GDC 2012: Ott lesz a továbbfejlesztett CryEngine 3

  • Írta: zoenn
  • 2012. március 3.
  • Hír
Nem ül ölbe tett kézzel a német Crytek a jövő héten San Franciscoban tartandó Game Developers Conference-en, mialatt a Epic learatja a babérokat az Unreal Engine 4-gyel. A brigád bemutatja a CryEngine 3 frissített változatát, melyben a DirectX 11 már alapnak számít.

A Develop magazin értesülései szerint megtekinthetjük a CryEngine 3 továbbfejlesztett változatát a Crytek standján a jövő héten megrendezésre kerülő GDC-n. A motor érdekességei közé tartozik majd a teljes körű DirectX 11-támogatás és a frissített fejlesztői környezet is. Vélhetőleg a grafikában egy kisebbfajta ugrás lesz tapasztalható - reméljük, felveszi majd a versenyt az Epic-féle Unreal Engine 4-gyel is. Kiélezett verseny várható a jövőben a licencelhető játékmotorok piacán.

Az biztos, hogy az új engine-hez új játék is dukál majd, erről tanúskodik, hogy nemrégiben új szerződést írt alá a Crytek és az EA, remélhetőleg erről bővebben is tájékozódhatunk a rendezvényen. Az biztos, hogy a kinectes Ryse és a Homefront 2 mellett új játékon is dolgozik a német csapat, a saját közösségi platformja, a GFACE mellett. Legyetek résen!

5.
5.
Hubert Cumberdale
Az a baj, hogy aki fikázza az engine-t az 99%-ban csak a crysis két részét hasonlítja össze, ami elég nagy hülyeség, hisz a mai motorokban annyi effekt van, hogy nagyon egyszerű béna környezetet csinálni velük, mint pl. a Crysis 2 esetében (arról nem is beszélve, hogy ha sürgetve vannak a designerek, akkor összecsapják az egészet). Elég sok különbség van a cryengine 2 és a 3 közt. Lehetne olyan kinézetet varázsolni a 3-al, hogy a crysis 1 csak super marionak nézne ki mellette, csak a második rész esetén azt is figyelni kellett, hogy fusson boxon meg ps3-on.
3.
3.
crytek
#2: Sajnos ez a nagy gond vele.Hiába mutogatják hangoztatják milyen egyszerű vele dolgozni,mégis nagyon kevesen veszik.
Múltkor volt hírbe 50 game van készülöben ami CE3-at használ.Az nagyon kevés.

Pedig ebből az engineből sokat ki lehet hozni.Én itt szoktam nézegetni,hogy mezei userek miket csinálnak az editorban: http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=311&t=68501 elég sokszor az arccsontom alsó részét keresem a földön olyan a látvány!
2.
2.
galmat
A cryengine 2 és a 3 között nem volt igazából grafikai ugrás, a legnagyobb fejlesztése a cross platform volt, ami jelentősen könnyítette a fejlesztők dolgát, akik multiplatform játékon dolgoztak. Ennek ellenére azért tömegesen mégsem vették meg a motort.
1.
1.
crytek
Remélem nem olyan ugrás lesz mint C1 és C2 között mert akkor mehetnek a lecsóba az Unreal Engine 4 mellett!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...