SOCOM 4 - a technológia háttere

  • Írta: zoenn
  • 2011. április 19.
  • Videó
Link másolása
Igen közel van már a Zipper Interactive legújabb taktikai shooterének megjelenése, így tovább fokozhatjuk a kedélyeket egy, a kulisszák mögé betekintő videó segítségével. Megnézhetjük milyen csodás technológia dorombol a SOCOM 4: U.S. Navy SEALs mögött. Rajongóknak kötelező!

A trailerben Travis Steiner, a játék vezető tervezője és Seth Luisi direktor vázol nekünk néhány titkot a SOCOM 4-et hajtó technológiáról - e nélkül a Zipper taktikai shootere nem érne egy fabatkát sem. A játék legnagyobb erőssége kétségtelenül a filmszerűséget szem előtt tartó engine lesz majd, valamint a harci rendszerről és az ellenség mesterséges intelligenciájáról is megtudhatunk érdekességeket.

Mint az ismeretes, PS3-exkluzív cím lévén a cucc támogatja a Move mozgásérzékelőt, de a fagyinkat bele is implentálhatjuk egy Sharp Shooter kontrollerbe a még finomabb célzás érdekében. Az elmaradhatatlan 3D-támogatás szintén jelen lesz.

10.
10.
Daniel San
#9: Nekem is volt Sub-Machine Gun-om (hasonlít a sharpshooterre), de egy nagy rakás ... az egész. Most ülve, kitámasztott kézzel baromi kényelmesen nyomom a Maove-val.
9.
9.
shatterhand
#7: nekem haverom vett sharpshootert és már árulja is (8500ért, szürke..kinézetre nagyon jól néz ki)
azt mondja nehézkes, nem kényelmes és fárasztó is
fagyival simán lehet más
8.
8.
Daniel San
A 3D-s élményről meg csak áradozni tudok :) Nagyon profi, eddig a legjobb amit játékban láttam. Motorstorm Apocalypse, Crysis 2, Cod Black Ops, és végül nagyongáz Killzone 3 n(itt egyszerűen undorító a 3D, mert rengeteget butítanak az összképen). Ami tuti biztos gofy az Uncharted 3-nak is nagyon durva lesz a 3D-je, ezt lehetett látni a kiadott 3D-s trailerből.
7.
7.
Daniel San
#6: Szerintem Move-val sokkal frankóbban lehet játszani, mint kontrollerrel. 3 napig kontrollerrel nyomtam a Beta-t, és utána átálltam Move-ra. Egyből jobb lettem :) Persze azt is hozzá kell tennem hogy a Move-ot is minél pontosabban be kell kalibrálni. Rengeteget kell a célzás-forgás miatt is állítgatni rajta, de hidd el megéri. Mikor kontrollerrel oldalazva lősz, eléggé pontatlan vagy ellentéttel a Move-val, mivel ott egyfolytában a célon tudod tartani a fegyvert ha ügyes vagy.
6.
6.
shatterhand
A sharp shooter-rel messze nem lesz könnyebb játszani.
A move miatt betettek ilyen vadító kört célkereszt helyett így még pontosan se tud lőni az ember csak egy kijelölt (körös) zónát megszórni.

És végül. A frankó hardcore socom confrontation multiját visszafejlesztették casual szintre. Közel sem olyan élvezetes mint az előd ami lehet rondább volt, de sokkal inkább élvezetes.

(az AI-ről meg annyi,hogy a füstgránáton lazán átlátnák és inkább magadat hátráltatod vele)
ja és hol van a régi részekből való lopakodás?? Ott lehet lopakodni ahol olyan a feladat. De 90%ban inkább csak durr bele ezerrel, hatalmas torkolattűzzel.
3.
3.
IceColdKillah
#2: Na ja! XD De az a puska is gizdán nézett ki....:P
2.
2.
Scoo
Én szívesen vállalnám a nevetséges jelzőt ha én lehetnék ilyen fagyis ember. Elvégre van move-ja és 3d szemcsije, így gondolom 3d-s tvje is.
1.
1.
tjames
No azért 2:25-nél elég mókás a csávó így beöltözve-fagyizva :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...