Halo: Reach - a multis sikersztori számokban

  • Írta: fojesz
  • 2010. december 21.
  • Hír
Link másolása
A Bungie a hétvégén kiadott frissítésében közzétett egy nagy felbontású képet is, amelyen a szeptemberben megjelent Halo: Reach multiplayer módjáról olvashatunk statisztikákat. A siker lényegében nem meglepő, a Reach még a Halo 3 eredményeit is könnyű szerrel pipálja le, noha még alig jelent meg.

A Halo: Reach szeptemberben jelent meg, és nem csak kritikai és üzleti sikereket tudhat a háta mögött, a játék úgymond házon belül is kiválóan teljesít: eddig egyik Halo-játék sem volt ennyire népszerű, ilyen rövid idővel a boltokba kerülése után.

A galériánkban is megtekinthető képről (klikk a nagyobb méretre, hogy eredeti felbontásban láthassátok) többek között az is kiderül, hogy eddig mintegy 1,3 milliárd meccset játszottak végig a Reach többjátékos módjában - összehasonlításképpen, míg a Halo 2 a 800 milliós számot sem ütötte meg, a Halo 3-nak 17 hónapig tartott elérni az 1 milliárdos álomhatárt.

A játékban eddig 900 trillió kreditet gyűjtöttek a játékosok, a Bungie alkalmazottai 23 ezer meccset veszítettek el, és ha a kampányt és a Firefight módot is a multi mellé csapjuk, akkor 33 milliárdra rúg a virtuális gyilkosságok száma. A további érdekességekért nyálazzátok át a fenti képet, onnan az is kiderül például, hogy melyik medált, hányan szerezték meg, és a karakterek ritka Firefight-módbeli beszólásait hányszor oldották fel.

4.
4.
Alienji
Invasion Slayerben ma volt már nekem kétszer 32 kill is.
1.
1.
klemid
Kb. 1 meccsek hány kill szuletik? Szerintem ez nagyon santit abbol a szemszogbol, hogy osszesen 30 kill van 1 meccsen es ebben meg a single is benne van.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...