A sebesség és a túlélés között lavírozunk az új Screamerben

  • Írta: zoenn
  • 2 napja
  • Videó
Link másolása
A Milestone istállója támasztja fel a DOS-korszakban hódító versenyjátékot, ám az új Screamer már nem olyan lesz, amit ismertünk hajdanán. A játék az Eco-rendszerre épül, melyben két összekapcsolt mérőszámra kell figyelnünk.

A Screamerben lényegében két mérőszámra kell odafigyelnünk, melyek minden kört a sebesség és a túlélés közötti kötélhúzássá tesznek. A Syncet passzívan és gyorsabban tölthetjük fel ügyes manőverekkel, beleértve az időzített aktív váltásokat, vagy a szélárnyékba való beugrásokat. A Syncet később boostra és ideiglenes védelemre fordíthatjuk, használata pedig Entropy-t generál - itt jön képbe a játék támadó rétege. 

Ez a mérőszám ugyanis két harci mechanikát táplál. A Strike egy rövid, de erőszakos kitörés, amivel kiüthetjük a riválisokat, míg az Overdrive-val egy teljes sávot az uralmunk alá hajthatunk, és ugyanúgy likvidálhatjuk az ellenfeleket, amíg a sebezhetetlenségünk véget nem ér. De vigyázz, egy rossz mozdulat és máris a falban találod magadat. 

A Milestone szerint egy olyan versenyjátékról van szó, amelyben körről körre fejlődhetünk, kezdve a Sync gyűjtésével, ahol a másodperc tört része alatt kell döntenünk a védekezés és a megfelelő tempó között, majd ezt a nyomást Entropy-vá alakítva máris agresszívebbekké válhatunk. 

A Screamer 2026 folyamán érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re. 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...