AC: Unity - mozgás közben az NVIDIA Gameworks

  • Írta: zoenn
  • 2014. október 30.
  • Videó
Link másolása
A Ubisoft és az NVIDIA többéves összeborulásának eredményeként látványos grafikai finomságokat hívhatunk elő az Assassin's Creed: Unity PC-s verziójában. Néhány fícsört csak GeForce GTX kártyákon élvezhetünk.

Hasonlóan a Ubisoft korábbi sikercímeinek PC-s verziójához, az Assassin’s Creed: Unityt is exkluzív látványjavítókkal vértezik fel, néhányuk csak GeForce GTX kártyákon csalható elő. Az alábbi videóban be is mutatják nekünk a különbségeket, azt azonban döntse el mindenki saját maga, hogy ezek a finomságok lényegesek, vagy sem.

Egyébként ilyen gép kell a november 13-án PC-re, Xbox One-ra és PS4-re érkező Unityhez.

Végül tekintsünk bele a játék első percébe! Vigyázat, spoiler!

12.
12.
logic5
#11: Hogy el vagytok ájulva, mert az envídia kiadott valamit évek után :D A Mantle, meg a többi ATI/AMD cucc szart sem ér tudom :DDDDD
11.
11.
logic5
10.
10.
McDuff
Tudom hogy csak egy demonstráció, még csak nem is lehet trailernek nevezni,de nekem a felső videón jött át eddig a legjobban a hangulat az ediggi csiri-csáré trailerek helyett :D
9.
9.
kryszisz
Az árnyékolás nagyon tetszik, mindig is vártam egy olyan technológiára ami képes arra, hogy a távolsággal az árnyékok "élessége" is lazuljon, erre tessék. Bár, hogy mikor lesz olyan VGA-m ami el is vigye erősen kérdéses, de kivárom:D
8.
8.
Végre megtanultak úgy demot csinálni, hogy normálisan látszódjon a különbség. Már csak a "PC-re később jön" hírt hiányolom, meg a cuki indokokat. :D
7.
7.
FrankBlack
Amúgy szép, meg jó, de kíváncsi vagyok hány ember fog ilyen látvánnyal játszani vele 1080p/60 FPS-el.
6.
6.
FrankBlack
Csak nehogy olyan legyen, mint az AC4-ben a Physx. Ha bekapcsoljuk, akkor 2db. GTX780 SLI-ben sem bírja futtatni a játékot 1080p-ben stabil 60 FPS-el. Hát köszi, de így már nem kell. Vagy a Physx effekteknek tegyünk be egy harmadik VGA kártyát is, ami meg csak azt számolja?
5.
5.
hedzsooo
#3: Igen, az az alap ugyanis PC-n, a konzolokon meg a 30 FPS a maximum általában, ha a Full HD felbontást sikerül elérniük, de van hogy csak 720p + 30 FPS a max., amit a nagy "next-gen" konzolok elbírnak. Kivéve, ha az adott játékon rengetegen butítanak a PC-s verzióhoz képest ugye.
4.
4.
Maximo32HUN
Kár hogy a gépigény ilyen hatalmas és így alig lesz pár ember aki ezeket az effekteket bekapcsolja de szerintem olyan sok értelmük a TXAA-n kívül nincs ha csak valaki nem megy oda mindenhez és vizsgálja az árnyékolását 2 centiről.
3.
3.
balázs fecó
2.
2.
Dízel
Geforce amúgy is jobb termék, mint a radeon szóval nincs miről beszélni.
1.
1.
Stranger
A gameworks effektek nem geforce exkluzívak. Black Flag-ben is benne voltak ezek az effektek és bármilyen kártyán belehetett kapcsolni. Egyedül a TXAA-t nem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...