Cartel - készül a Paradox Interacitve új RTS-e

  • Írta: zoenn
  • 2011. szeptember 22.
  • Bejelentés
Link másolása
A Hearts of Iron és a Mount & Blade fejlesztői ezúttal egy Syndicate stílusú akció-stratégián dolgoznak Cartel címmel. A csapat megelégelte azt, hogy a Starbreeze FPS-ként képzeli el a klasszikus stratégia folytatását, így a frissen bejelentett Cartel inkább a régi hagyományt gondolja tovább.

A játék a jövőben játszódik, ahol globális megavállalatok küzdenek egymással a világ uralmáért. Ha úgy tetszik, kartellek - innen ered a produktum címe. A Paradox elmondása szerint játékuk célja az, hogy kitöltsék azt az űrt, ami a hardcore Syndicate rajongókban keletkezett, miután az EA és a Starbreeze FPS-ként képzeli el a hivatalos folytatást. Shams Jorjani, a csapat vezetője nyíltan el is ismerte, hogy a régivonalas PC-s címek újragondolása nem mindig úgy alakul, ahogy azt a rajongók elképzelik.

Rengeteg ötletük volt arra nézve, hogy a Syndicate miként muzsikálna a jelenben, de semmiképpen sem degradálnák egy szimpla lövöldözős játékká, hasonlóan pl. az X-COM-hoz, mely szintén egy körökre osztott cím volt a kezdetekben, erre a 2K abból is FPS-t varázsolt. Nagyon tisztelik honfitársuk, a svéd Starbreeze munkáit, de legutóbbi bejelentésük sokakban kicsapta a biztosítékot.

A Cartel tekinthető tehát a Syndicate nemhivatalos folytatásának, melyben nem rugaszkodnak el a régi értékektől. A játékos egy kartellt irányít, célja pedig nem más, mint megnyerni a háborút a rivális társaságok ellen. A megavállalatok között is létezik hatalmas, gonosz birodalom, melynek érdekei nem mindig egyeztethetőek össze az emberiség javának szolgálatával. Számos küldetést oldhatunk meg, maga a Cartel két részből áll: a harcra kihegyezett missziókból és a küldetések közti időszakból. Elit katonákat és technikusokat irányítunk hagyományos RTS-szellemben, feladataink sokrétűek lesznek: felderítés, szabotázs, orgyilkosság és így tovább. A megoldás pedig a játékos fantáziájára van bízva.

Jorjani elmondta, hogy a kampány egy része előre megírt, de lesznek dinamikusan változó tényezők is. Ha pl. megölünk egy kulcsfigurát, annak hatása a későbbi küldetések történéseire is kihat majd. A feladatok során jó pár paraméter változni fog, nem tudunk mindent előre tervezni, alkalmazkodnunk kell a küldetések közben jelentkező változásokhoz. Két misszió között kutatásokat végezhetünk és egy globális térkép is a rendelkezésünkre áll.

A fejlesztők elmondása szerint nagyjából 12-18 hónap megfeszített munka vár rájuk, de nem akarják elhamarkodni a megjelenés dátumát. Várjuk a képeket és a videókat!

4.
4.
metercsiken
Felőlem tovább is dolgozhatnak rajta, csak ne legyen "összecsapva"!
3.
3.
Cooper911
Ígéretesnek hangzik. De még 1.5 év :O
2.
2.
Mortis
1.
1.
xICEMANx
Nah majd megátjuk mi lesz belőle xD
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...