Kiszivárgott a Far Cry 4 teljes térképe

  • Írta: Arell
  • 2014. november 11.
  • Képek
Link másolása
Kiszivárgott a jövő héten érkező Far Cry 4 teljes elérhető területét lefedő térkép, melyen minden részletet, fontos helyszínt és elkülönülő területet átvizsgálhattok a Kyrat régióban. Vigyázat, spoilerveszély!

A Far Cry 4 jövő héten jelenik meg, de a szivárgásoknak ez nem szabhat határt. A Kyrat régiót bemutató térképen hat elkülönülő zónát láthatunk:

  • a himalájai, sással borított gulág területét (kék)
  • a hegyi toboztermő, tűlevelű bányavidéket (zöldessárga)
  • az ugyancsak hegyvidéki, ércfejtőkkel borított vörösfenyvest (zöld)
  • a belső, vegyeserdőre épülő ipartelepet (narancs)
  • a tölgyes termőföldeket (sárga)
  • a lázadók földjeként szolgáló éger erdőt


Kattints a nagyobb méretért!

A Far Cry 3-ból számos ismerős helyszíntípus visszatér és kiegészül. A terület láthatóan tele van tűzdelve rádiótornyokkal, előőrsökkel, kijelölt vadászterületekkel és egyéb, fontosnak bélyegzett színterekkel. A térképen emellett feltűnnek a komolyabb kihívást jelentő erődök és a jelmagyarázatban megtalálhatjuk az ismeretlen életterű, de a régióban előforduló állatok piktogramjait is, melyek a tigristől a medvéken át a tibeti farkasig számos fajt magukba foglalnak.

A terület  méretében nagyjából megegyezik majd a Far Cry 3-éval, és a PC, Xbox One, Xbox 360, PS3 és PS4 platformokon november 18-tól kezdhetjük el bejárni.

26.
26.
drat576
Nem hiszem hogy olyan túl nagy titokban tartották.
25.
25.
mestermagyar
#23: Nem tudom, azt mondták itt gamekapocson, hogy az ilyen nagyon magas területek nem lesznek elérhetőek open world-ként, csak speckó missionok alatt. A fröcsögés az megy, de azt persze nem gondolod át, hogy valahonnan nekem is kellett informálódnom.
24.
24.
crashpipi
A legtöbb ki sem jött címnél, már a megjelenés előtt megindul a fikahadjárat és az elégedetlenkedés... szánalmas. Aztán a megjelenést követően jönnek azok, akik megerősítést találnak a külföldi tesztek 6-8 pontos értékeléseiben, majd esetleg 1-2 órát játszva a produktummal, nagy mellénnyel hirdetik, hogy ez akkora szemét volt, hogy uninstall lett rögtön.

Ez az én személyes véleményem, de meg vagyok győződve róla, hogy nagyban köze van ehhez, a korlátlan net elterjedésének és az egyre több csóri torrenthuszárnak. Ha tehetném, megszüntetném a warezt.

Régen sem voltak sokkal színvonalasabb programok, vagyis, hogy egy-egy évben átlagban nem volt több év játéka kategóriás, kiemelkedő alkotás. ('96-tól 18 éve játszom folyamatosan)
Csak amíg kevesebbhez jutottunk hozzá, megbecsültük azt és kiélveztük minden percét. Sosem felejtem el, volt régen 286-osra egy ratyi autós játék, a Stunts, amiben találtunk egy bug-ot, hogy ki tudtuk akasztani a F1-es autó végsebességét és utána nem lassult, így hetekig elszórakoztunk, hogy olyan körpályákat építettünk, amit csak max sebességgel lehetett teljesíteni és azzal ökörködtünk, hogy hány rámpát, alagutat, stb tudunk átrepülni...

Én ma is úgy vagyok vele, hogy ha adok 10-12-18 ezer forintot egy játékért, azt igyekszem minél inkább felfedezni, "kimaxolni", mivel a kikapcsolódás a cél és én tudom, hogy megdolgoztam az áráért.
Nincs uninstall, mert nem a virágboltból van, ahonnan 2 naponta szedik egyesek a csokrokat, hanem meg van a súly a annak, hogy az a gém a polcomon van.

Persze, ha warezpistike ész nélkül szed le mindent, amit csak talál, egyértelmű, hogy egy idő után semmit sem tud értékelni és semmi sem lesz elég jó. Ezek azok az emberek, akik kb az összes megjelenő játékot kipróbálják, de a 90%-ukkal a 10%-os szintig szem jutnak el bennük és már ekkor is bőszen osztják a véleményüket nyilvánosan. :/ Ez gáz.
Nekik éves szinten jó, ha egy értékelendő játékuk lesz, de azt is megkockáztatom, hogy a jónak tartott játékok is csak a népszerűség alapján lesznek kiválasztva, az önálló tapasztalat alapján véleményezés elenyésző.

Ezzel nem azt mondom, hogy ha veszel egy "rossz" játékot és havonta csak egy játékot veszel, akkor az is jó lesz, mert nem. Az attól még középszerű, esetleg kevésbé jól sikerült lesz, de szó nem lesz olyanról, hogy játszottam egy órát, felmérgelt és uninstall... :S
Akinél ilyesmit olvasok, nagyjából ez fut át az agyamon.

Alap igazság, amíg nem dolgozol és nem vagy a magad ura, addig az élet más területein sem értékelsz csak nagyon kevés dolgot vagy semmit...
23.
23.
latis666
9# "Hegyek? Hol a seggembe vannak a hegyek pont a himalájában? Fogadjunk, hogy unaccessible lesz. Elvileg hóesést is scriptelt campaing résznél adnak, és gondolom egy centi havat nem lehet majd a bejárható területen találni."

A fröcsögés az megy de a Google-t fáj használni. ;)

http://youtu.be/BiJEStSP140
22.
22.
dzsiádzsó
#15: Nem értek egyet veled! Nem mondtuk ez tökéletes, sőt! De lineáris fps-t csak egyféleképp lehet játszani! Ezt lehet sunnyogva, rombolva, taktikusan. Az lehet az AI nincs toppon, és nem tudok olyan játékot, ahol nem végtelen golyó van az ellenfeleknél a mainstream fps között! Sőt tudok olyat ahol végtelen módon dobálja az ellenfeleket (BF khm khm..). A pálya változatos, ezért minden tábor felszabadítása eleve más módon lehetséges, és végre van értelme az aknáknak egy játékban, BF CoD-ba semmi! Szabadság alatt nem tudom mit szeretnél még? Akkor és azt csinálok, amit akarok. Nálam nem kérdés open word mindig hosszabb és nagyobb játékélményt jelent! Minőségi kampányt meg évek óta nem láttam, csak a hatás vadász baromságokat, amik 1-2 évig izgik voltak, de most már csak klisék. De ízlések és pofonok!
21.
21.
KopyAti
Egyszer 18.-át írtok, máskor 20.-át! Most akkor melyik, mert nagyon várom?
20.
20.
selejtes
#18: Az ember, igen és ő tudatosan tesz amit tesz. Tehát ha rossz akkor tudatosan rossz. Az állatok meg csak az ösztöneikre hallgatnak, akkor is amikor támadnak. Ha kiemelnénk az embert az élőlények palettájáról akkor minden a helyére kerülne egy pillanat alatt, lefogadom, hogy a jelenlegi kaotikus időjárásnak se lenne nyoma sehol.Elég csak a történelmen végigmenni, folyamatos háború végig, és mi az eredménye idestova több ezer év után ? semmi jó, vagy a jelenlegi állapot annyira kimerítően pozitív lenne ? Kurvára nem.
Most jöhetsz azzal, hogy de az élőlények is harcolnak egymással a területekért, igen, de köztük kialakul egy kiegyensúlyozott állapot folyamatosan ahol mindenki jól jár, ez a nagy különbség az állatok és köztünk. Mert nálunk ez kurvára de nem működik, a kapzsiság mindig elveszi az aktuálisan hatalmon lévőknek az ép eszét és többet akarnak és azonnal, nem számít, hogy másik x millió szív miatta, és nem egy napig vagy évig, hanem évtizedekig akár, az nem számít, csak neki legyen jó.
19.
19.
selejtes
#18: Ezen most hosszan lehetne vitatkozni, viszont ami tény az az, hogy az élőlények közt úgymond mi vagyunk a domináns, tehát maguk az állatok ki vannak szolgáltatva nekünk javarészt, és egyre inkább kiszorítjuk őket a természetes környezetükből, egyes fajok ki is halnak mellettünk stb stb, és erről mind mi tehetünk emberek.
Erre fel még a játékokban is írtjuk őket, mondhatom remek.
18.
18.
#17: Az ember nem eloleny?
Merthigy legtobbszor azokat kell ritkitani.
Radtamadnak pedig lehet csak figyelemre vagynak es csak meg kene hallgatni oket.
Jo emberek csak meg kene oket ismerni.
...
Amugy en se szerettem retardalt modjara irtani oket.
De nekem azzal is gondom volt hogy idohuzas szaga volt.
Enelkul kb 2 ora volt a game.
Es nem adott valasztasi lehetoseget sem.
Vagy vadasztal vagy loszart se tudtal magaddal vinni.
17.
17.
selejtes
#1: Nem csak elefántot, hanem semmilyen állatot nem szeretnék ölni egy játékban se. Nem is értem minek kell ezt ennyire erőltetni, mintha direkt szoktatnák az embereket az állat ritkításhoz, ami szerintem nem túl szórakoztató. De most komolyan, ez a szórakozás egyik eszköze, hogy az élőlényeket lövöm halomra? milyen irányt mutat az ilyen ? Az már más ha egy játékban a szörnyeket ölöm, úgymond a rosszakat, de itt nem erről van szó. Az előző részben is ha jól rémlik a legtöbb állat nem ellenségesen viselkedett a főhősünkkel, hanem szabályosan le kellett vadásznunk azokat.
16.
16.
"Kiszivárgott a Far Cry 4 teljes térképe".
Ja persze kiszivargott.
Okadhatnekom van a ubisofttol.
15.
15.
#6: Ja de azok nagyreszt legalabb jol vannak megcsinalva es nem akarnak realkedni amitol meg szanalmasabb az egesz.
A nagy szabadsag meg csak illuzio.
Olyan linearis volt mint a szel.
Minden elore eltervezett.
Csak figyelni kell.
Arra meg nem jutott ido hogy ha esetleg lerohantad az osszes posztot esetleg valami elonyod szarmazzon belole.
Tok ugyanaz volt a game barhogy jatszottal.
Ok igy " jutalmaztak a jatekost".
Ellenben a marhaherezacskoszemuvegtokkal meg akazuarsegglyuk kestokkal.
Lottek rad veg nelkul mint az eszetlen aztan 3 loszert talaltal naluk.
Ez akkor lenne jo ha nem a ubi csinaltatna.
14.
14.
FrankBlack
Azért remélem, hogy a rádiótornyok nem fognak ingyen fegyvereket adni, és az outpost-okat többször is el lehet majd foglalni. Outpost reset, vagy úgy, ahogy az előző részhez egy mod-ban volt: megkérdezi, hogy el akarod e foglalni, vagy nem, de akárhogy is döntesz XP-t, és pénzt kapsz jutalmul. Esetleg egy NO minimap is jó lenne, ha "gyárilag" benne lenne. Meg úgy egyáltalán ha benne lennének olyanok, ami az előző részhez a "Rebalanced", vagy a "Ziggy" modokban voltak.

http://www.nexusmods.com/farcry3/mods/43/?
http://www.nexusmods.com/farcry3/mods/63/?
13.
13.
Csoki80
#10: Addig nem öltök míg rátok nem támad aztán bumm......
12.
12.
FrankBlack
#11: na ez jól megmondtam :) Amúgy kíváncsi leszek a játékra :)
11.
11.
FrankBlack
#7: +1 Ezzel én is így pont így vagyok :)
10.
10.
A Pulyka
#1: Én sem ölök elefántot, és pulykát sem.De ha valamilyen állat fel van tüntetve a térképen, az okkal van ott.Aztán el tudom képzelni, mint járművet.Mindenesetre nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz a játék.
9.
9.
mestermagyar
Hegyek? Hol a seggembe vannak a hegyek pont a himalájában? Fogadjunk, hogy unaccessible lesz. Elvileg hóesést is scriptelt campaing résznél adnak, és gondolom egy centi havat nem lehet majd a bejárható területen találni.
8.
8.
GAMEROD
Az a baj hogy nincs bennük élet. Pl. élő városok, stb... csak néhány ember vagy állat lézeng, meg néha rádtámad a keménymag.
7.
7.
DarkLord
#4: Szerintem meg , ha elég változatos és jók lesznek a helyszínek, akkor az ember szívesen császkál azért. Én pl. a Skyrim-ban órákat tudtam császkálni anélkül, hogy untam volna, egyszerűen annyira jó volt a táj, hogy élvezet volt sétálgatni, mintha az ember elmenne egy túrára olyan feeling-je volt csak nem fáradt el benne :D
6.
6.
dzsiádzsó
#4: Akkor neked találták fel a Fast Travelt! :D Én meg lineáris játékoktól kapok agyf@szt, abból kicsit több is van biztos azért! No meg így nem 5, hanem 50 órát tudok beletenni a kampányba!
5.
5.
leon1985
Aki megveszi és szeretne cooperativozni benne meg multizni azzal felvenném a kapcsolatot és tolhatnánk együtt (van ts3 client) uplay : astra587
4.
4.
GAMEROD
Ilyen jellegű FPS-ekben engem valahogy idegesít a nagy bejárható terület. Egyszerűen nincs kedvem innen-oda aztán meg onnan-ide csámborogni benne kismilliószor.
3.
3.
A hármasban imádtam rádiótornyokat becserkészni, felmászni, majd elő-őrsöket pucolni. Eleinte csendben egyesével levadászva késsel, vagy hangtompítós pisztollyal, majd később kilőve a riasztókat és a legnagyobb ágyúval berontva a 'bázis' közepére. Aztán amikor már csak a gyors eredmény számított akkor amikor megvolt a legdurvább távcsöves, messziről alig fél perc alatt fejesekkel irtani az agyvelőt ! :D Maga a szabadság érzés, hogy úgy játszom ahogy szeretek, nagyon felpontozta szememben a játékot ( aknák az úton az utánpótlásnak rulez ! ). Ezt is imádni fogom, jöjjön csak !
2.
2.
KeXxX
#1: Azok vannak csak feltüntetve a térképen amiket "ismer" a játék, a többit azt nem tudja, gondolom random lesznek majd, hogy ne könnyítsék meg a vadászatot és a craftolást..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...