Gears of War: Judgment - Season Pass érkezik

  • Írta: zoenn
  • 2013. február 27.
  • Letöltés
Link másolása
A People Can Fly és az Epic koprodukcióját sem kerülhetik el a DLC-k, s ha biztosra akarsz menni, Season Passt is vásárolhatsz a játékhoz. Ezzel 20 dollárt spórolhatsz ahhoz képest, mintha külön vennéd meg a tartalmakat.

A Microsoft bejelentette, hogy a Season Passt is vásárolhatunk a Gears of War: Judgmenthez, 1600 MS Pontos áron. Ha nem külön-külön vesszük meg a DLC-ket, akkor 20 dollárt is spórolhatunk.

Az Epic tervei szerint a letölthető tartalmak közé hat multiplayer térkép, kilenc megnyitható finomság és két játékmód tartozik. Ha Season Passbe ruházunk be, akkor egy ideig dupla XP üti a markunkat, valamint mindenkinél korábban férhetünk hozzá a pályákhoz. Öt exkluzív fegyver és négy skin teszi teljessé a felhozatalt.

A Gears of War: Judgment március 22-én jelenik meg Xbox 360-ra.

11.
11.
Rendhagyó kis összefoglaló a kiszivárgott verzióból. Lehet belőle következtetni a végtermék minőségére. Reméljük addig változik a játék, bár a leírtak alapján kétséges!



"Gears of War: Judgment - A VÉGSŐ ÍTÉLET!

Drága feleim, megjártam a poklok poklát hogy nektek már ne kelljen!
Az imént végigtoltam a Judgmentet, ez lett gamer pályafutásom legnagyobb csalódása, talán leges-legrosszabb játéka, kitoltam hát egy igazi förtelmet, a játékvilág valódi szégyenét! Elképesztő hogy míg a Sony a PS3-n a Beyond: Two Souls című játékkal búcsúztatja ezen konzolgenerációját, addig az MS gusztustalan módon ezzel az exkluzív "játékkal" kívánt elköszönni az Xbox 360-tól! Hiszen lesz még nagy exkluzív játékunk? Én nem tudok róla, így a dolog még fájóbb - lenne, ha nem pontosan erre számítanék a Microsofttól!

Van a neten egy sokat ismételt frázis, mely szerint "Fogd be a pofádat ha meg se vásároltad az eredeti játékot!" - hangzik el gyakran. Nos, sokszor, sajnos egyre többször kell azt mondanom, hogy ezek az emberek azok akik befoghatják a pofájukat, mert pontosan az efféle mocskos lehúzások, szemenszedett hazug marketing és a rajongók fejlesztőkbe vetett hitével való köpedelmes visszaélés mely igazolja: jó az hogy van kalózkodás! Kidobtam volna kerek 12.000 forintot (ha nem többet!) most azt ablakon, ha egy áldott jómadár nem dobja fel a világhálóra az új Gears of War játékot. Gears... of war. De vajon ez a játék egy Gears játék? Tudni kell, hogy nem olyan régóta van Xbox-om, mindössze egy éve, ez idő alatt többnyire más játékokkal játszottam a gépen, eme sorozatból csak a 3. résszel, annak is hordamódjával, legtöbbször csak egyedül, rádiózás közben. Szerencsére a Normalon lefolytatott több ezer (!) horda hullám felkészített mindarra ami a gyanútlan játékosra itt vár - legalábbis játékmenetileg... Szellemileg semmi nem készíthet fel minket erre: ha tehetnék lobotomizáltatnám magam csakhogy az imént átélt traumát feledni bírjam! ...

Mert mi ez az izé? Videojáték? Nem jobban mint egy pénzbedobós, 5 perces szórakoztatásra tervezett, piások körében népszerű automata! Akkor talán valami művészkedés, új szintre emelné a videojátékot, azért nehéz besorolni? Nem művészibb mint egy fotó a falra hányt borsóról... Na jó, akkor talán film, interaktív mozi? Mint film ez a csúcsra járatott MichaelBayizmus, robbanás, lövöldözés, szar poénok, szar dialógusok, zéró karakterfejlődés, robbanás, jó csaj, jó picsa, robbanás, lövöldözés, robbanás, picsa, csöcs, lövöldözés, picsa, robbanás, szar dialógus, robbanás ... Mint látjuk ezek egyike sem, hiszen Michael Bay nem minősíthető rendezőnek, csak egy ízléstelen pénzembernek akinek kapcsán valaki elkövette egyszer azt a megbocsáthatatlan hibát, hogy direktori szék közelébe engedte... Tehát a felsoroltak közül egyik sem. De akkor mégis mi a fasz ez?

Miután nem játék, nem műalkotás és nem is film, nem marad más hátra: ebben a formájában ez bizony egy szépen csomagolt kalap szar! Bezony! Hiába a szép kis hype, a marketing, az ígéretek, melyek szerint alaposan megismerjük hőseinket: mind-mind hazugság volt, pofátlan kamu! Én, mint Gears of War hitetlen, aki még az Xbox egyik legnemesebb, legcsodálatosabb sorozatát átallottam NEM végigtolni, én például lófaszt se tudtam meg hőseinkről, csak azt hogy Baird szőke, izmos, és nem túl fejlett a humorérzéke, Paduk olyan mint egy ruszki, korrekt faszinak tűnik, olykor vicces, ja, és leégett a fél pofája, Loomis egy nevetségesen karikatúrisztikus militáns figura, többet nem is érdemes írni róla - kihagyott lehetőség - Cole nagy forma, a kedvencem volt a játék során, ja és ő egy sztereotíp gettófeka, Sofia egy egy kidolgozatlan, lélektelen kis fruska akit a való életben dugnék. Köszönjük szépen a kedves fejlesztőknek, egy komplett kampányt megéri végigszenvedni ezekért az információkért, ugye? (Ehh, NEM!)

Hőseink alig beszélnek, abból se derül ki róluk szinte semmi, ami ki is derül, az persze már első ránézésre feltűnik, a másik fele meg jön magától: a játékban található kemény 10-15 percnyi videóban. Szánalom, egyszerűen szánalom!Direkt vártam a játékra, hogy majd az előzmények ismeretében kezdhessem el a Gears of War első részét, de ahelyett hogy felcsigázott volna a prequel, szinte az élettől is elvette a kedvemet! Jó, ez most apró drámai túlzás volt, na de könyörgöm! Ha vállalatok megengedik ezt maguknak 2013-ban, akkor azt hiszem közel a vég a játékipar számára! Sőőt, talán már véget is ért, csak még nem vettük észre!

Jó, tehát történet nuku, menjél, lőjjél, robbants, nézzél videót te állat aztán menjél, lőjjél-öljél-robbants, úgyis csak erre vagy jó, kretén akciójátékbuzi kis csicska! Mit nekünk szórakoztatás, mit nekünk értékes tartalom? Kapd be, vedd meg majd DLC-n ha jót akarsz, ha meg tiltakozni mersz nekünk a fórumokon bannolunk a picsába, kisköcsög! Fizess, és játsszál hülyegyerek, odabasztuk neked a PS2-es játékok átvezetőinek színvonalát idéző szar fos videóinkat, kemény 10 percre futotta a Microsoft költségvetéséből, hihi, van kemény 4 darab zenénk melyek folymaatosan ismétlődnek, ebből az egyik a menütéma, kaptál a képedbe kemény 4 mapot multira, meg az alapskineket, azokat is lezárva te láma! Azt mondod nem elég? Azt mondod gecik vagyunk veled? Azt mondod nem ezt érdemlik a játékosaink? Mi meg azt mondjuk hogy folyton mindent idő előtt kiszivárogtattok, nekünk meg meg kell vágnunk az exkluzív játékainkat emiatt!

Khm... Ismét itt vagyok én... Köszönjük Emese!

Nos... Szóval így állunk Microsoft: tudatosan elbaszatjátok a jobb sorsa érdemes People Can Fly csapatával a játékotokat, csak mert féltek a wareztől. Az meg sem fordult a pirinyó kis agyatokban, hogy ettől még a kezdőproduktum, DLC meg minden szar nélkül egy értékelhetetlen, minősíthetetlen, vállalhatatlan szemét hulladék? Neem? Nyugodjatok meg, a fele nép már lewarezolta, a másik fele meg majd megveszi ha már olcsó lesz, ha van Isten a DLC-itek meg a Season Pass-os átbaszásotok a nyakatokon marad, és tanultok az esetből! Tört System Linken FSD-n kb. 3 nap után kiürültek a szerverek: Good Job! Kíváncsi vagyok Liveon mekkorát hasal majd a kemény 4 darab (ráadásul rosszul kigondolt, fantáziátlan) pályátok...

Mert multiban többé nincs Horda, a legendás játékmód ment a kukába, a PCF csapata úgy érezte hogy a hagyományok mit sem érnek, az ambíció a fontos, majd ők megmutatják a frankót! Naná! Itt is van minekünk szépen az Overrun játékmód, ami egy pályaszakaszokra tagolt idiótaság, COG oldalon végtelenségig lebutított kasztokkal, a Sáskáknál meg -minő meglepetés! - szarul átgondolt - alfajokkal, szörnyekkel. Egyik haszontalanabb mint a másik, pláne hogy a buzogányt és immáron pajzsát is forgató Maulerrel pillanatokon belül megnyerhető bármilyen csata... Ja igen, a játékban immáron a legcsekélyebb balansz jeleit sem látni, sima Overrun módban mondjuk csak a COG-al lehetünk, ezt nem fejtettem ki eléggé - de van ugyanennek a kínlódásnak egy Versus megfelelője is, na, ott már tényleg lehetünk Locust szörnyeteg is! Persze azért hogy a hordát lecserélő alap játékmódban szophassuk a faszt rendesen COG oldalon, maguk a Locustok szinte legyőzhetetlenül erősre lettek tolva, és neeem, ez nem változik a kampányra sem! - De erről majd később...

Az AI, illetve jelen esetünkben AS (Artificial Stupidity) lesz a fő felelős kitépkedett hajcsomóinkért! Ezek a kretén, retardált bármilyen hasznos tevékenység elvégzésére teljességgel alkalmatlan naplopók a csaták során sokszor meg se mozdulnak, máskor végzetesen lemaradnak tőlünk, ha földre kerülünk nem segítenek, vagy ha meg is próbálnak, ááá, úgysem sikerül egy tetvedék buzi bug miatt ami miatt "átnyúlnak" rajtunk, mi meg maradunk szépen a földön... Néha 4. alkalommal azért sikerült felrántaniuk, így túléltem, de ááá, fuck it, szopjanak le a fejlesztők!

Mindez azért is annyira bosszantó, mert hogy őszinte legyek, a klasszikus Horda nem veszett el végleg, csak átalakult - immáron Kampánynak csúfolja a Microsoft! Igen: a kampány egy nagyra felfújt Hordamód, egyetlen játékba sűrítve több mint 100 hullámnyi ellenséget (én a játék végére, az Aftermath utolsó bónuszmissziókat nem számítva 1800!!! ellent gyilkoltam le a stat szerint!) , nyakon öntve ezeket spórolós, nem túl szépen megvalósított átvezetőkkel. Akarom mondani apró kis klippekkel, van hogy ezek hossza ugyanis az egy percet sem éri el, holott ezek jelentik az egyetlen valódi alkalmat a történetmesélésre, mert ugyebár a végtelenségbe nyúló hent közepette ez kissé nehézkes... Mondjuk ha egyszer mindenki szart bele hogy mi lesz a story, akkor úgyis mindegy.

Mert a történet röviden tényleg annyi, hogy adott a Sera bolygó, adott a COG nevezetű emberi, katonai szerveződés, mely két korábban egymással ellenséges emberi szuperhatalomból szerveződött, (hasonlóak amúgy az amcsi és egykori szovjet hadseregekhez) így vannak benne belső feszültségek, adott egy Locust, azaz Sáska nevezetű faj, melynek legfőbb álma elhozni a teljes pusztulást és apokalipszist a föld mélyéről a bolygó emberi lakosaira, láthatón minden értelmes indok nélkül... Ja, és adott ezen a bolygón egy koszos, szarrá rombolt unalmas játékhelyszín csőalagutakkal, akarom mondani egy Halvo Bay nevezetű csodás grafikájú, végletekig kidolgozott város, alaposan bejárható, véletlenül sem szánalmasan kicsi és lineáris, 3-5 perces kis szakaszokra tagolt játéktér, melynek el lehet veszni részletességében és lehet bámulni az Xbox képességein.

NEM! Az AI egy rakás szar, azzal kompenzál ellenséges oldalon hogy 20x-30x-os (nem vicc!) túlerőben támad pályánként, baráti oldalon meg szintén olyan hülye, hogy gyakran attól féltem hogy bénaságában önmagát lövi valamelyik "segítőm" véletlenül fejbe a kurva karabélyával! A mapok olyan piciny szarok, hogy akaratlanul is beragadsz ha ennyi NPC van előtted, hiszen néha tényleg vagy 30 egység mozdul meg előttünk egyes területeken. NPC??? NPC-ket írtam volna? Komolyan, ezek inkább botok, kidolgozásuk méltán tükrözi a pályatervezés nívóját, anno mikor a Counter-Strike még csak porbafingó modocska volt, na, ahhoz készültek hasonlóan szánalmas botcsomagok, csakhogy azokat játék fanatikus amatőrök adták nekünk ingyen ajándékba, nem pedig egy milliárdos vállalat videojátékmegrendelése nyomán születtek egy vélhetően nagy költségvetésű AAA kategóriás cím hivatalos ellenségei gyanánt!

Na igen, kevés a zene, kevés a videó, kevés a map, kevés a tartalom úgy össz-vissz, a az AI...khm, botok veszélyesen hülyék... Akkor mégis mi a fasz került volna ezen a játékon sokba? Talán a marketing? Hát én nem tudom, egy-két helyen talán találkoztam a játékkal ,de sehol sem kapott azért annyira egetrengető figyelmet, őszintén: mindenki szart bele szerintem ebbe a játékba, csak talán a rajongók nem, meg a magafajta hülye faszok akik azt remélték hogy a Halo Reach-et mint előzményt még túl lehet szárnyalni...

A játék természetesen kiszivárgott, csakis remélni tudom hogy ez nem a végleges verzió (bár az játék befejezését követően került fel a netre) - az talán mentség lehetne a minőségre. Persze a People Can Fly előző játékaiból (Bulletstorm, Painkiller) átemelt csillagozósdi rendszer és a többi, katasztrofális ötlet- és vérszegény dizájnbeli húzást már nem tudja számunkra orvosolni, de legalább a temérdek animációs, spawn-rendszerbeli bugot kigyomlálná a 10 pontból egyébként könnyűszerrel 2 kerek pontra vizsgázó végbéltermésből. Jelen formájában azonban pontosan 0 pontot tudok adni neki: egy ekkora vállalat nem engedhet meg magának hasonlóan gyenge eresztést, ehhez a PC instant-budget kategóriás ruszki gagyijainál vagyunk hozzászokva, nem egy nagy konzolos játéknál, pláne erős húzás ez ha éppen búcsúztatni készül a dúsgazdag vállalat elmúltgenerációs konzolját. Szánalom a köbön!

Mellesleg a kampányt és a multit is toltam singleben, co-opban, offline meg online a System Linken, könnyebben meg nehezebben, sőt, az alapból elérhető legnehezebb Hardcore szinten vittem végül végig, mégpedig úgy hogy az összes opcionális challenget, azaz helyi megfelelőit, a Declassified Mission-öket is egytől-egyig, acsiszerzésig teljesítettem, ezek egyébként olykor szórakoztattak is, de rohadt élet: nehogy ezen most ünnepelnem kelljen már a kurva játéknál! Ráadásul minden szopás ellenére mindössze 300 pontot ha ki sikerült sajtolnom a játékból, a maradékot a kretének multira tartogatták, nem mintha bárkinek is lenne türelme folyton ugyanazokon a mapokon, ugyanazzal az elkeserítően kevés alapskinnel (a faszom festéseket most ne nézzük, olcsó parasztvakítás!) tolni... Pláne fizetős Live!-on! Nevetség!

Nos, jöjjön a Judgment: minek után a story az utolsó 7 pályán indul be, addig csak Hordázunk, miután a játék a kampány során teljesen random spawnol minden előre átgondolt balansz vagy logika nélkül, mivel az előző részek Hordáiban Boss-ként szereplő rusnyaságok így a leglehetetlenebb helyzetekben feltűnhetnek, komikus jelenetek során beragadhatnak ide-oda, néhol elég bizarr jelenségeket kreálva... Merthogy ez az Xbox 360 7 éves múltjának gátlástalan szemengecizése, a rajongók hűségével való igazi Microsoftos visszaélés, így ez a játék, mint mondottam volt ki is érdemelt nálam egy kerek 0 pontot. Ez az a fajta szar mint a Baljós Árnyak: a nagyobb képet kell nézni hogy lássuk, miért is történik akkora katasztrófa a szemünk előtt. És ahogyan az is kinyírt egy legendát, úgy most ennek a fosnak is sikerült! Gratulálok PCF, gátlástalan férgek vagytok! Persze már ott sejthettem volna valamit, mikor a történetről, a karakterek jellemfejlődéséről és az előzmény és tartalmak gazdag kibontakozásáról beszéltetek...hazudtak nekünk lelkiismeretlenül... És mindvégig kerültétek a kamerát a tekintetetekkel. Remélem ezért az Epic tönkretesz titeket! A Microsoft meg meg is rohadhat, amiért hagyta hogy ez az atrocitás megtörténhessen!

Persze mindez nem vette el a kedvem a sorozattól, de minden túlzás nélkül állítom hogy drasztikusan csökkentette bennem a játékipar jövőjébe vetett hitemet! Ha az új Aliens után egy Gears szintű sorozat is megenged magának egy ilyen, az előbbihez hasonló fekáliát, akkor elvesztünk. Még jó hogy a Február hónapot megváltotta nekünk a Tomb Raider nagyszerűsége, különben mind a pokolra szálltunk volna, így legalább csak annak kell, aki komolyan elmerült a felsorolt két marketingszörnyszülött bármelyikében. Kerüljétek a Judgmentet. Töltsétek le, próbáljátok ki esetleg, és töröljétek. DE NE DŐLJETEK BE A HAZUGSÁGOKNAK! ÉS MEG NE VEGYÉTEK!

...Mert ha ez a végleges verzió volt, akkor egy tetves fillért nem ér!

Sziasztok!"
10.
10.
Drazhar
Tehát ha jól olvasom akkor semmi single kampányhoz kapcsolódó dolog? Akkor nem is érdekel :)
9.
9.
Scoo
#8: Jaj....Csak hogy tud a multiplayer majdnem egyidős a játékokkal. A Pongot is lehetett egymás ellen.
Hogy mi az élvezet benne? Az, hogy nem agyatlan AI ellen harcolsz, hanem húsvér ember ellen. Sokkal kiszámíthatatlanabb. Ha mindezt haverokkal csinálod, akkor csak fokozod az élményt. De ne kezdjem ezt el magyarázni. Nincs értelme.
8.
8.
#5: A hátamon feláll a szőr a multiplayer módoktól. Soha nem értettem, mi az élvezet abban, hogy szintet lépsz, csillió xp-d van, más színű hajad. Totál értelmetlen az egész.
7.
7.
Obiwan HUN
Jo lesz ha kezdenek valamit a multijaval, mert a GoW3hoz kepest egy nulla! :((
5.
5.
Scoo
Két gyors válasz:

#4: azt ne mond nekem, hogy nem unod meg egy idő után a térképeket. Persze ha nem játszol sokat, akkor értem, hogy nem. A többit aláírom én is. Azok nagyjából feleslegesek.

#3: azt hiszed az ujjamból szoptam ezt a számot? Nem hivatalosan már vagy két hete kint van játék. Elég fórumokat olvasgatni és mindent megtudsz a játékról. Négy darab térkép van benne, ez 100%!!!
Ezen kívül az Overrun-nak is négy térképe van. Az Overrun érdekessége, hogy bár a hivatalos trailerben be is mutatják, de jelenleg nincs benne a Bloodmount (a hátas jószág). Gondolom később adják hozzá.
4.
4.
Mindig megdöbbenek, hogy emberek képesek pénzt kiadni olyan debil dolgokért, mint avatar kellékek, egy új térkép, meg fegyver. Pont lefosom, hogy milyen térképen játszom, nem kurva mindegy? Meg hogy shotgun vagy aranyszínű lancer van a kezemben.

Erre pénzt költeni, elképesztő birkaság! Meg is érdemli mindenki, hogy ennyire kihasználják a kiadók az emberi hülyeséget, ha én lennék a helyükben, ontanám magamból a hasonló szemetet, ha egyszer gémerek milliói fizetnek 6-800 forintot azért, hogy épp zöld baseball sapka lehessen az avatarjukon! :-D
2.
2.
Scoo
Sejthető volt, hogy nagyon rámennek a DLC-kre. Én úgy tudom, hogy TDM-re alapból összesen csak 4, azaz NÉGY térkép érhető el!!! Ez azért elég durva. A harmadik rész tíz pályával kezdett.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...