Kiszivárgott részletek a Mass Effect: Andromedáról

  • Írta: zoenn
  • 2016. március 30.
  • Pletyka
Egy közkézre került marketinganyag tanúsága szerint a Mass Effect: Andromeda egy "zökkenőmentes nyitott világban" játszódik majd, melyben a címben szereplő galaxist járhatjuk be. Az emberiség jövője a tét, nagy háború készül.

Egy belső használatra szánt kérdőív bevezetőjében konkrét részleteket olvashatunk a Mass Effect: Andromeda sztorijáról. Ezek szerint a BioWare RPG-jében az Androméda-galaxist térképezhetjük fel, messze a Tejútrendszertől. Az emberiség új otthont keres, de azzal nem számolt, hogy egy halálos bennszülött fajra bukkan.

A játék totális szabadságot kínál, állítólag zökkenőmentesen járhatjuk be a nyitott világú galaxist, bolygókat látogathatunk meg. Egy csapat képzett felfedezőcsapat vezetőjét irányítjuk az anyagban, amely hasonlóan az elődjeihez, intenzív külső nézőpontot használó shooter is egyben. A Mass Effect: Andromedában mély fejlődési és testreszabási rendszert találunk.

A sztori vélhetőleg egy hatalmas bolygóközi csatában bontakozik az emberek és az idegen lények, illetve fajok között. A játék 2017 elején jelenik meg.

19.
A Pulyka
Ha már épp aktuális, segítséget szeretnék kérni, biztos van koztetek, aki jártas a Mass effect világában.
Arrol van szo, hogy tegnap este raktam le épp a második részt, és a végén nem kaptam meg a trofeát, amiért mindenkit megmentettem. Szándékosan is erre a befejezésre hajtottam, és most nagyon pipa vagyok. Probáltam utánanézni mi lehet a gond. Arra is gondoltam, hogy van egy letoltheto karakter is Zaeed, amit én nem toltottem le. Na most lehetséges e hogy nélkule nem kapom meg a trofeát?
Koszi elore is a segítséget!
18.
JBoy
#17: Hát? Tyutyutyu lövölde lesz nulla párbeszéddel?
17.
kisbiflos
#2: Ugy erted, ez az uj resz mar nem a korul fog forogni, hogy kivel mit hogyan dumalunk meg?
16.
Kolompár Tarzan
#13: Igazad van, kell a napi fika. Ha nincs mit fikázni, betegek lesznek az emberek.
Ez valami magyar, genetikai gebasz.

Én mindennek örültem, amit olvastam, sztem JÓ LESZ. :P
15.
patka21991
#12: Ezen én is fent akadtam :D
14.
A Pulyka
En orulok, hogy nyitottabbá teszik a játékot. Vagy legalább egy olyan megoldásban reménykedek, mint az elso részben volt, hogy ha pl. valamit meg kell keresnunk, kapjunk egy kisebb bejárhato terepet a bolygobol, a fobb kuldetések meg lineárisabb pályákon zajlanának. A második részben már nagyon elmentek az akcio irányába és teljesen cso helyszineket is kaptunk,. Nem éreztem már sehol azt a szabadságot, amit az elsoben, ahol volt olyan, hogy csak megáltam egy domb tetején, és néztem a tájat, és valoban olyan érzés fogott el hogy egy kietlen bolygon vagyok. Az ambient zene ami szolt alatta, meg csak fokozta a hangulatot.
Persze ettol fuggetlenul imádom a második részt, ahogy a teljes trilogiát, de orulnék ha inkább az elso rész irányába mennének a készítok.
Sajnálom viszont, hogy az eddig megismert fajokkal tobbé nem fogunk találkozni, :(
13.
ricopatrik
hihetetlen bazze hogy par irott sorrol mar a sok szegyen elkezdi fikazni: D sracok extra gazak vagytok meg egy joravalo gameplay anyagot se lattunk minek maris firkalni? smfh
12.
birorichard36
"mély progresszió- és testreszabási-rendszert találunk."
emberek, nemár...

"deep progression systems" - komoly/összetett fejlődési rendszer.
10.
Shannaro
Nekem a Mass Effect trilógia előlépett a kedvenc játékká, miután kipörgettem, és igen, a harmadik rész befejezése is tetszett. Ez kellett ide, nem egy erőltetett happy end. Én várom mi sül ki az Andromedából. Szémomra a karakterek voltak a játék legnagyobb erősségei, és ha ezt a szintet megtartják, akkor már olyan monumentális mértékben elbaszni nem tudják.
9.
Raam989
#4: Nekem nagyon bejott az elso harom resz felepitese. Voltak kozponti hub-ok es voltak a "dungeon-ok". A ketto kozt meg ide-oda lehetett jarkalni. Nekem rohadtul nem hianyzik megegy ilyen nyitott jatek, ahol olyan dolgokat kell ismetlodve csinalni, amihez semmi kedved. A batman, witcher3 es gta5 trioval nekem tetozott ez a jatekstilus. Nem akarok kavicsokat gyujtogetni, nem akarok outpostokat felszabaditani es nem akarok random npc-k kinjaival bajlodni...
8.
DerProf
Amikor ez a máz effekt volt a divat akkor éppen nem játszottam, most már valahogy nem visz rá a lélek hogy elkezdjem. Majd ezt kipróbálom ...
5.
Juha
#4 sok műfaj keveredik a ME trilógiában, de az open world nagyon nem illik rá szerintem... Az, hogy valamennyire választhatsz a küldetések sorrendjén, és kihagyhatsz néhány opcionálisat, még nem teszi ow-játékká szerintem... Bár mint sokminden, ez is nézőpont kérdése.
4.
bitbandita
#3: Márpedig a Mass Effect aktuális, sorszámos része ne legyen más, csak rpg és open world. Felőlem csinálhatnak belőle akciójátékot, de akár platformert is - egy külön alcímnek. De a fő játék az maradjon rpg és open world, amilyennek az elején indult. A 2-vel pont szar irányba vitték el, amin a 3 sem segített. Amúgy meg nem tudom miről beszélsz, mint ha nem létezne más, pedig a helyzet az, hogy még az open worldnek kikiáltott címek nagy része se az igazából. De minden ow címre jut 30 egyéb.
3.
Raam989
F.szomat mar az open world jatekokba... Ezt is tele fogjak rakni mindenfele kocsog gyujtogetos, meg random encounter feladatokkal...
2.
Perseus84
Olvastam rola h a BW sehol sem emliti az RPG-t ahogy a ME indult. Most mar teljesen attment acioba amit en nagyon sajnalok. Remelem nem szurjak el.
1.
AfterLife
Végtére is... az emberek egy First Contact War-t akartak maguknak, hát megkapták.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...