Miyazaki a jövőben szívesen átadná a Souls-játékok rendezését

  • Írta: zoenn
  • 2024. február 26.
  • Érdekesség
Link másolása
Hidetaka Miyazaki szerint "nagy esély van rá", hogy átadja a gyeplőt a jövőbeli soulslike játékok rendezésére a feltörekvő generációnak. Eddig csak a Dark Souls II volt az egyetlen játék, amit nem ő dirigált le.

A Dark Souls, a Bloodborne és az Elden Ring rendezője, Hidetaka Miyazaki elárulta, hogy nagy a valószínűsége annak, hogy átadja a jövőbeli Souls-játékok rendezői székét másoknak. A FromSoftware fejese az IGN-nek beszélt terveiről.

"Nagyon valószínűnek tartom, hogy a jövőben új rendezőket fogunk látni. Úgy gondolom, ha ez bekövetkezik, szeretnék eltávolodni ettől a felügyeleti szereptől, és átadni a teljes irányítást és ellenőrzést a projektek felett. Szerintem ez a legjobb és legegyszerűbb módja annak, hogy a projektek új körülmények mellett felvirágozhassanak."

Az egyetlen játék, amit nem Miyazaki rendezett, az a Dark Souls II volt (a Bloodborne miatt, ugye), és annak ellenére, hogy a vegyes reakciókat kapott a játékosoktól, az úriember szeretettel tekint vissza rá.

"A Dark Souls II-vel kapcsolatban személy szerint úgy gondolom, hogy egy igazán nagyszerű projekt volt számunkra, enélkül nem lett volna olyan sok kapcsolatunk és ötletünk, amit továbbvihetünk volna a sorozat többi részébe." - tette hozzá.

Miyazaki igazat mondott, hiszen ez volt az első akció-RPG-jük, amely félig nyitott világgal operált, és ez képezte alapját az Elden Ring pályaterveinek is. A csapat legutóbbi játékának kiegészítője, a Shadow of the Erdtree júniusban jelenik meg - még Miyazaki rendezésében -, de a stúdió nem határolódott el az igazi folytatástól sem.

5.
5.
DragonBleacPiece
Nem tudom mennyire vagytok tisztában vele hogyan alkotja Miyazaki a játékait, van elég sok kulisszatitkok mögötti videó youtuben amit a kollégái meséltek, illetve japánról lefordított szöveges interjúk ha vkit érdekel, pl itt DondonRV youtuber által feltöltve.

https://www.youtube.com/watch?v=m_6isYAGuoc


Szívét lelkét beleadja és 100%-osan átveszi a gyeplőt az egyes részletek felett és az útmutatása alatt készülnek a játékok olyanná amit mi összképben láthatunk. A dark souls 2 volt ékes példája annak hogy igénytelen játék készült miyazaki rendezése nélkül, minden képlete a formulának be volt vágva egy kondérba amik sikeressé tehetnének egy souls gamet, össze volt keverve de a pindúr pandúrokkal ellentétben az X vegyszer maradt ki: a lélek. Nem hiszem hogy megismételhető lesz az ő munkássága, viszont arra van esély hogy más tehetséges játékkészítők valami új, hasonlóan egyedi dolgot alkossanak mint miyazaki, de souls gamet kizártnak tartom. A demons souls remake meg mindenben ugyanaz mint az eredeti minden fapadossága megmaradt de a jó mechanikák és darkos tónusú grafika meg európaiasított design miatt csak olyan mint egy 24 ezer forintos grafikai filter mod.
2.
2.
csoki0619
Hát nem tudom jó ötlet e. Sztem nyugodt szívvel kijelenthetjük, h ennek a műfajnak ő a Kojima-ja.
1.
1.
Hoki György
Őőőő, nem. Nem a DS2 volt az első, sőt, lineárisabb mint a DS1, ami teljes metroidvania open world dizájn. Attól még hogy nem futsz a réten, ugyanúgy open world. A DS2 maximum mentalitásában befolyásolta az ER-t, pályadizájn terén köze sincs hozzá - az ER nagy, nyitott területekkel operál, a legacy dungeonök pedig a Bloodborne/DS1 körkörösség felé mennek.

Nem mondom, volt a DS2nek befolyása a sorozat jövőjére, de azért nem így.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...