Mozgásban a CryEngine 3.4

  • Írta: zoenn
  • 2012. április 16.
  • Videó
A német Crytek nemrégiben frissítette a CryEngine SDK-t, így a verziószám jelenleg 3.4-nél tart. Megújult a DirectX 11 tesszelláció, tovább fejlődött a mesterséges intelligencia, valamint új lehetőségek nyíltak a karakter-renderelés folyamán. Lássuk miként néz ki minden mozgásban!

Verziószámot lépett a CryEngine, így jelenleg a 3.4-es SDK-nál tartunk. A látvány tényleg magáért beszél, s ha játékfejlesztésre adnánk a fejünket, illetve lenne felesleges pár millió dollárunk, mi magunk is elgondolkodnánk a németek ajánlatán. Minden új funkciót részletesen bemutat az alábbi techdemó. A közeljövő játékai már így fognak kinézni.

14.
14.
Bako
Nagyon eyecandy, bár nekem is enyhén műnek hat, a távoli képsorok kicsit makettesnek tűntek az épületeknél, nem bánnak túl jól az élességgel.
12.
12.
Lacek896
Szépnek szép csak bírja vassal az ember!
10.
10.
metercsiken
Szépnek szép.
És ha e mellé még jó játékmenetet, történetet is hozzá fognak majd rakni, na az lesz a tuti!
( Én bizakodó vagyok, azért csak csinálnak majd jó game-ket is!? )
9.
9.
shatterhand
#3: Azt kijön egy borderlands parasztgraffal, stílusos rajzzal és élvezetesebb játékot kap az ember mint egy hitech felbontású katonás fps.
Kábé ez számít.
8.
8.
Stranger
#6: Ja, pedig megéri több pénzt, időt fektetni a fejlesztésbe. TES, GTA széria a jó bizonyíték. Az új Tomb Raidert is azért várom, mert ha ennyi ideig csinálják, biztos jó lesz az is... :D
DirectX azért kell PC-re, mert több hardver van. Ezért is lassú az egész, mert directx-driver-hardver közötti kommunikáció lassú, míg konzolra nem kell semmi ilyen az állandó hardver miatt. (Persze ez inkább okoskodás, de kb. így van.) Windowsból is csak egy keményen átalakított állná meg a helyét, ami meg már nem is windows...
7.
7.
giga321
Jah ezt mintha már én is láttam volna.
6.
6.
#4: Hiába az "egy tökéletes motor", ha a kiadó egyfolytában csavarja a töködet, hogy minél gyorsabban, kevesebb ráfordítással, csinálj nagy tömegek számára emészthető tucat-szemetet. A kreatív stúdiók meg sorra zárnak be, vagy olvadnak be egy nagyobba és vesztik el szuverenitásukat és lehetőségüket, az innováció felé.

Egyébként a kettő mindig jobb, mint az "egy tökéletes", mindegy, hogy pártról, nagyvezérről, szukáról vagy játék-motorról beszélünk ! :D

Az egy platform, na az lenne a csudi jó! Ha beigazolódik, hogy a Sony következő BOX-a ( muhahah! \o/ :) immár tényleg AMD procin alapszik, DirectX-el (ez ügye Windowst is jelent :) akkor lesz csak kánaán ! :))) Gondold csak el, nem kellene három lemezt nyomni, csak egyet, azon rajta volna egy darab EXE- ami módosítás nélkül fut PC.BOX."PS"4-en. Csak annyi, hogy a mellékelt három matrica (kék, zöld, fekete) azt ragasztod ki a doboz elejére amelyik szimpatikus... :D
5.
5.
Dahaka18
A fejlődés sohasem fog megállni, hülyeség hogy ekkor meg ekkora érjük el a határokat..Amit ma el sem tudsz képzelni , lehet 10 év múlva olyan természetes lesz mint ma egy Mobiltelefon.. Mindig lesz jobb, mindig lesz újabb még grafika terén is. És szerintem ahhoz még minimum kell egy 10-15 év ha nem több, mire olyan látványt kapunk mint a való élet.De még akkor is ott van a mesterséges intelligencia, valljuk be azon is van mit javítani bőven, és a fizika..nahát azon meg...Szóval bőven van még mit fejlődni
4.
4.
marcello.
#3: Igen igen de sok grafikai motor van és semelyik sem hasonló egymáshoz és ez 5-6 év mulva is így lesz valamelyik ebben szebb valamelyik abban szebb mint a másik szóval azok se lesznek tökéletesek kivéve ha minden egy grafikus motoron fog menni mert akkor az lenne a tökéletes. Nemtudom hogy érted-e hogy mit mondok elég nehéz ezt elmagyarázni.:D
3.
3.
azureknight0715
Hát igen! Lassan tényleg el fogunk jutni a végső grafikai megvalósításhoz ami után már nem lehet szebbet,jobbat kihozni. Szerintem van még olyan 5-6 év rá.
2.
2.
Hubert Cumberdale
Ezzel a videóval már villogtak egyszer egy korábbi verziónál...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...