Ingyenes hosszú hétvégét tart a The Division 2

  • Írta: szlav
  • 2020. február 27.
  • Akció
Közeleg a Tom Clancy's The Division 2 következő nagy tartalmi frissítése, a Warlords of New York, a Ubisoft pedig mindent megtesz azért, hogy elcsábítson minket. A nagy leárazások mellett a hétvégén teljesen ingyen randalírozhatunk.

Ha eddig még nem tettetek próbát a The Division 2-vel, akkor itt a tökéletes alkalom, a Ubisoft ugyanis foggal-körömmel küzd azért, hogy még az új expanzió megjelenése előtt minél több új ügynök tegye le a voksát (és a bankkártyáját) a játék mellett. PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on is elképesztő akciókkal juthatunk hozzá az alapjátékhoz, de ha sokalljuk egy kiadós ebéd árát érte, akkor most fizetés nélkül is belevághatunk a buliba.

A játék összes platformján elindult az ingyenes hosszú hétvége, melynek keretei közt egészen jövő hét hétfőig, azaz március 2-ig járhatjuk Washington feldúlt utcáit. Ha korábban már részt vettetek egy próbakörben, akkor onnan folytathatjátok a játékot, ahol abbahagytátok, illetve a most elért játékállást is továbbvihetitek majd, ha a későbbiekben megvásároljátok a címet.

Az időzítés nem véletlen, hiszen közvetlenül az akciót követően, azaz jövő hét kedden megérkezik a Warlords of New York, amely ismét visszakalauzol minket Manhattan déli kerületeibe. A DLC-csomaghoz egyébként frissen érkezett egy rajzfilmes előzetes is:

Ezek is érdekelhetnek

25.
Nyarlako
24.
Beerseewalk
#19: Köszönjük!!! Végre hivatalosan is elismered.
23.
Hanoi
#22: Vagy akár a stalker, azóta nem volt normális AI, a div2-ben sincs túl sok, inkább csak "okos" sciptek, de egy idő után kiismerhető.
22.
kryszisz
#21: Persze, hogy nem:D Csak AI szintjén olyan vérszegény volt ez a generáció, hogy már annak is örülök, ha az ellenfél nem szalad bele a lövésbe:D Ejj, hol vannak a F.E.A.R.-es idők:/ remélem a kövi gen hozza majd legalább a 15 évvel ezelőtti szintet:/
21.
Kawada
20.
Kawada
#18: Értem én, hogy bem skyetet vizionáltál. ;)
19.
Nyarlako
#12: Akkor debil vagyok mert ingyen se kéne.
18.
kryszisz
#17: Nem akartam én meggyőzni a világon senkit, pusztán leírtam, hogy itt az ellenfélnek legalább annyi esze van, hogy használja a fedezéket, meg néha eldob egy gránátot. Míg egy (példa) Horizonban simán befüttyögtél 10 ellent a susnyásba, a 11. meg még csak meg sem lepődött, hogy amúgy kiürült a tábor, ezért őt is becsaltad, és vígan oda is szaladt. Így értettem a dolgot:)
17.
Kawada
#16: Soha nem róttam fel ennek a játéknak, hogy nincs benne AI. Nekem azzal volt bajom, hogy más nekiállt meggyőzni másokat arról, hogy van benne. :)
16.
MűszálasLőrinc
#13: Ai nem kell bele.
Minek?
oda áll eléd béla az ai, de úgy se tudod kiloni 400 fejlövéssel mert 79-es szintű.
Nem okos csak kurva erős..
15.
MűszálasLőrinc
#6: Én azért javítottam a 3 eurós túlárazáson 100 ubifabatkával.
2,4-re leakcióztam.
14.
MűszálasLőrinc
#5: Szerintem meg nem. Mert ha ólom 9mm-essel, vagy egy ak47-ből, 10 meterről leadott lővéssel fejbetoszlak kb. annyi lesz a különbség, hogy az előbbi hátul egy 5 centis "résen" át bassza ki az agyad a falra, az utóbbi meg egy pici lyukon át jön ki, Egy 22-es meg nem jön ki hanem bent marad szétszakad és összeturmixolja ami bent van.
De a hangulatod mindhárom el fogja rontani.
A fegyverek közti különbségek pont nem így jelentkeznek mint amit a játék tálal.
13.
Kawada
#10: Nekem a fedezékrendszerrel voltak bajaim. A fix fedezékből másikba menés fix útvonalat követve, az oké. De csomószor volt, hogy ahelyett, hogy 2 egymás melletti külön fedezék közötti váltás problémás volt, átugrás helyett valahogy sikeresen csak sarkot váltott, ilyesmik.

Ai pedig nincs, ne haragudj. Az egyik legbutább játék a földöb. Ettől még én is elvoltam vele. Mi pl. mindig akkor vettük elő, amikor már minden másra alkalmatlanok voltunk, ami 4 agysejtnél többet igényel. :) pont azért van mindig sok ellen, több irányból, hogy ezt az ai látszatot minimálisan fenntartsa.
12.
grindcore
Debil akinek nem kell 3 euróért :D Én megvettem ennyiért, simán jó a hangulata, én kb single játékként megyek benne, collectible-öket keresek, sztorit tolom, ahogy az 1-et is játszottam 2 évvel később.
11.
user101
Baszszátok meg, nektek már semmi sem jó?! Hát itt van egy tökéletes realitású, modern, szabad világú komoly RPG amiben Asimov-ot megszégyenítő robotika működik és még a gunfight is olyan, hogy szinte érzi az ember a lőporszagot... Eh... Semmi sem jó nektek! :)
10.
kryszisz
#7: Egy gombot nyomvatartva tudsz fedezékről fedezékre mozogni, nem kell hozzá felálldogálni, mocorogni. Mi ez ha nem fluid? Az AI pedig, persze nem a legjobb amit életemben láttam, de bőven kiemelkedik ebben a generációban, tekintve, hogy a legtöbb játékban az ellenfél vagy konkrétan besétált a célkeresztbe (pl: Wolfenstein), vagy egy bokorban sunnyogva likvidálni lehetett teljes csapatokat (Tomb Raider, Horizon, UC4 stb..) Ezekhez képest az, hogy itt az ellenfelek szépen bekerítenek, használják a képességeiket már egy hatalmas plusz pont szerintem.
9.
Nyarlako
#6: https://uploads.mordhau.com/spirit/images/471/93aa0a9b0e10f642d2a25410181f2f4f.jpeg
8.
Kawada
#6: "buildekkel amit logikázni is kell. Mondjuk ez itt nem sok mindenkinek megy."

Francba ember... Az orromon jött vissza a kávé...
7.
Kawada
#5: Fluid fedezékrendszer? Normális AI? Te biztos a Division 2-ről beszélsz? :)
6.
Hanoi
#5: Nem olyan rossz, de akit eddig nem vonzottak be a 3 ejrós vételárral meg az ingyen hétvégével azt ezután sem fogják, pedig az már egy jó ár érte.
Sokan meg összekeverik a sezlonyt a fazonnal, ez nem egy casual fps shooter vagy egy lineáris tps, hanem open-world role-play tps, buildekkel amit logikázni is kell. Mondjuk ez itt nem sok mindenkinek megy.
5.
kryszisz
#2: Őőő...azt remélem vágod, hogy ez egy lootshooter? Abban az ellenfelek nem halnak instant egy fejestől, hisz akkor mi lenne az értelme a fejlődésnek? Igaz, egy ilyen realista tálalásban ez valóban furcsán veszi ki magát, de akkoris műfaji sajátosság. Gunfight szerintem remek, jól érzékelteti a fegyverek közötti különbségeket, fedezékrendszer talán a legfluidabb amit valaha TPS-ben láttam, az meg, hogy van normális AI kb. csodaszámba megy ebben a generációban. Mivel nem vagyok nagy PvP-s, a score-t pedig elég hamar maxra lehet húzni, így annyira sok időt nem öltem bele, de addig a 100-120 óráig rendesen lekötött:)
4.
Neotechtr
#2: Mi van veled? Csak nem kipróbáltál egy Ubisoft blockbuster-t? Ha direkt csinálsz egy facerollt-t a szarban, akkor várható, hogy csalódni fogsz az ízében.
2.
MűszálasLőrinc
Beletoltam eddig 4 órát.
Atmoszféra van.
A grafika közepes.
Brutál bugos. Lövöm az ellent nem megy le a csíkja majd eltűnik. (Single p).
A gunfight egy retek.
Konkrétan aki azt kitalalta, hogy egy ellen 4 fejlövést lábon kihord azért mert xy szintű, a saját kitépett lábával verném agyon.
Nem lehet megnézni a kontrolleres kiosztást (én spec nem találtam)búgy kell kizongorázni.
A ui maga a túlvariált káosz.
Az egész olyan benyomást kelt mintha félkész lenne.
Amúgy a többi ok.
Pl. az indító ikon.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...