Beacon - a halál semmit sem számít

  • Írta: Shifty
  • 2016. március 10.
  • Bejelentés
Link másolása
A Beacon egyszerre próbál meg hidat képezni a tempós, frenetikus akciók és a stratégia között. És miközben a halál szele bármikor megcsaphat minket, valójában az se gond, ha a fűbe harapunk. Majd klónunkkal újra nekivágunk a feladatnak.

A manapság egyre népszerűbb rouglike játékok is igyekeznek némi műfaji keveredéssel túlmutatni a zsáner határain. A Monothetic legújabb fejlesztése, a PC-re és Xbox One-ra is készülő Beacon is pontosan ezt az irányt követi, hiszen amellett, hogy egy futurisztikus sci-fi környezetben játszódik, a feszes tempójú akció mellett a taktikázásnak is ugyanannyi szerep jut majd.

A játék főhőse Freja, akinek a hajója lezuhan egy idegen bolygóra. Magához térve még enyhén dezorientált, nemigen tudja, hogy mi történt vele és hol is van. Aztán meglátja saját holttestét. A játék során kérdések egész sora zúdul ránk, amelyeket csak akkor tudunk megválaszolni, ha szintről szintre haladva végigverekedjük magunkat a játék küldetésein. Még szerencse, hogy hajónk rendelkezik egy automatikus klónozó berendezéssel, így a halál teljesen jelentéktelenné válik számunkra.

A játékmenet az akció mellett némi RPG-vonalat is kap. Az ellenfelek DNS-eit begyűjtve ugyanis lehetőségünk van azokat kombinálni a sajátunkéval, ezzel újabb tulajdonságokra szert téve.

Megjelenési időpontunk még nincs, néhány kép és egy trailer viszont már érkezett.

3.
3.
Chrysh
#2: *ennek a klónozós dolognak
2.
2.
Chrysh
#1: Jó lenne tudni, hogy ez a klónozós dolognak milyen taktikai hasznát lehet venni, különben ez is egy olyan roguelike, mint a többi.
1.
1.
markoci555
Én nem vagyok jártas a játékfajtákban, de még én is tudom, hogy az igazi rougelike játékokban ha meghalsz, akkor meghalsz és nem egy sz*ros klónnal indulhatsz neki újra.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...