Újabb 17 percig mozog a Mafia: Definitive Edition

  • Írta: gorien
  • 2020. augusztus 27.
  • Videó
Újból mozog a Mafia: Definitive Edition, ezúttal több mint egy negyedórán keresztül nézhetjük, hogyan fest Tommy Angelo felújított kalandja. A videóban Haden Blackman, a Hangar 13 alapítója és vezetője mesél a játékról.

Több mint két hónapja mutatkozott be hivatalosan a Mafia: Definitive Edition, amely a Mafia: Trilogy azon harmada lesz, amit az alapjaitól építettek újjá a Hangar 13 srácai. Azóta egy negyedórányi mozgókép erejéig már belepillanthattunk, miként is fest a felújított játék, most pedig újabb 17 percet kapunk – ezúttal a fejlesztőcsapat alapítójának, Haden Blackmannek a kommentárjával kísérve.

Amennyire ismerős, annyira lesz új is a Lost Heaven-i gengszterek élete a Mafia: Definitive Editionben. Nemcsak a játékot építették újjá egy új motor használatával, de hangoltak a játékélményen is, újravették a zenéket és szinkront, valamint a sztorit is újrakeverték néhol.

A Mafia: Definitive Edition szeptember 25-én jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.

35.
35.
godach
Én emlékszem, amikor az egyik haverom a Test Drive Unlimitednél azt sérelmezte (teljesen jogosan) hogy úgy megy át az autó a sövényeken, mintha ott sem lenne.
Alapjában véve a TDU egy nagyszerű játék volt, de ilyen apróságokra tényleg nem figyeltek benne.
Ha azt nézzük, hogy az a játék 2007-es és azóta eltelt tizenhárom év és a videóba belepörgetve "ugyan azt a hibát látom itt is" akkor szerintem mondanom sem kell semmit. És ez csak egy bepörgetés, egy kattintás. Ha kritikus szemmel akarnám nézni.... ah, inkább nem is akarom.
34.
34.
Josi21
#30: Kotor másik műfaj... Sokan itt még meg sem születtek mi azon éltünk. :) Ez a videó alapján egy tucat szar lessz... Szemen köpi a multat. Kár érte ! :(
33.
33.
Gerzson95
31.
31.
kryszisz
#28: Vagy, hogy a széttört üvegszilánkoknak még külön fizikája van. Meg amúgy a WC ülőkének is csak mondom. Vagy, hogy Ellie reagál a párkányokról lecsöpögő vízre. Vagy ahogy az alga szétfoszlik előtted ha úszol. Vagy ha egy ordító ellenfél feje vízbe kerül elhal a sikolya, komolyan, ilyenre ki gondol?:D És még napokig lehetne sorolni az olyan részleteket, amiktől csak hüledeztem. A fegyverfejlesztés kidolgozása meg már egy külön dimenzió, én nem hittem el, hogy egy olyan fícsőrt, amit egy menüvel elintézhettek volna így megcsináltak. Ilyenkor látszik csak meg igazán a különbség aközött, ha valaki dolgozik, meg ha valaki alkot.

#29: Piranha Bites címekre gondoltam én is leginkább, Gothic nekem is a szívem csücske, legyen bármennyire is fapados:)
29.
29.
godach
#27: Engem nem zavar, ha valami fapados.
Sok játéknál látom, hogy mit szeretnének a fejlesztők megmutatni de egyszerűen meghaladja a tudásukat. Ilyenkor nem ócsárolok, hanem a képzeletemmel próbálom kiegészíteni. Vagy ott van példának a Gothic széria, ami gusztustalan technikai oldalon mégis életem legjobb játékai a részei, mert minden másban pazarul odarakták magukat. Szóval nekem lényegtelen hogy AA vagy AAA esetleg ZS kategória. Tök jól elvoltam a Rambo:The Video Game-val is és még szerettem is, mert stílusában hiánypótló, technikailag azért nem volt annyira rossz és még lehetett röhögni Rambo fején is.
Viszont az hogy a nagy stúdiók játékai vagyis annak részletessége és igényessége a közelében sincs az ND játékához ugyan annyi, ha nem több pénzért az zavaró, na...
27.
27.
kryszisz
#23: Mondjuk azt nyugodtan lehet sztárolni;) Amúgy nekem annyi az "előnyöm", hogy én az utóbbi időkben az AA-s címekkel jobban el szoktam lenni, mint a triplaás nagyágyúkkal, így a bénácska animációkhoz már hozzászokott a szemem, annyira nem zavar (mondjuk most pont igen, az imént taglalt okoknál fogva:D). De tény, hogy ez elvileg egy AAA cím lesz, tehát illene is azt a látszatot kelteni minden szempontból, nem csak effektek terén, mert a grafika és az animációk kéz a kézben járnak. Ha meg valakiknek a szíve csücske a játék (és hát sokan vannak), azoknak pláne nem mindegy, hogy milyen a végeredmény, nemcsak az összhatást, de a részleteket tekintve is:)
25.
25.
godach
#22: Én ezt úgy orvosoltam, hogy elmentem retró játékokat tolni és teljesen más stílusban keresgettem. TloUS2 óta:
Wolfenstein II - The New Colossus PS4
Injustice - Gods Among US PS4
Power Rangers - Battle For The Grid PS4
Injustice 2 PC
Ninja Gaiden II- The Dark Sword of Chaos NES
Double Dragon II- The Revenge NES
most pedig az Arkham Origins pörög. Annyit akarok csak elérni, hogy felejtsek. A nagy dolgok a részletekben rejlenek és bizony egyre jobban bosszant a lásztof óta, hogy milyen igénytelen is a fejlesztők 90%-a.
24.
24.
godach
#14: Én nem szeretem a nagy kritikust játszani, viszont az olyan fellengzős szöveget sem amit te próbálsz itt eljátszani.
Elég sok Early Access játékkal toltam már ahol folyamatosan kontaktban vagy a fejlesztőkkel és látod hogy változik a játék, sokszor évek alatt. Kutyából viszont sosem lesz szalonna. Ha valami az alapoknál el van cseszve (vagy úgy néz ki) akkor megette a fene.
23.
23.
godach
#14: Figyelj, én nem fanyalgok. Nem is a TlouS2-t akarom sztárolni.
Egyszerűen, csak gagyi hatása van a dolognak. Nem szidni akartam, nem a fejlesztőket lealacsonyítani.
Számomra az egésznek olyan hatása van, mintha tényleg a grafikusokra kényszerítenének programozást is. Kinézetre tetszik és ahogy írtam, vannak benne jó vizuális megvalósítások, viszont a sérülésmodell sem tetszik a fizika sem és maga az animáció sem, amit kawada is említett. Ezen, bármennyire is szeretek bizakodó lenni, semmi nem fog már segíteni de ne legyen igazam.
22.
22.
kryszisz
#7: Ne is mond, azóta csak ki-be lépkedek a játékokból kb, semmi sem tud benttartani egy óránál tovább. Ez persze nem a többi cím hibája, csak ahogy te is mondtad: innentől minden gagyinak tűnik mellette. Emlékszem Pistinek volt egy ilyen szarkasztikus megjegyzése valamelyik überlátványos jelenetnél: "Nem is értem más fejlesztők egyáltalán minek próbálkoznak." Persze vicc volt, de van alapja:D Mafiával meg úgy vagyok, hogy nekem anno kimaradt, és hát mégiscsak alapvetés, így ez a verzió nekem való lesz (mert legalább nem kapok agyhúgykövet a nehézségtől), legyen akármilyen a végeredmény.
17.
17.
crytek
#15: Te még hiszel a csodákban? Aranyos vagy kb az egyetlen a földön aki még hisz ezekben a kiírásokban.. :)
16.
16.
GAMEROD
Egyetlen dolog ami zavaró, hogy ebben nem lehet felszállni a villamosra/magasvasútra állítólag. Pedig a régiben is szerettem úgy várost nézni.
15.
15.
Daniel21
Még jó hogy mindenki nagyon figyelmes volt de, komolyan senki nem vette figyelembe a 2 órás videó alatt azt a kibaxott "Preview Build - Game Not Yet Final" jelzőt? Ehez már csak annyit szeretnék hozzáfűzni hogy akkor kritizáljátok a játékot ha, már a kész termékről láttjátok a videókat. >:/
14.
14.
GAMEROD
Jó lesz ez, a fanyalgás pedig nevetséges, elmehetnének filmkritikusnak, ők is csak arra mennek hogy a kákán is csomót keressenek. Olyan emberekkel nem lehet mit kezdeni, akiknek már akkor megvan a berögzött véleményük mielőtt elindítják a videót. Üljenek vissza a lásztofász káttű elé.
8.
8.
godach
Ha jobban végignézem a videót, akkor modellezéssel és pályatervezéssel kellene hogy foglalkozzon a csapat. A design az szerintem marhajó és ügyesek.
Van egy rész, amikor valami teherautó előtt lövöldöznek és csak a truck fényénél csillannak meg az esőcseppek és ott látszanak tisztán. Na ez egy pozitívum és tudnék még ilyet sorolni. Csak épp játékot nem tudnak csinálni, azt másra kellene bízni.
5.
5.
Macifasz
#3: Még semmi nem végleges, pl. a menüben belehet majd állítani a régi, klasszikus Mafia nehézségét (ahogy írták előttem is), plusz be illetve ki lehet kapcsolni a rendőrök agresszióját is. Tehát ha te azt szeretnéd, mint a 2002-es részben, hogy a szabálytalanságoknál és a piroson való áthaladásnál lemeszeljenek, megkapod. :-D De ha ez zavar, kilehet kapcsolni. Így esélyes, hogy ez a kezdő küldi, ha benyomod a régi rész nehézségét, nem lesz ilyen egyszerű.
4.
4.
DarkLord
#3: Elméletileg mondtak valamit arról, hogy beállítható lesz a régi nehézség, de most nem hallani efelől semmit...látszik, hogy könnyebb a játék, fedezék stb. a réginek meg volt a varázsa, hogy voltak benne nagyon nehéz pályák. pl. a tetőn menekülés se volt piskóta stb. Itt látszik, hogy már gondoltak a mai gyerekek agyi kapacítására is és könnyítettek az egészen. Ami nem baj, ha tényleg lesz opció az eredti nehézségre is.
3.
3.
Aborg
2 oras:
https://youtu.be/h1wIA-E9FSU

Az elso misszio nehezsege sehol sincs az eredetihez kepest. Ott akkor eleg nehez volt meglogni, es tobb auto is uldozott es vastagon lovoldoztek ram (magaban a jatekban, nem csak par loves egy kisvideon mint a folujitottban). Itt meg setagalopp, "veletlenul" nekimegy az uldozo valaminek es mar nyugi is van. Es mindent ikonok mutatnak, meg utvonal a kisterkepen stb. De ez talan a menubol kikapcsolhato lesz.

Amikor meg nappal taxizik: azt valami idiota jatszhatta, csak nyomja, semmi elonytadas, semmi szabalybetartas... de az eredetiben ezert maris leallitottak a rendorok, itt meg semmi. Es forgalom is alig van, az eredetiben sokkal tobb auto jart az utcakon.

2.
2.
Anti4730
Nekem ez full mafia 3, mas kornyezetben.
1.
1.
DarkLord
Van fenn már 2 órás gameplay is az autóverseny végéig. Azt kell mondanom, hogy így belenézegettem és jól sikerült a dolog. Talán nem cseszik el az egészet, de ez a 2 óra bíztató volt nagyon. (még lehet, hogy megveszem elsőnapon, pedig nem akartam :D)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...