Így készült a Sekiro: Shadows Die Twice világa

  • Írta: zoenn
  • 2019. január 21.
  • Videó
Link másolása
Folytatódik a Game Informer Sekiro-hónapja, a legújabb videóból kiderül, hogy miben különbözik a Sekiro: Shadows Die Twice világa a Dark Souls és a Bloodborne helyszínétől mind tematikusan, mind vizuálisan.

A Game Informernél dolgozó kollégák Tokióba látogattak a From Software főhadiszállására, és mikrofonvégre kapták a vezető koncepciós tervezőt, Tetsu Takahashit és az engine-ért felelős Takasuke Andót, hogy megtudják, miként leheltek életet a Sekiro világába.

A videóból megtudhatjuk, hogy az új játék miben különbözik a Dark Souls és a Bloodborne világától, hiszen nem csupán a pályák felépítése más, hanem a művészeti stílusuk is. Összességében sokkal változatosabb univerzumot kapunk, saját háttérsztorival rendelkező főhőssel.

Ahogy arról már írtunk, megmarad a központi hub, ugyanakkor multi nem lesz. Viszont ezernyi a látnivaló a fő küldetésen kívül is.

Sekiro: Shadows Die Twice március 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...