Life is Strange: Before the Storm - az igaz barátság

  • Írta: Shifty
  • 2017. szeptember 1.
  • Videó
Link másolása
Megjelent a Life is Strange előzményeit elmesélő Before the Storm első epizódja, a Square Enix pedig egy nagyon ötletes, érzelmes kedvcsinálóval mutatja be, mennyire fontos a játék legfőbb motívuma, a barátság.

A Life is Strange: Before the Storm ezúttal mellőzi a különböző természetfeletti képességeket, viszont pont annyira mély és érzelmes kalandnak ígérkezik, mint az eredeti. A történet ezúttal Chloe és Rachel különleges barátságára koncentrál, amely szólhat egy rövid időre, de akár örökre is.

A lenti videó is pont azt igyekszik megragadni, mennyire fontos az emberek számára a barátság. A Square Enix PR-osai idegeneket kértek meg, hogy írjanak levelet a legjobb barátjuknak, ebből pedig nagyon megható pillanatok születtek.

A játék első epizódja, az Awake PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra érhető el.

21.
21.
Kalácsképű
#14: Lehet pont ez az oka, hogy jott az elozmeny ? Mielott kiadjak a masodik reszet a jatekuknak, potoljak a karakterek hianyossagait, es jobban bemutatnak egy olyan reszt az eletukbol, amire fokent csak utalasok formajaban volt eddig info ?
20.
20.
delphijos
#19: Csak az unalmas elméletemet tudom ehhez hozzáfűzni, hogy a legtöbb játéknál próbálnak minél "biztosabbra menni" a kiadók / fejlesztők , ezért kevés az új IP. Szóval amit írsz az több mint valószínű. :) De azt mondom hogy ha tényleg jó, akkor én megbocsájtom ezt, és akkor tulajdonképpen mindegy. ( Félre ne értsd, én is örülnék több új ötletnek, történetnek, másrészről meg az egy új IP sem garantálja hogy jó lesz ). Elolvasom majd a kritikát, és ha úgy alakul, adok neki egy esélyt, végül is 1844 Ft. Ennél nagyobb hülyeséget is vettem már drágábban :)
19.
19.
ADMlN
#15: Most őszintén, ha nem az első rész sikereit akarnák meglovagolni, akkor kiadhatták volna teljesen új IP-ként, új szereplőkkel, mert amúgy semmi szignifikánsat nem tesz hozzá az alapjáték történetéhez.
18.
18.
ADMlN
#10: A Life is Strange azért készült, hogy elmeséljenek egy történetet. A Before the Storm meg azért készült, hogy el lehessen adni. Ezt a célt szolgálja az is, hogy Chloe a főhős. Könyebb eladni a fanoknak. Nem mondom, hogy rossz lett, mert őszintén nem tudom, csak én jobban szeretem az elsőként említett alkotói mentalitást.
17.
17.
delphijos
#11: Bocs, de én is fearer-el értek egyet. Lehet hogy a Te ízlésednek nem volt "ízgalmas" vagy esetleg nem volt szimpatikus, de igenis részletesen ki volt dolgozva. Elég introvertált , "magának való" személyiség volt, tény hogy nem egy Lara Croft mondjuk....
16.
16.
fearer
#14: Én csak a "legalább lett volna neki személyisége" részre válaszoltam, mivel az van neki, részletesen ki is van dolgozva, ezért is feltételeztem, hogy csak végigszaladtál rajta, mert akkor érthető, hogy fogalmad sincs róla.
Ha viszont nem, akkor még mindig nem igazán értem, mire gondolsz a "lehetett volna sokkal nagyobb egyéniség, ha már egy művész állítólag" alatt.
Max-nek volt egy egyedi stílusa, ami eltért az összes többi karakterétől, úgyhogy tényleg nem értem, mire gondolsz ezzel.
15.
15.
delphijos
#9: A pénzlehúzással akkor értek egyet, ha ez teljesen más játék ( és mellette szar is ) és az eredeti "hátán" akarják eladni. De ha ez is jó, akkor szerintem nincs baj. Mindenki eldöntheti hogy kell-e neki. Most nincs erre időm, de én teszek majd vele egy próbát.
14.
14.
Rakottkrumpli
Néha voltak jó megjegyzései, ez tény és ahogy írtam nem volt annyira szar karakter, de lehetett volna sokkal nagyobb egyéniség, ha már egy művész állítólag... na meg a főszereplő, akinek minden gondolatát és véleményét hallod.
13.
13.
Rakottkrumpli
#12: De szeretem, hogy ilyenkor egyből tudják, hogy mit hogy csinálok... :D
12.
12.
fearer
#11: "Akkor ezek szerint csak én voltam vele úgy, hogy megcseréltem volna a két főszereplőt és az első lehetőségnél hagytam volna max-et megdögleni a g&cibe... :D"
Igen, ez új. Chloe-t hallottam már, hogy szidták páran, de Max-et még soha.

"Nem volt bajom ezzel az antiszoc, gyámoltalan tinilány szereppel, de legalább lett volna neki személyisége..."
Max-nek jól kidolgozott személyisége volt, ha megnéztél volna minden tárgyat, beszéltél volna mindenkivel és elolvastad volna a naplóját, akkor tudnád.
11.
11.
Rakottkrumpli
Akkor ezek szerint csak én voltam vele úgy, hogy megcseréltem volna a két főszereplőt és az első lehetőségnél hagytam volna max-et megdögleni a g&cibe... :D Nem volt bajom ezzel az antiszoc, gyámoltalan tinilány szereppel, de legalább lett volna neki személyisége... A leglényegtelenebb mellékkarakterek is érdekesebbek voltak nála... Valószínűleg ha nem jelenik meg Cloe és menti meg a karaktert az unalomba fulladástól, akkor nem is játszottam volna végig a játékot és egy kurv@jó élményről maradtam volna le...
10.
10.
fearer
#9: Az teljesen rendben van, hogy te nem kedveled Chloe-t, vannak páran így, hisz nem tetszhet mindenkinek minden, és ezért a BtS se neked készült. Viszont azt nem tudom, ettől hogy lesz pénzlehúzos a BtS. Mint ahogy írtad, az emberek nagy része szereti őt, és mivel ezt egy új csapat fejleszti, teljesen új szereplőgárdás LiS-t nem mertek csinálni, ezért lett ő a főszereplő.
9.
9.
ADMlN
Chloe volt a legidegesítőbb karakter az alapjátékban. A folytatásra kíváncsi vagyok, de ezt a pénzlehúzos spin-offot a közönség kedvenc főszereplővel kihagyom.
5.
5.
hadzsime
#3: Nekem tetszett az alap játék, de megnéztem néhány gameplay videót erről és nem éreztem azt, hogy nekem ezt meg kell szereznem. Chloe új hangja idegesítő, a párbeszédek kínosak és lehet hogy csak én vagyok így ezzel, de szerintem Chloe mindig is idegesítő picsaként jött le kemény csaj helyett.
4.
4.
fearer
#3: Nekem is bejött, alig lehet észrevenni, hogy nem a Dontnod csinálta. Amennyire féltem tőle, annyira csalódtam pozitívan.
2.
2.
belaman
hú, az a kissé Cristialdo Ronaldos, ultra kefe fejű hülyegyereket de megütném :) (1:25)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...