A Bioware újabb fejlesztői naplóval rukkolt elő a jövő év egyik meghatározó szerepjátékából, a Dragon Age 2-ből. A feszes csatározások csupán első ránézésre tűnnek bonyolultnak, nem fulladnak kaotikussá, mindvégig átláthatóak lesznek. Mindezt számos ingame felvétellel bizonyítja nekünk a kanadai csapat.
A játék vezető tervezője, Mike Laidlaw kalauzol minket végig a videón, s mint mondja, rengeteg lehetőségünk lesz a taktikázásra, ami nem feltétlen jelenti azt, hogy a játék sodró tempóján csorba esne. Harcosunkkal előretörünk az ellenség kereszttüzébe, miközben a távolsági fegyverekkel és varázslatokkal operáló társaink hátulról szórják az áldást. Tankunkkal a mozdulatok gyorsak és brutálisak. A banditákat meg is téveszthetjük, az erre képes hősünkkel ideiglenesen láthatatlanná válhatunk, míg a kívánt pozíciót el nem érjük. Természetesen a party résztvevői között bármikor válthatunk játék közben. Bármikor megállíthatjuk az időt, míg kijelöljük a célpontot és az alkalmazzuk a fortélyokat.
Ez már így marad, már ami a grafikát illeti.
Szvsz persze. :)
Szvsz...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.