Death Stranding - irány az Epic és a Steam!

  • Írta: sirdani
  • 2019. november 9.
  • Megjelenés
Az 505 Games bejelentése szerint a Death Stranding PC-s verziója egyszerre fog elrajtolni az Epic Games Store és a Steam felületén, így egyik platform sem élvezhet majd időleges exkluzivitást.

Időközben pedig már életre is kelt a játék steames és epices adatlapja, ám a gépigénnyel és PC-s exkluzív tulajdonságokról (támogatott felbontás, képfrissítés, FOV-csúszka) egyelőre még nem érkezett részletesebb információ.

A Conan O’Brien műsorát és a Rick and Morty világát is megjáró Death Strandingről a részletekbe menő tesztünket az alábbi linken olvashatjátok. A játék jelenleg kizárólag PlayStation 4-en érhető el, a PC-s start 2020 nyarának elejére várható.

60.
Korio
#13: Köszönöm szépen a bemutatást. Talán az oldal tesztjének is így kellett volna kinéznie.Érdekes , kíváncsi leszek rá-Aki meg nem játszott mág vele mi a francnak írkál hülyeségeket?
59.
Ultimate
#57: Vannak olyan helyek egyébként amire lehet azt mondani hogy odab*sz a DS-ban. Megint csak a köveket tudom felhozni..:D Majd rakok ilyen képes is,tényleg tud nagyon jól is kinézni,csak tetten érhető hol mikor volt spórolás,és pont emiatt a spórolás miatt vannak nála szebbek a műfajban összességében. OW viszonylatban viszont a karakterek überelnek.
58.
Oldman
Duken!
Nàlam is kettős kèp èn Ultimate irànyàba èrtve, mostansàg egyre szimpibb. :) Jò meglàtàsai vannak, igaz a "homàly, làtòtàv" ügyèben nem egyezett a vèlemènyünk. Meg nem is fog. :)
Azzal is egyetèrtek, hogy a RDR 2-ben az arc karakterek viccesen kidolgozatlanok, azokkal nem foglaloztak a kèszìtők.
A DS videòkròl nèzve valòban szèp, az arcok/karakterek teljesen èlethűek, az elejèn a csajszi arca szeme pl megdöbbentően èlethű. A làtòtàv valòban kevès, ez bosszantò.
57.
Kawada
#54: Mondjuk lényegesen egyhangúbb a látvány, a táj - már a videók alapján- mint a HZD esetében. Számomra összességében komolyabb melónak tűnik és szebb is a HZD a mai napig is. És ezen nem változtat, hogy az in game engine átvezetők esetében a karakterek kidolgozottsága jobb, ez már egy Detroit esetében is igaz volt szerintem.
56.
Duken
#55: Jól van. Vettem a lapot.
55.
Ultimate
#54: Nem koncentrálok a negatívumokra szimplán jelen vannak és messze nem ez a legszebb OW játék. Tud nagyon szép lenni. A karakterek eszméletlenek (egy ow játékhoz képest). És pont.
54.
Duken
#53: Ebben igazad van. Valóban túlzás volt részemről új szintnek nevezni. Mondjuk karakterek tekintetében tartom, de azóta én is találkoztam néhány alacsonyabb felbontású objektumokkal a játékban. Szóval ja, de azt sem mondanám hogy Hzd szebb. Esetleg ha vak lennék. Mindkettőnek meg van az erőssége, gyengesége de nálam koherensebb a Death Stranding képi világa, egységesebb, realisztikusabb és hangulatosabb. A maga gyengeségeivel együtt. Szeretem egyébként a kritikáidat, már csak azért is mert én sokkal inkább a pozitívumokat szoktam észrevenni egy játékban,( pl hogy miben fejődőtt a többi játékhoz képest, mi ami előrelépés) Te pedig inkább a negatívumokra koncentrálsz és egy más aspektusát mutatod meg a játéknak, amit lehet észre se vettem addig. Érdekes hogy a nézőpontok különbözősége és néha egyezése miatt alakulhat ki egy objektív kép a gk olvasók között. Egészen más ember benyomását kelted amikor egy játékról beszélsz és nem személyeskedsz. (ez rám is vonatkozik) Szeretnék többet olvasni ettől az embertől.
53.
Ultimate
#52: Egyébként olvastam dfoundry durván elfogultan kiemeli a grafika erősségeit amik a karakterek, a változatos objektumok és a, vízeffekt ami sokat jabult a HZD röhejes effektusához képest. Mindezt fix 30fps-el korrekt AF-el. Csak mellette a rengeteg gyengeséget nem említik amik bizonydurván ott vannak és levesznek a látványból egyjókora szeletet.
Tényleg aki szerint ez összességében új szint, etalon az vagy borzalmasan elfogult, vagy vak.
52.
Ultimate
#51: Lefosom ki mondta ott vannak a képek magukért beszélnek.
51.
Duken
#50: Digital Foundry...
50.
Duken
#32: Nem én mondtam hanem a sigital foundry. Szerintem azért ők jobban értenek hozzá mint te vagy én...
49.
Duken
#43: Tegnap este 9 körül nekiestem, azt vettem észre hajnali 3 óra van kb úgy éreztem mintha 1 órát nyomtam volna vele. Lassan haladok mindent elolvasok. Interjúkat, médiát stb. Kerülő útvonalak. Hihetetlen milyen nyugis mégis mennyire időrablóan élvezetes a játék.
48.
Ultimate
#45: Az odébb lesz.. :D
Nagyon pepecselek, szállítgatok.
47.
Duken
#40: Annyira szép? Bakker, be kell szereznem! Látvány bu@i vagyok!
46.
Ultimate
#43: Az a baj a látványt is elvitte kicsit Kojima egy irányba ami nyilván tabálja az erőforrást. Nem jön le így a képekről de telistele van objektumokkal a terep. Rendszerint kismillió különböző kővel. Amik között úgy kell keresgélni hogy találj két egyformát. Amivaljuk be húzós itt nem 5 féle fából raktak össze erdőt meg 5 féle kőből összeszórva a terepet. Csak lehet tényleg jobb lett volna a LOD-ra és a textúrákra ráfeküdni...
De vannak gyönyörű részek ahol ha nem azt nézed hogy valami alacsonyabb felbontás akkor nagyon jól fest.
45.
Neotechtr
#44: Úgyhogy ha végig vitted írhatnál egy blogot róla, engem érdekelne mit nyilatkozol.
44.
Ultimate
#42: Nézni valamit és megélni amikor te játszod nagyon nem ugyan az az élmény.
43.
Neotechtr
#38: Ezzel a véleményeddel pl teljesen egyet tudok érteni és teljesen kiszúrható azonnal a minta képeiden, hogy miről beszélsz. Viszont a jobbak tényleg jól néznek ki. Mindig azt mondom, hogy bármilyen grafikával lehet jó egy jó játék és talán el is néz az ember dolgokat, ha a többi passzol. Ennek a játéknak erősen stilizált a grafikája, feltehetően atmoszféra építés szándékos céljából. Volt más sétálós játék is már, közel sem volt ilyen grafikája, de ott is működött a formula, itt is érdemes meghagyni a lehetőséget a játéknak, hogy maga bizonyítson.

Ez mind tök jó dolog, de ez amúgy grafikailag tényleg nem evolúciós meg generációs lépés, ez még ugyan ez a generáció és grafika. Annyi hogy itt a hapsira meg a bevilágításra ment el az erőforrás, míg egy UC vagy TR játéknál ugyan ennek a gépnek az erőforrása a dzsungelre és a benne rohangáló állatokra és szereplőkre ment el.

Persze akkor is jónak minősül ez a grafika, ha a lehető legjobban szolgálja a játékmenetet és a hangulatot.
42.
Normen1976
#7: Nem mondanám, hogy annak unalmas aki nem játszott vele :) Nekem nincs konzolom, és eddig egy magyar streamer videót néztem csak róla, az első 1,5 óráról. PErsze sokat olvastam róla az elmúlt hónapokban és vártam már nagyon. Nagyon tetszett a stream alapján is és nem tartottam unalmasnak még úgy sem, hogy nem én játszottam. Persze többet nem nézek videot róla, majd ha megjelenik PC-re kijátszom :). Azonban azt már most eldöntöttem, hogy nem fogom egyhuzamban letolni, pár naponta, pár órát tolom majd. Ez szerintem nem az a típusú játék, amivel lehet azonos érdeklődéssel 100 órát játszani 10 nap alatt. Valsz jobban fog tetszeni, ha heti 1-2-3 alkalommal játszom vele csak pár órát, így megmarad a felfedezés és a környezet izgalma.
41.
Ultimate
#40: Nem tudom pc-n komoly konzolon passz. De nem is igen keverném ide az uc4 és TR látványát, egyik sem igazi OW hatalmas pályákkal, így látványban odaverik az OW játékokat lazán.
40.
SLi
#38: szerintem a Shadow of Tomb Raider a legszebb főleg a karaktereket tekintve, mondjuk hozzátesz hogy a nem túl jó írás ellenére a szinkron és a színészek is nagyon jók voltak, de ps4 pro 4K-ban szerintem a legjobb látvány ebben a generációban, konzolon természetesen, a PC-s verziót nem láttam még.
39.
Ultimate
#38: * esetleg még a víz amit ki lehet emelni az is komoly lett, főleg a HZD nevetséges vízeffektusához képest.
38.
Ultimate
A grafikára visszatérve a játék szép. Különösen a karakterei. Külön kiemelendő hogy nemigen találkozni két egyforma tereptárggyal ami durva. DE! Lehet hogy jobb lett volna az erőforrásokat a látótávolságra és mindenhol a textúrákra fordítani a változatos kövek helyett, mert a táj messziről baromi szép tud lenni (és néha baromi ronda is), de közelről.....
Pro-n tolom png screenshotok (jpg-re áttolva photoshopban a méret miatt):

Itt jól kivehető a látótáv problémája. Nincs 100 méterre a kép közepén az a hegycsúcs... Mosott paca objektumok nélkül...
https://i.postimg.cc/6Q4FB88F/DEATH-STRANDING-20191109173812.jpg

Ez sincs 200 méter igaz ez nem bejárható terep ott (elméletileg) de ahogy kinéz...
https://i.postimg.cc/GpRvmNtr/DEATH-STRANDING-20191108190104.jpg

Ilyen textúrákba rendre bele lehet futni,ez nem a pálya széle,konkrétan a közepe,megmászható domb rajta cuccokkal....
https://i.postimg.cc/d0JTYyNV/DEATH-STRANDING-20191108201447.jpg
https://i.postimg.cc/wBFRTjnc/DEATH-STRANDING-20191109133716.jpg

Ilyen totál átlagos táj van sokszor a képen:
https://i.postimg.cc/5tZytQnz/DEATH-STRANDING-20191109222333.jpg

És akkor még az erdőről nem raktam ki képet....

Viszont tényleg tud nagyon pofás is lenni ha az összképet nézzük:
https://i.postimg.cc/tTXfW2SG/DEATH-STRANDING-20191108001432.jpg
https://i.postimg.cc/tJcM0yX9/DEATH-STRANDING-20191108002857.jpg
https://i.postimg.cc/zvvcP3Yd/DEATH-STRANDING-20191108003025.jpg


De az hogy ez egy új szint lenne az UC4-hez HZD-hez RDR2-höz TR-hez képest, az erősen megmosolyogtató. A karakterek kidolgozása elött le a kalappal. Szintén le a kalappal a változatos tereptárgyak miatt. De itt rakhatunk is egy pontot.
Én továbbra is arra leszek kíváncsi illetve remélem hogy pc-n fel lehet majd csűrni a grafikát, a látótávot. ÚGY lehet hogy szebb lesz a felsorolt játékoknál. Jelen formájában nemhogy nem új szint,szimplán nem is szebb.
37.
warrior1991
#36: Köszi , egyenlőre még nincs tele pakolva szerencsére a mapom.
36.
Ultimate
#35: A rendszer menüben lehet ki/be lépni a szerverre.
Viszont offline egy rakás lehetőségtől (nem a lerakott építményekre gondolok) és lájktól elesik az ember.....
Én azt csinálom hogy lebontom ami zavar. Nem használom. A szerveren és aki építette annál nem bontódik le, csak annál aki bontja.
Szerencsére ahogy megfigyeltem csak a területek kapcsolása után kerülnek a térképre a felhúzott épületek,addig maximum kötelek létrák vannak. Legalábbis eddig.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...