár. Jól kinéznénk, ha annak idején pl. a Final Fantasy játékokban lett volna opcionális nehézség. Egyes játékoknak a fix nehézség is a sajátjuk.
Akinek meg nehéz, hát nem játszik vele. Autós árkádban is lehetne akkor már robotpilóta lehetőség, mert nem mindenki szeret éles kanyarokat bevenni. De nincs, és nem sírnak érte, mert aki tudja, hogy tőle idegen a téma, az kihagyja és kész.
73.
Krezy
#52: A fenét :D szerintem meg így menőbb!

https://youtu.be/Q4tMGwMkwas
72.
Nyarlako
#69: Már kifejtettem hogy van nehézségi opció, csak nem a hagyományos módon. A tapasztalt játékosok meg egy idő után saját maguknak csinálnak nehézségi szinteket azzal hogy bizonyos megkötésekkel tolják ki pl szintlépés, pajzs vagy páncél nélkül, csak spelleket használva, ilyesmi. Egy kevés grind, bizonyos fegyverek és az online/offline segítők megintcsak azt a célt szolgálják hogy a gyengébbek ne akadjanak el.

Nem kell mindenbe game journalist (no offense) mód, a Cuphead cirkusz is egy majomparádé volt.
71.
konkolyadam
#70: Igy van. Akarmilyen jatekot veszek meg, lekot max par orara es visszaterek a sokadik NG-re valamelyik From jatekhoz. A RDR2 kb 3 orat birt a gepben, dogunalom volt.
70.
Fata Morgana
#67: Teljesen egyet, tudok érteni a hozzászólásoddal!
Nem kell a kihívás a játékokban, csak legyen olyan sztorija, hogy ríhassanak rajta, ja meg "very easy" mód.
A DS nem egy tipikus játék ahol beszaladsz az enemy-k közé és szétcsapod őket mint valami agyatlan henteldében, hanem bizony le kell győzni az ellenfeleket.
Nem túl sok kitartó gamer van, és egyre kevesebb lesz, sajnos.
69.
Yanez
#57: Attól miért lenne buta?

Nehézségi szint választás = opció

Miért dramatizáljátok túl? Attól még bárki tolhatná eredeti szinten is.
68.
Ultimate
#57: Annyira nem buta mint aki ilyeneket kommentel.....
Tehát csőjáték és még buta is. :D
Nagyjából ott tartunk mintha valaki azt írná hogy a Call of duty a legjobb openworld tps a világon...:D
Folytasd.
67.
br1Koo
#54: Tudod pont ez az amit senki nem ért meg. A játék olyan easy amilyennek te akarod. Nagyrészt azért nehéz mert nem figyelsz oda, nem farmolsz, mindig elveszted a lelkeket. Én pl ha megakadtam valahol kerestem más útvonalat (mert nem lineáris a cucc), vagy nekiálltam farmolni. Az a baj hogy a játékokra már nem mint kihívásra tekintetek, hanem valami míz-máz szarra amit végig kő futni azt cső. Én pl fel nem tudtam állni a ds3 elől.
66.
Nyarlako
#65: Nos, akkor meg van heavy armor, greatshield,, és megölhetetlen teknöc leszek ha kicsit gyúrsz staminára és máris easy. Leszámítva a Bloodbornet.
65.
Batman
#64: Szerintem erre gondolt igen.
64.
Nyarlako
#57: Amúgy hogyan lenne könnyebb mód, kevesebbet sebezzenek a bossok te meg többet? A legtöbbel eleve teljesen a bolondját lehet járatni ha kiismered öket.

https://youtu.be/3CH_V-Abgdg
63.
Nyarlako
#54: Van nekik bennük easy mode, hívhatnak online segítöket ha valahol megakadnak, rengeteg segítökész játékos várja az idézést föleg bossok elött.
Dark soulsokban meg a egy 100%ot blokkoló pajzs megint csak teljesen easy mode szinte, és van mindig karakter ami azzal indít már karaktergeneráláskor.
Dark souls 2 meg olyan könnyü lett hogy no death runban se volt lehetetlen kivinni és még jutalmat is adott érte.
62.
Fata Morgana
#61: Ami mellékes ugyan, de 43éves voltam mikor kijött a DS3.
61.
Fata Morgana
60.
Fata Morgana
#54: Már bocs, de kazuárabb játékos miért akarna, egy ilyen játékkal játszani, 200 halál után feladná.
Ezt a játékot azért így készítették, hogy egyforma kihívás elé állítsák a játékosokat egyenlő eséllyel.
Sőt itt mutathassa meg 1-2 emberke mekkora gamer is a valóságban, mert sokan más színben tüntetik fel játékos tevékenységeiket mint amilyen a valójában.
A DS és a BB nem lehet rizsázni vagy megy vagy nem pl. egy közös campaign-ban hamar kiderül ha lódított valaki.
59.
Fata Morgana
#57: Hagyd már ezeket a zöldségeket, semmi gond a játékkal mondom én és, még jó pármillió rajaongó, az viszont igaz hogy nem való mindenkinek.
Buta a játék????LoL:)
58.
Fata Morgana
#55: Pedig a DS-ben pont a "türelem hozza meg a rózsáját" és van bőven olyan játék amihez nem árt.
A DS-ben pl. mindig fel volt tuningolva a "Black Bow"-om a lehető leghamarabb így az ellenség egy részét simán kiiktattam íjjal és speckó nyílvesszőkkel ami jelentősen megkönnyítette a játékot + "charge attack" amit sokan ki sem használtak a játékban, pedig igen csak hatékony a DS3-ban a "weapon art"-al kombinálva.
Megmondom a frankót nálam a játék 3/4-e a PVP-ről szólt mert az NPC-k kb. a 3végigjátszástól már nem jelentettek kihívást, csak lemészároltam őket mint a malacokat.
Sokat segítettem másoknak is "Nameless King, Slave Knight Gael, Lothric, Younger Prince, Ancient Wyvern, Champion Gundyr, Dragonslayer Armour,Soul of Cinder, Darkeater Midir,Demon in Pain & Demon From Below / Demon Prince stb...

Jó érzés volt segíteni másoknak hogy meglegyen a sikerélményük, bár mint írtam jó magam nem kértem soha, inkább ha kellett akár 100 halál után is egyedül mentem neki bármelyik boss-nak bár a sokadik.... végigjátszásnál már ők sem tűnnek olyan nagyon veszélyesnek.
57.
Batman
#54: Azért nincs könnyebb mód, mert kibukna, hogy ez a játék mennyire buta valójában.
56.
KRAT0S
#53: Nem érdekel milyen nehéz lesz!,szoktam hardon játszani,főleg fps-t + H n'S-t!
Csak akkor legyen benne normális csekpont rendszer meg mentés!Nem az hogy kezdjem az elölről...meg az összes cuccom odavan..
A Darksiders 3-nál is majdnem ez volt,de ott legalább megtalálták az aranyközéputat
55.
KRAT0S
#52: Köszi de én nem szoktam youtube videókat nézegetni,nem érdekel hogy ki hogy játszik!max videóklippeket,vagy unboxingokat nézek,
A játékot én játszani szoktam,nem nézni! Senki játéka nem érdekel.
Attól hogy neked végtelen türelmed van nekem semennyi nincs..pedig a játék világa az bejövős lenne..!
54.
Yanez
#48: Én kivülálló vagyok a témában, max azzal "dicsekedhetek", hogy megvettem a BB-t és esélyt is adtam neki, de nem az én műfajom, vagy inkább világom. A nehézséggel nekem sem volt bajom. Az elején még szívatott, de hamar rálehet kapni a ritmusra. Viszont vannak kazuárabb játékosok is, és bizony illett volna rájuk is gondolni, mert más játékoknál érdekes, de van nehézségi szint opció (easy-normal-hard-fucking hard), és így senki szája sem sírna. Ez akárhogy is nézem, de negatívum. Nem bűn az, ha valaki könnyedebb élményre vágyik, attól még ugyanúgy lehet ő is gamer.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...