Tényleg nehezebb a felújított Crash-trilógia

  • Írta: fojesz
  • 2017. július 19.
  • Hír
Link másolása
A rajongók hetek óta mondják, hogy a felújított Crash-trilógia nehezebb, mint az eredeti játékok, most pedig a Vicarious Visions hivatalosan is megerősítette ezeket a feltételezéseket. Két ponton szívathatnak a remasterek.

Habár a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy első blikkre csak külsőre szépült meg, a játékmenet tekintetében pedig maradt a régi, valójában két ponton is más lett a remaster-trilógia az eredeti játékokhoz képest. Eddig csak a rajongók mondták azt, hogy szerintük a felújított változatok nehezebbek lettek, most azonban a fejlesztést végző Vicarious Visions is megerősítette ezeket az elméleteket.

Az egyik ilyen változás, hogy Crash ugrása (az elrugaszkodástól a földet érésig) érezhetően felgyorsult, így hősünk hamarabb landol, ami értelemszerűen megnehezíti a játékmenetet. Ezt a készítők maguk is elismerték, elmondásuk szerint a Crash Bandicoot 3-ból indultak ki, végül pedig minden egyes résznél egyedi módon lőtték be az ugrás sebességét. Így hát az eltérő mindegyik cím esetében, különösen az első résznél lóg ki a lóláb.

A másik újdonság, hogy az új Crash-trilógia eltérő, pirulaformájú "collision boxokkal" dolgozik: tulajdonképpen ezek jelölik ki, hogy a karakterek lábai hová érkeznek, mit érnek el... és miről csúsznak le. Bizony, korábban lapos collision boxot használtak a fejlesztők, a pirulaforma íve miatt azonban könnyű lecsúszni az objektumok éleiről. A készítők ezt is megerősítették, és bár a részletekbe nem mentek bele, elismerték, hogy bizonyos ugrásokhoz nagyobb pontosság szükséges.

A Vicarious Visions javasolja, hogy a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy újoncai első körben a második vagy a harmadik játékkal próbálkozzanak, és utána ugorjanak neki az első résznek, mert az a legnehezebb. A veteránokat is csak biztatni tudják a srácok, igaz, az ő esetükben még nehezebb lehet levetkőzni az évtizedes megszokásokat.

Egyelőre egyébként úgy néz ki, a fejlesztők nem fognak igazítani a nehézségen.

7.
7.
habo
Nagyon nehéz,nagyon.
5.
5.
razorka777
Szép, szép, de az eredeti jobb.
3.
3.
Yanez
Hát ezért szívok annyit a time trial-okkal! De nem panaszkodom, 100-200 nekifutásból megszokott lenni a minimum arany. :D Persze sok pályán egyből megvan, de az ilyen 3-5 perces rekord időt ígénylőkön nem.
2.
2.
Faint1993
"Kedves Rajongók

Tudjuk, hogy sokak nehezebbnek találják a remake-ünket mint az eredeti játékot, és hogy ennek a fő oka, hogy nem igazítottuk a fizikát megfelelően a játékokhoz. Ezúton szeretnénk a kedves rajongóknak üzenni, hogy GitGud.

Ürvözlettel,
Vicarious Visions"
1.
1.
Pain
Én tartom magam ahhoz, hogy az első rész könnyebb lett, mint az eredeti változat. Az, hogy nem kell halál nélkül minden pályát letolni(itt főleg a Brio és Cortex szimbólumért kapott pályák miatt egyszerűsödött), baromi nagy könnyítés. Persze a time trialokkal nehezítették az első két részt, és úgy gondolom, hogy nagyon nem működik jól bennük. Míg a 3. rész pályáin érezhető, hogy direkt így lettek tervezve(még ennyi idő után is elsőre jönnek az arany vagy platina relicek) addig az első két résznél pont azt érzem, hogy csak szenvedés a time trial.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...